Weekje of 2 weg met de kerst

Ik wil dit jaar tijdens de kerst een weekje of misschien 2 er tussenuit naar een zonnige bestemming. Zijn er gezellige mensen die ook het idee hebben om met de kerst op vakantie te gaan en alleen nog niet weten waarheen. Misschien vinden jullie het gezellig om met meerdere mensen te gaan laat het even weten en wie weet kunnen er met zijn allen een leuke tijd van maken.

Ik ben zelf 33

Gr Jorgen

Hoi Jorgen.

Ik lees je oproep op wereldwijzer.nl
Mijn naam is John Schouten, ik ben 42 jaar en ik woon in Wageningen.
Van beroep ben ik Horeca Manager op een sportcentrum en dit jaar heb ik kerstvakantie van 23 december tot 08 januari.
Ik ben ook op zoek naar toffe reisgenoten voor een weekje of 2 naar een zonnige bestemming.
Ik ben in die periode al vaak in Azie geweest omdat het daar in die periode prachtig weer is en lekker warm.
Nou mocht je zin hebben om eens wat info over elkaar uit te wisselen dan laat maar een berichtje achter.

Groeten van John Schouten.

Hoi Jorgen,

Ook ik wil graag weg met Kerst/oud op nieuw. 2 weken vrij haal ik niet maar een week in ieder geval.
Zou ontzettend graag oud op nieuw weer eens ergens anders vieren. Ben al langer hier op reisgenoten aan het zoeken naar gelijkgestemden, mijn voorkeur gaat uit naar een groepje ook omdat ik t makkelijker vind om een kamer met een vrouw te delen.
Ik ben een veertiger, maar oog en voel me nogal jonger dan dat, ben aktief en reislustig, maar ben geen backpacker. Ben nu ook heel benieuwd of hier nog iets uit gaat komen :slight_smile:

grts Jacky

Ik zit zelf ook te denken aan een weekje weg naar de zon. Zag al wat leuke dingen voorbij komen zoals Kenia, Gambia, maar Indonesie ed is ook erg aangenaam natuurlijk. Ben zelf 30 en heb al enige reiservaring. Heb lang zitten twijfelen of ik gewoon zou boeken in m’n eentje, maar vind dat toch niet zo gezellig.
Heb jij ondertussen al wat reisgenoten gevonden?

Hey Reisgenootjes

Ik heb nu toch iets kunnen regelen met de kerst waardoor ik al een weekje weg ben met mijn broers. Ik hoop dat jullie ook iets leuks vinden om bv met elkaar iets te gaan doen.

Gr Jorgen

Hallo,

ik zie dat er al even niet meer gereageerd is op dit oproepje. Mij lijkt het ook lekker om er met de feestdagen tussenuit te zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar een zonnige bestemming, gezelligheid, relaxen. Is er inmiddels al iets concreters ontstaan? Dan hoor ik dat graag.

Groetjes