leuk dat je dit leest!! Ik wilde graag ergens rond tussen kerst en oud en nieuw een weekje op vakantie. helaas zijn al mijn vrienden dan druk met andere dingen tentamens voorbereiden, familie verplichtingen,… Daarom deze oproep. Of er nog mensen zijn die die periode een weekje weg willen.
Ik dacht zelf aan een weekje griekenland, italie of spanje ofzo gewoon rustig aan een beetje genieten van het weer beetje de stad bezoeken, actieve dingen doen en van tijd tot tijd een goed feestje bouwen. het is allemaal nog helemaal niet concreet maar als je zoiets hebt van dit lijkt me wel leuk, laat dan even een berichtje achter en we komen der wel uit.
mssn nog even ik ben zelf 23 en zou wel leuk zijn als jullie een klein beetje dezelfde leeftijd of toch ergens een beetje in de buurt zitten.
Hallo,
Ik heb ook al gekeken om tussen kerst en nieuw een weekje weg te gaan. Het is alleen ontzettend duur omdat het hier vakantie is. En voor een beetje deftig weer moet je al een eindje reizen.
Ik weet niet vanwaar jij bent? Ik ben van Brugge en 22 jaar.
Ik wil tussen kerst en oud en nieuw (of misschien de oud en nieuw) naar Milaan… kan/kunnen overnachten bij een Italiaanse vriendin, maar geen zin om alleen te gaan en wil graag wat Nederlands overdag kunnen spreken… wellicht daar interesse in?
Ben 27 en kom uit het zuiden van Nederland.
Hey! Ik las zojuist je berichtje…
Ik heb veel zin om er even tussenuit te gaan! Maar in mijn eentje, is ook zo alleen… Graag zou ik met één of enkele mensen t weekend tussen kerst en oud en nieuw n korte trip maken.
Nu klinkt Milaan erg aantrekkelijk hoe is de stad? Ben je er al eens vaker geweest?
Hoe zou je t vinden om bijv. samen te gaan?
In Milaan ben ik nog nooit geweest… maar een vriendin/kennis woont daar en ze had mij uitgenodigd om daar eens naartoe te komen… ik kan daar overnachten en zoals het er nu uitziet gaat er ook een vriend mee. Stel dat jullie met wat mensen van hierboven ook gaan, lijkt het me zeker leuk om wat met zijn allen te doen en dat die vriendin ons de stad laat zien en meeneemt naar lekkere restaurantjes…
Mij lijkt het ook fijn om er even tussen uit te gaan met oud en nieuw.
Girliegirl Milaan klinkt super.
Thomas Hoever ben jij met je plan? Weet je al waarheen het word?
Ik zie dat er meerdere zijn die graag met Oud&Nieuw naar Milaan willen gaan. Milaan is een leuke stad, daarom zou ik daar nog graag eens terug gaan. Zijn er al afspraken gemaakt Thomas? En met hoeveel mensen wil je max. gaan?
Ik ben 29 en kom uit omg. Eindhoven.