Winnaars verloting 100% stedengids New York met gratis New York navigatieapp bekend

In januari kon je meedoen aan de verloting van het boek “100% stedengids New York met gratis New York navigatieapp”. We mochten er 5 weggeven.

En de winnaars zijn…

**WizardOfOss

arjenbauw

paulienvdg

joost1

ElizaM
**

Gefeliciteerd! :slight_smile:

100% stedengids New York

In New York valt zo veel te beleven; waar moet je dan beginnen? Natuurlijk wil je op het Empire State Building staan, een voorstelling in het Apollo Theater zien en het Vrijheidsbeeld bekijken vanaf de Staten Island Ferry. Maar je wilt ook relaxen in het River Side Park of op The High Line, winkelen in NoLita, de gebouwen van de United Nations Headquarters bezoeken, de skyline bewonderen vanaf de Williamsburg Bridge, soul food eten in Harlem, een kijkje nemen in de hippe Lower East Side en ‘s avonds iets gaan drinken in het Meatpacking District. Deze gids leidt je in no time langs alles wat je graag wilt zien.

Auteur: Nellies Klaucke
ISBN: 9789057676376
Prijs: € 13,95
Meer over 100% reisgidsen: www.100procenttravel.com

Image6.png

:cheer::cheer::cheer:

Nu zal ik dan uiteraard wel echt weer een keertje naar New York moeten gaan, daarvoor is nu echt geen excuus meer…

Bedankt voor de prijs. Nu nog de reis winnen:wereld:

Daar ben ik heel erg blij mee! Nu maar sparen voor de reis. Bedankt!
>>>

Echt super gaaf, hier ben ik blij mee!!
Een extra stok achter de deur, hiermee moet dé trip naar New York er in 2014 toch echt van komen. Ik heb vreselijk veel zin om in die fijne 100% New York gids te gaan pluizen.

Bedankt Wereldwijzer en MoMedia!

Gefeliciteerd allemaal! Mijn laatste trip was naar de VS en ik moet zeggen, Manhatten vond ik echt de kers op de taart!

Wat zijn je top 3 tips Anne Jitske? Wat mogen we echt niet missen als we er zijn?
Hoe lang ben jij er geweest?