Kerst & de jaarwisseling in de zon!

Hallo, leuk dat je mijn berichtje leest! In de kerstvakantie wil ik mezelf tijdens de feestdagen letterlijk in het zonnetje zetten. Wie gaat er met mij mee?

Het is mijn bedoeling 1e kerstdag of 2e kerstdag te vertrekken en 2 of 3 januari weer terug te zijn. Dat maakt een 9-daagse reis mogelijk!

Omdat ik niet hou van massatoerisme, ben ik van plan om (zelf of via een reisorg.) een rustig gelegen huisje te boeken. Bestemming nog onbekend! In principe sta ik overal voor open… Cariben, Afrika, Canarische eilanden… als het er maar lekker warm is :slight_smile:

Zelf combineer ik op vakantie relaxen graag met wat actiefs: Ik hou van(berg-)wandelen en op ontdekking gaan naar wat een bestemming allemaal te bieden heeft. Een autootje huren om te gaan waar je wilt, vind ik dan ook wel handig.

Wat het gezelschap betreft, sta ik daar heel open in. Jong, oud, man, vrouw, één reisgenoot of meer… het maakt mij allemaal niet uit. Enige dat ik belangrijk vind, is dat we vriendelijk en belangstellend naar elkaar zijn en ieder datgene doet waar hij/zij blij van wordt zonder dat de ander(en) daar minder blij van worden. We hoeven dus echt niet per se alles samen te doen, maar je bent niet het type om zich alleen maar af te zonderen.

Wie ben ik? Ik ben 42, sportief, rustig, zelfbewust, open-minded, breed geïnteresseerd, maatschappelijk betrokken, waardeer vrijheid, natuur, cultuur en avontuur. Ik hou niet van korte lontjes, schreeuwerige types, polariserend denken en heb een allergie voor “gedoe”.

Spreekt mijn oproepje je aan, zie ik graag een berichtje van je verschijnen. Spreekt het je niet aan, dan wens ik je eveneens veel reisplezier in een andere setting!

Groetjes,

Annette

Hoi Annette,

Ik zit ook te kijken om in deze periode weg te gaan en de zon op te zoeken. Dit heb ik de laatste 2 jaar gedaan en dat is erg goed bevallen, dus wilde ik dit jaar weer gaan doen. Bestemming is voor mij om het even, maar ergens relax in een huisje klinkt erg goed. Ik ben een man, rustig, relax, 38, sportief, eerlijk en houd van vrijheid. Zou wel graag eerst kennismaken alvorens we vertrekken. Mocht je het leuk vinden, dan hoor ik van je.

Groetjes,
Martin

Wat denken jullie van deze bestemming? www.villaflamenca.be Groeten
Dirk

AlexS liet ineens niks meer van zich horen, dus de “vacature” staat nog open! Inmiddels wel wat mee research gedaan en wat opties op een lijstje gezet. Maar sta ook nog steeds open voor andere vakantiegedachten :slight_smile: