Deze zomer naar New York

Hallo

Ik ben dus een jongeman van 24 jaar en van de zomer wil ik graag een reis maken naar New York. Aangezien ik tot nu toe in me eentje ben, lijkt het me gezelliger om zo’n reis met een of meerdere reisgenoten te realiseren.

Ik kan zelf van half juli tot eind augustus dus als je ook in deze periode van plan bent om naar New York te gaan dus ben je op zoek naar een sociale en vriendelijke reisgenoot, aarzel dan niet om een mailtje te sturen dan spreken we elkaar snel!!:tongue:

Hoi Sly,

Ik ga zelf naar Oost Canada maar ik heb wel de plannen een weekje door Amerika te gaan en o.a. 2 dagen New York City. Ik heb nog niets vast gepland maar ik ga aankomende zomervakantie (in totaal een maand). Stuur me maar een bericht als het je leuk lijkt dan in New York te ontmoeten. Groetjes. Nellie

Hee Sly, Alles ok?
Ik (27, amsterdam) wil ook graag naar New York in de zomer.
Lijkt me echt een coole stad. Ik wil ongeveer 10 dagen gaan.
Heb je ook msn?

Groetjes Jan

foutje

hey,

Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot?

Heya,

Ik ben van 5 t/m 12 augustus in new york-> anybody around in that period?

seeya,
GreetZ
M

Hey! Ik hang er als het goed is tussen 1 en 10 augustus rond. Ben dan van plan om een weekje of langer naar oahu, hawaii te gaan en dan weer terug naar new york. Lijkt me geweldig om even wat nederlanders te ontmoeten. De stad zien is alleen prima te doen, maar het uitgaansleven is toch niet je van het in je eentje.

Greetz. Dennis (26, Alkmaar)

heyy ik ben van 15 t/m 20 aug in new york (daarvoor paar weken in san diego)

nog tips voor een hotel / hostel in new york? deze heb k namelijk nog niet geboekt

Als je goegeld op Hostels New York, dan vind je vanzelf sites met onwijs veel info en beoordelingen over alle hostels. Ikzelf boek een hostel om vanuit te beginnen, de rest komt daar vanzelf wel. Hostels zijn stukken goedkoper dan hotelkamers!