vrouw, 45 jaar, wil weekje weg tijdens kerst en oud-nieuw

Onttrek me deze kerst met graagte aan verplichtingen!

Vrouw van 45 jaar zoekt man of vrouw om weekje weg te zijn tijdens kerst. zon, sneeuw, last minute ticket, op de bonnefooi, auto, maakt allemaal niet uit als het maar klikt en we afspreken echt te gaan. liever cultuur en natuur en een diepgaander gesprek met humor afgewisseld dan winkelen en zonnen enz. lissabon, istanbul, praag, stedenreisje lijkt me leuk, in combi mt 2 lange wandeldagen buiten de stad bv, ergens skiën? wie mailt? zou fijn zijn als je ook in a’dam of omgeving woont, rond 50 jaar, hoger opgeleid, humorvol bent en geïnteresseerd in literatuur, musea, natuur bent, t moet klikken, ben zelf niet op zoek naar meer dan (vakantie) vriendschap, mail en we bellen en komen er snel genoeg achter of we een keer afspreken om verder te kijken… grt, hanna

Beste Hanna, ik zoek een reisgeno(o)t(e) voor ongeveer een week vakantie rond de kerst/oud en nieuw of januari.
Ik denk aan wintersport of duikvakantie in Egypte, dus liefst sportief actief, maar stedentrip is ook een optie. Woon zelf in Friesland. HBO, 52 jaar, hoop humorvol. Nog nooit alleen op vakantie geweest en lijkt me ook niets, vandaar…

Hoi Peter,

ik vind het niet zo handig dat je in Friesland woont en trouwens ook niet om via deze site te reageren. skieen en duiken hebben op dit moment (ook mbt mijn budget) niet mijn voorkeur. Ik ben met iemand in gesprek en we gaan elkaar ontmoeten. denk dat ik dat even afwacht. reageer anders nog even via de gewone mail als mijn oproepje blijft staan en jij nog niemand hebt gevonden… als je wilt… groet, hanna

peter, sta ineens weer bovenaan… dus misschien toch ook wel handig om via de site te reageren…? nou ja, ik lat hier sowieso wel even weten als ik een reisgenoot heb gevonden. groet, hanna