ik ben een 31 jarige meid en ben benieuwd of dat er nog meer mensen zijn die rond Oud & Nieuw (2011-2012) een paar dagen / een week naar het buitenland willen. Even er tussenuit en meteen anders dan in Nederland Oud & Nieuw vieren? Ik heb eigenlijk nog geen plannen waar naar toe…
HOI HOI, ik ben astrid uit hoofddorp, en wil ook graag iets anders met de kerst , zou t leuk vinden om weer naar gambia te gaan , was er de laatste keer met m n schoondochter , vond t echt top, heerlijk zonnen , eten en dansen , lijkt t je wat , laat dan iets van je horen, oke grtjes astrid , doe doeiiiiiiiiiii PS ER ZIJN NOG ENKELE PLAATSEN , DUS WACHT NIET TE LANG , ALS T JE WAT LIJKT.:wereld:
Ik wil wel graag mee! Het lijkt me namelijk wel leuk om een keer ergens anders oud en nieuw te vieren. Opties kunnen zijn Wenen of Praag. Aan het strand is natuurlijk ook niet verkeerd!
Ook ik zou graag met Oud en Nieuw ergens anders zijn dan hier. Ik ben dan wel een 40er maar een hele actieve, sociale,humorvolle, jonger voelende of was t aandoende (wow erg zo’n verkooppraatje voor je leeftijd).
Op internet zoekende kwamen er wel een aantal leuk O/N opties boven, Berlijn komt goed uit de bus qua feesten, maar Curacao lijkt me wel een heel leuke lekker warme optie en daar kunnen ze ook goed feesten!
Ben benieuwd naar jullie reacties
Weet niet of je nu op mijn bericht reageert of op het begin bericht? Zou ook fijn zijn als mensen wat meer info in hun profiel zouden zetten, in ieder geval man/vrouw interesses etc. Zodoende krijg je een idee van wie er tegen je praat.
Verder weet ik persoonlijk nog niet waarheen.
bedankt allemaal voor jullie reacties, zowel op dit bericht als met een privebericht. Ik heb tot nu toe besloten dat ik niet weg zal gaan met kerst/oud & nieuw. Je weet nooit, misschien komt daar later nog verandering in ?? En dan neem ik alsnog wel contact op, misschien hebben jullie inmiddels allemaal al wel een clubje gevormd?
Mochten jullie gaan, veel plezier allemaal !!
Nou ik ben best breed qua leeftijden en mensen waar ik mee omgaan, t ligt toch aan de persoon zelf. Maar ook bij jou staat er niets op t profiel en kan ik het dus ook niet zien. Ben ik dan toch teveel aan facebook gewend geraakt voor hier??
Leuke ideeen nog steeds welkom hoor