Reisgenootje gezocht voor kerst/ oud & nieuw

Hallo,

Ik ben een jonge meid van 33 jr. wiens relatie onlangs is verbroken. Vanwege deze reden heb ik heel veel zin om rond Kerst en Oud & Nieuw het zonnetje op te zoeken of een leuke stedentrip te doen. Ik ben op zoek naar 1 of meerdere meiden rond de 28 -38 jr die net als mij er wel ff tussen uit willen met de feestdagen.
Ik woon trouwens in het noorden van het land. Het zou leuk zijn als jij hier ook vandaan komt, maar is geen must!
Ik hoor graag van je…

Wat fijn, iemand die ook geen zin heeft in de feestdagen en graag weg zou willen!
Ik ben een meid van 28, ook vrijgezel en niet zo’n zin in al die stelletje in de Decembermaand. Ik kan wel aanhaken, maar toch… Kerst heb ik nu wel al gepland, maar rond Ou&Nieuw zou ik het leuk vinden om een paar dagen weg te gaan. Ook liefst naar een leuke stad, of naar de zon.

Heb je al meer reacties gehad, en zelf al een idee wat je zou willen doen?

Groetjes,
Krista

Hallo, Anna

heb je al plannen gemaakt voor de periode? Ik ben 36, ook vrijgezel op dit moment, ik zit dan in Belgie maar ik wou heel graag uit tijdens de feestdagen. Ik zal dat heel leuk vinden om van jou te horen.

Groetjes,
Natalia

Hoi!

Heb je inmiddels al plannen? Woon ook in het noorden, met dezelfde wensen en ‘onhebbelijkheden’…:wink:

Groetjes

Hallo,

bedankt voor je bericht. Ja, ik ben van plan om oudjaar avond in Dusseldorf te vieren.

Groetjes,
Natalia