Hallo allemaal,
Ik weet dat het misschien een wat laat oproepje is, maar toch hoop ik door dit oproepje een leuke, gezellige meid(en)
hier te vinden die ook zin hebben om met oud&nieuw naar een te gekke stad te gaan en zou ik Barcelona toch wel supergaaf vinden
om daar met oud&nieuw te zijn. Natuurlijk zal het allemaal kortdag worden om het te regelen want de meeste hotels in het centrum zullen
misschien al wel vol zitten, maar er zal vast wel wat te vinden zijn.
Ik hoop als eerst dat ik hier een leuke gezellige meid vind, die ook erg van dansen houd en van de stad Barcelona natuurlijk en ook wat reislustig is ingesteld.
Ik ben zelf een meid van 29 jaar en woon en werk alweer wat jaartjes in Amsterdam. Hiervoor al veel jaren wezen reizen en oud en nieuw gevierd op allerlei gave plekken. Het liefst wou ik rond deze tijd naar Zuid-Amerika gaan, maar helaas heb ik dat verschoven naar volgend jaar en wil ik toch met oud&nieuw ff weg…ik dacht zelf aan een aantal dagen echt puur met oud&nieuw. Maar daar kunnen we het over hebben. Ik zou echt al superblij zijn als ik hier iemand kan vinden die hetzelfde idee heeft en het leuk lijkt om oud&nieuw te vieren in Barcelona. Of mocht je een ander idee hebben, brand los! Ik hoop van jullie te horen…:zon02:
Saludos!
Laura:dag:
Hi Laura,
Lijkt mij ook super leuk! Dus nog niet te laat
Nu @work dus kan geen uitgebreid bericht sturen. Wil je mij anders een pb sturen met daarin je email? Communiceert wat makkelijker 
Groetjes, Kelly
Hej Kelly! Thanx voor je berichtje! Heel leuk om te horen dat je ook graag naar Barcelona wil met oud en nieuw!
Ik heb geprobeerd je een pb-bericht te sturen…maar kreeg foutmelding…weet niet hoe t komt…miss mailbox te vol?
Anyway…stuur mij anders een pb-bericht met je mail…dan reageer ik wel 
Groetjes, Laura
Heey Laura,
Egt ëen super leuk idee om oud en nieuw in Barcelona te vieren. ik was op zoek naar ëen reisgenootje om naar New York te gaan maar das helaas mislukt maar wil hèt tog graag ergens anders vieren. En Barcelona is egt ëen leuke en gezellige stad om een paar dagen heen te gaan
Ik vroeg mïj af ik me nog toe kan voegen bïj jou en Kelly en miss nog anderen.
Ik ben 25 jaar en woonachtig in Den Bosch.
Groetjes samantha
Sent from my LT26i using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Hej Samantha,
Dankjewel voor je berichtje! Superleuk om te horen dat 't jou ook leuk lijkt.
Moeten we gauw maar eventjes met z’n allen ff wat afspreken…de tijd dringt ook he…dus vind 't ook fijn
dat we snel iets gaan regelen als er een klik is tussen ons allemaal haha wat betreft onze ideeen etc.
We houden even contact! 
Groetjes,
Laura