Hallo,
IK ben een jonge meid van 23 die heel graag naar de hoofdstad van de wereld wil, New York !!!
Vrienden van mij hebben andere dingen te doen, dus dacht ik via deze site misschien wel een reisgenootje te vinden.
Ik hou van alle mooie dingen bezichtigen, winkelen en uitgaan.
De periode dat ik graag zou willen gaan is de 3 of 4de week van mei 2010, en dan ongeveer 7 dagen.
Eventueel kan er nog wat geschoven worden maar veel later ook niet.
Had je zelf ook al plannen om die kant op te gaan en ook rond deze tijd dan hoor ik graag van je!!!
Groeten Lieke
Hey Lieke
Klinkt als een leuk plan! Een vriendin van me is nog maar enkele weken terug van een citytrip naar NY, en het blijkt inderdaad echt de moeite te zijn.
Ik ben van plan ergens in april/mei volgend jaar een reisje te maken, maar ik was nog niet echt actief op zoek gegaan naar een reisgenoot. Jouw plannen lijken me wel leuk, zin om een keertje te zien of we samen kunnen gaan?
Groeten
Wim
(28 jaar, provincie Antwerpen)
Hey Lieke,
Als je naar Stedentrip New York herfst/winter 2009 gaat. Daar is de planning om al in dec te gaan. Zitten nu met 4 mensen. wellicht een leuk idee…
Hi!
Ik ben ook van plan om in mei 2010 naar New York te gaan! Ik ben 25 jaar en momenteel werkzaam als brand manager bij een snackfabrikant. Ik wil eerst in maart en april naar Brazilie en Argentinie, en vanuit daar doorreizen naar New York. Mijn plan is om daar ongeveer 2 weken te blijven, dus wie weet kunnen we een gedeelte samen reizen?
Wat ik wil in New York is: de belangrijkste bezienswaardigheden bezoeken, shoppen, broadway etc! Hoor het wel of je (of iemand anders) het wat lijkt!
Groetjes Yvon
Hey
Ik ben ook van plan om in mei 2010 naar New York te gaan! Ik ben 23 jaar en ga pas in september beginnen met mijn co-schappen.
Ik wil graag een aantal weken naar amerika, maar het lijkt me ook super leuk om met een groepje mensen new york te bekijken.
Groetjes Marleen
Hallo Lieke,
New York is zeker een aanrader! Ik ben er 1.5 geleden geweest ook voor 7 dagen. Ondanks dat ik er ben geweest wil ik er nog wel een kéér heen. Het was echt indrukwekkend mooi.
Als ik ga wil ik nogmaals een week in één van de eerste zes maanden van het jaar 2010. Sightseeing, shoppen, een sportgame bezoeken. Met die huidige gunstige dollar is het zeker de moeite waard. 
Werkse & Groetjes!
hoi !
ik wil ook graag naar New york in mei
mijn email adres is [EMAIL=“selma-a-a@hotmail.com”]selma-a-a@hotmail.com kunnen we verder emailen?
groetjes selma
Hallo, Yvonne ik zag dat jij ook in mei NewYork wilt bezoeken ik ben 24 jaar werzaam bij één schoenengigant als verkoopmedewerker ik woon in Groningen zou leuk zijn om met een groepje newyork te bekijken ik vlieg vanaf dusseldorf en blijf 4 dagen in NY bij intresse kunnen mensen me een bericht sturen
groeten Martijn
Hoi lieke,
Ik zou ook dolgraag es NY ontdekken enof eens rondtrekken door Amerika.
helaas in m’n vriendenkring niemand die interesse heeft in reizen enzo… ,dus op zoek
naar een reisgenootje…
periode mei /juni kan ik gerust er enkele weekjes vantussen uit op het werk.
groetjes