Al jaren roep ik oud&nieuw eens in het buitenland te willen vieren, maar tot nu toe is me dat steeds (net) niet gelukt. Dit jaar moet het toch eindelijk eens lukken! Vandaar dat ik nu maar op tijd begin met zoeken. De bestemming ligt nog open. Van een tropisch strand als Thailand tot een grote stad als new york of Barcelona. Ik sta overal nog voor open. Het lijkt me leuk om in ieder geval met 1 andere persoon samen te reizen, maar het lijkt me leuk als we een klein groepje bij elkaar kunnen krijgen.
Ik ben 29 jaar en al aardig wat reizen gemaakt, zowel alleen als georganiseerd met een groep. Ik hou van een feestje, iets cultureel doen, maar ook een dagje languit op het strand of gezellig op het terras is aan mij besteed. Ik wil zo’n 10-14 dagen weg, maar als jij korter wilt kunnen we ook daar afspreken.
Ik ben met oud en nieuw in Zuid-Afrika (ik denk dan nog in Kaapstad) en vlieg 13 januari weer terug uit Johannesburg. Ik heb al een auto geregeld voor de reis, omdat ik voor oud en nieuw met een vriend ga windsurfen in/rond kaapstad en hij vliegt weer terug op 30december. Mijn plan is om op een aantal leuke plekken onderweg te stoppen, maar heb nog geen plannen.
Ik ben 27 jaar en ben al eerder in Zuid-Afrika geweest. Ik ben altijd wel te vinden voor een terrasje ofzo en vind het altijd leuk om in de omgeving rond te kijken en niet alleen de erg touristische dingen te doen. Hele dagen op het strand liggen niks doen is niks voor mij, maar een dagje vind ik ook wel relaxed.
Mocht je het iets vinden of meer willen weten, stuur maar een berichtje.
Ikzelf speel ook al enkele jaren met het idee om oud en nieuw in het buitenland te vieren. Ik zou het echter liever (om financiële en praktische redenen) in Europa houden.
Indien er hier nog andere geïnteresseerde zijn, zou inderdaad leuk zijn om met een paar te gaan. @ibartels, ik heb je een privé berichtje gestuurd.
Groetjes
Elke
Hoi allen,