Oud op nieuw in een ander land vieren? 35+

Hallo reisgenootjes,

Ik heb het idee om Oud op Nieuw elders te gaan vieren en vakantie aan te koppelen.
Reisgenoten vanaf 35+ jr en ouder matchen goed met mij, sportief, slim, bereisd en niet bang uitgevallen types.
Ik ben zelf vrouw, vlot, sportief en bereisd. Hou van mooie locaties en hotels, maar kan ook backpacken en hiken of auto huren en rondreizen.
Snelle denkers zijn welkom!

Qua locaties is veel mogelijk, van Azie (Maleisie, Vietnam, Thailand) tot Zuid/Midden Amerika ( Rio de Janeiro, Buenos Aires, Costa Rica).
Suggesties zijn welkom.

Hoor graag wie er serieus interesse heeft en ook kan in de laatste week dec en eerste week januari of langer.

Groetjes
Sadhana

Miss Sadhana…hoi misschien verkeerde jaar maar ik ga 2016/2017 vieren in Bangkok Thailand (waar ik dat moment ook woon dan). Hou je van luxe diner…mooi aangekleed in style dineren mooi vuurwerk skyline Bangkok?? K ga het vieren in hotel lebua…zoek maar opop het internet! GReetz

Mocht ge interesse hebben kan ik via facebook een en ander uitleggen!

Voor wat het waard is Sadhana … zit ik met kerst en nieuw in Vietnam en lijkt wel leuk om met n gezelschap daar t nieuwe jaar in te luiden … groeten Kas kavang2@gmail.com ps anders veel plezier in zuidamerika :wink:

Best Sadhana:

Ik veronderstel dat je ondertussen al plannen hebt gemaakt, en het is niet ideaal om nog een vlucht te boeken Azie of Z-Amerika.
(Zelf ben ik enkel in Chile en Indonesie/Singapore geweest. Argentinie / Costa Rica / Peru / Cuba spreken me eerder aan dan Rio.).

Groeten,

Bert.

De plannen zijn idd inmiddels gemaakt en het wordt een week wintersport. In het voorjaar lijkt o.a. Costa Rica mij erg leuk.
Wie er interesse heeft kan een berichtje achterlaten, dan neem ik ff contact met je op als ik terug ben.