Heb al een aantal weken eerder een oproepje geplaatst met dezelfde vraag…maar helaas nog niks ondernomen.
Dus nu nogmaals, welke leuke/gezellige/spontane meid wil ook oud en nieuw vieren in het buitenland??
Mijn voorkeur gaat heel erg naar een mooie stad in Spanje, maar natuurlijk zijn andere gave steden ook wel bespreekbaar…mocht je een ander idee hebben. =)
Het enige wat ik gewoon wil is met oud en nieuw niet hier in Nederland zijn! Ik heb nog niet echt hoelang ik weg wil. Zit te denken aan max een weekje dit ook ivm verplichtingen voor wer, maar we kunnen dat ook evt bespreken.
Al met al ik ben een gezellige meid van 29 en woon en werk alweer een aantal jaar in A’dam en ben erg reislustig dus heb al redelijk veel van de wereld gezien!
Anyway…mocht iemand dit berichtje aanspreken…Reageer!!! Mocht het klikken, wil ik eiegnlijk wel zo snel mogelijk boeken!
Ik ga van 30dec t/m 2 jan met een vriendin naar Stockholm om daar oud/nieuw te vieren. Als je het leuk lijkt kan er altijd wat geregeld worden lijkt mij. Wij hebben zelf een hostel geboekt en verder nog geen plannen gemaakt. Let me know!
Ik wil graag ook oud en nieuw vieren ergens waar het nog een beetje warm is ik heb verder nog niet echt rond gekeken ik heb v.a 27 december vakantie 1,5 week maar een paar dagen is ook prima.Ik ben nog 29 jaar en woon in Essen net over de grens bij Roosendaal!
Dat klinkt geweldig. Ik kan ws geen week ivm werk maar zo rond oud en nieuw gaat zeker lukken. Ik hou wel van een spontane actie.
Ik ben overigens 31 en woon in Alphen aan den Rijn.
Van wanneer tot wanneer zou jij willen?
Wat leuk om te horen! Waarom wonen jullie zo ver? Haha Ik dacht eraan om ook ergens na kerst ofzo weg te gaan de 27e en dan misschien max een weekje te verblijven. Ivm mijn werk kan ik helaas ook geen weken en wil gewoon puur rond en met oud en nieuw niet in Nederland zijn. Ik heb een grote voorkeur voor een mooie stad in Spanje…hoe denken jullie daarover? De tijd vliegt…dus ik denk dat we niet lang meer moeten wachten om iets te boeken.
hahaha waarom woon jij zo ver
Ik heb gewoon 1,5 week vrij maar ik hoef niet persee zo lang weg een weekend is ook prima zolang ik Oud en Nieuw maar niet hier hoeft te vieren.
Welke stad het wordt maakt mij niet zo veel uit.
Zie net dat er iets in mijn rooster is veranderd en moet de zondag na kerst nog werken. Ik moet dus helaas afhaken en het leek me zo leuk.
Meiden heel veel plezier! Gewoon boeken, lachen!
Als jullie naar Barcelona gaan weet ik een goed hostel als tip! saint jordi in Gracia. Super modern en leuke mensen! er zijn nog 4 andere hostels onder de naam Saint Jori het is namelijk een hostelgroep.
Wonen in Essen, volgens mij word dat een Nederlandse Colonie, mijn zus en zwager zijn net een jaar weg uit Essen, hebben hun bungalow verkocht en zitten nu in het centrum van Amsterdam een nog groter verschil kan ik mij niet voorstellen, de Bossen van Essen en de Jordaan waar niemand zijn auto kwijt kan en visite dus uit blijft ! Erg hé dat je sociale contacten af hangen van een parkeer plaats !
Updated - - -
Mojo, die vakantie WAS 2 jaar geleden hoor. Maar ik vind Stockholm wel leuk in de winter ! veel plezier !
En waarom is je zus naar Amsterdam verhuisd? Ik mis de grote stad eigenlijk ook wel maar we hebben hier gelukkig genoeg uitvalswegen.
Laurah wil je echt een week in Barcelona blijven hoeveel budget heb jij ik wil namelijk wel een beetje low-budget!
Heyhey! ehm ja ik wil ook t liefst wel low-budget blijven…ja een klein weekje of wat wil jij precies? Hoeft niet perse een week maar wel t liefst min 4dgn. Maar zeg maar wat jij in je hoofd hebt