Kerst in de zon!

Hallo iedereen!

Wie gaat er mee in de kerstvakantie (1-2 weken) op zoek naar de zon?
Ik ben 31 en woon in Groningen. Ik heb in het verleden veel gereisd maar omdat ik op het moment ook veel werk kan ik helaas niet zolang weg.
:smile:
Ik ben op zoek naar iemand die net als ik geniet van de lokale bevolking en verder kijkt dan het zwembad. Ik heb in verschillende landen gewoond en gereisd. (Noorwegen, Ierland, Suriname en Ghana). Ben je rond de dertig en vrij rond de kerst? Dan lijkt het me leuk om een mailtje te ontvangen en eventueel elkaar eerst te ontmoeten.
Azie lijkt me een fijne bestemming…maar dichterbij (Spanje-Portugal-Marokko) kan natuurlijk ook.
Dag dag:zon02:

Freya4

Hoi!

Ik zit met hetzelfde “probleem”; druk met werk dus weinig tijd voor reizen. Maar wil eind 2008 een weekje weg. Had een mooie reis naar Jordanië op het oog (8 dagen), maar die is helaas volgeboekt. Sta open voor andere ideeën, maar heb wel enigszins beperkt budget. Hoor graag van je!

Xieje,

Freena :dag:

He Freena,

Leuk om van je te horen! Kom je ook uit het noorden? Misschien kunnen eens een drankje doen om elkaar wat beter te leren kennen. Grappig…een vriendin van me gaat als reisleidster naar Jordanie in de herfstvakantie.
Dag dag

Freya