weekje weg met kerst - oud & nieuw

hoi allemaal,

leuk dat je dit leest!! Ik wilde graag ergens rond tussen kerst en oud en nieuw een weekje op vakantie. helaas zijn al mijn vrienden dan druk met andere dingen tentamens voorbereiden, familie verplichtingen,… Daarom deze oproep. Of er nog mensen zijn die die periode een weekje weg willen.

Ik dacht zelf aan een weekje griekenland, italie of spanje ofzo gewoon rustig aan een beetje genieten van het weer beetje de stad bezoeken, actieve dingen doen en van tijd tot tijd een goed feestje bouwen. het is allemaal nog helemaal niet concreet maar als je zoiets hebt van dit lijkt me wel leuk, laat dan even een berichtje achter en we komen der wel uit.

mssn nog even ik ben zelf 23 en zou wel leuk zijn als jullie een klein beetje dezelfde leeftijd of toch ergens een beetje in de buurt zitten.

groet,

Thomas

Hoi Thomas,

Ben ook aan het kijken om weg te gaan met oud&nieuw! Leuke, bruisende stad in Europa. Dit heb ik al eens eerder gedaan namelijk :slight_smile: Wellicht vind je dat ook leuk! Heb al wel contact met een paar mensen, maar nog niet echt iets heel concreets. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Weet zo even niet waar het berichtje precies staat, maar mocht je interesse hebben kun je me ook even een pb sturen. Ik ben trouwens 27 :wink:

Groetjes!

hoi allemaal, ook ik ben van plan om in het buitenland oud en nieuw te vieren. Heb het al een paar keer gedaan en altijd goed bevallen!

hebben jullie al concrete plannen? ik ben er zelf heel flexibel in. groetjes!

yo maarten,

ik wilde je een prive berichtje sturen maar je inbox zit vol. mail me anders maar even.

groet,

He Thomas,

Ben zelf 20 jaar en zoek ook een reisgenootje in dezelfde periode! Heb je al ideeën?