Verloting: win de 100% stedengids New York met gratis New York navigatieapp

Verloting: win de 100% stedengids New York met gratis New York navigatieapp

We mogen van 100% Travel 5x de 100% stedengids New York met gratis New York navigatieapp weggeven!

Meedoen is erg eenvoudig: vertel hieronder waarom jij naar New York wilt. Je kunt meedoen t/m 31 januari 2014.

100% stedengids New York

In New York valt zo veel te beleven; waar moet je dan beginnen? Natuurlijk wil je op het Empire State Building staan, een voorstelling in het Apollo Theater zien en het Vrijheidsbeeld bekijken vanaf de Staten Island Ferry. Maar je wilt ook relaxen in het River Side Park of op The High Line, winkelen in NoLita, de gebouwen van de United Nations Headquarters bezoeken, de skyline bewonderen vanaf de Williamsburg Bridge, soul food eten in Harlem, een kijkje nemen in de hippe Lower East Side en ‘s avonds iets gaan drinken in het Meatpacking District. Deze gids leidt je in no time langs alles wat je graag wilt zien.

Auteur: Nellies Klaucke
ISBN: 9789057676376
Prijs: € 13,95
Meer over 100% reisgidsen: www.100procenttravel.com

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“JOhwYBaHVUE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Image6.png

1 like

Ik wil naar New York omdat ik gek ben op wereldsteden! (en op de 100% gidsen :wink: )

Ik ben al 2x in New York geweest. Fantastische stad. Nog lang niet uitgekeken dus ga er graag nog eens naar toe samen met 100%!

Nog nooit in New York geweest en het staat wel hoog op de verlanglijst! Maar graag nog even wachten tot het wat warmer is daar :slight_smile:

New York!!! Wauw een wereldstad waar ik graag al het moois van wil ontdekken… 100% gidsen zouden mij daar goed bij kunnen helpen!

Via Wereldwijzer app

Empire state, ground zero, moma, natural historie. I say yes to NY

Waarom ik naar New York wil? Omdat ik het nog steeds een van mijn favoriete steden noem, terwijl ik er al bijna 9 jaar niet meer ben geweest.

Waarom ik deze gids wil? Ik heb talloze gidsen over New York in de kast staan, maar staat daar zonder uitzondering het WTC nog in…

Tja wat moet ik zeggen om in aanmerking te komen voor deze mooie gids, ik ben een fotograaf die nog New York op zijn lijstje van steden heeft staan en ik ben van mening dat deze gids handig om de mooiste plekken van New York zo te kunnen vastleggen een andere reden kan ik niet zo 123 verzinnen …

Via Wereldwijzer app

Ik wil graag naar New York omdat er zoveel dingen te bekijken zijn. Broadway, Central Park, musea, winkels, Vrijheidsbeeld, teveel om op te noemen.

Na onze reis waar we ook een goed gelezen blog over hebben geschreven, is dit een van de bestemmingen van mijn persoonlijke bucket list!
film locaties, historisch en natuurlijk een rondje central park
Met een kritische blik zal hierover geschreven worden :slight_smile:

Doodgewoon omdat ik naar New York wil (ga).
Groetjes

1 like

Ik was in 1986 voor mijn werk in USA en verbleef drie maanden in San Antonio Texas. Er stond een bezoek gepland aan NY maar ik moest forfait geven wegens ziekte. Zou ik nu méér dan 25 jaren later toch nog een droom in vervulling zien gaan?

Omdat ik pizza artisjok wil eten bij l’Artichoque, omdat ik koffie wil drinken in Manhattan, wil lopen door het park waar eerst een tram reed, op het Empire State Building wil kussen als in de film, wil hangen in Central Park op een kleedje met een fles wijn en nog veel meer dingen waar mijn vriend mij steeds over vertelt, maar die ik nog nooit heb gezien.

Jaaaaaa ik wil heel graag naar NY! Nog nooit geweest maar staat zeker erg hoog op mijn verlanglijstje. De 100% stedengids kan mij erg goed helpen om deze reis voor te bereiden en alvast heel veel voorpret te hebben :dag:
Groetjes Jennifer.

Ik ga in maart een week naar New York. Daar komt deze gids natuurlijk weer om de hoek kijken. Na 100% Brussel, Berlijn en Lissabon ga ik nu ook zeker de 100% New York gebruiken. Ik verheug me alweer op de leuke achteraf cafeetjes en boetiekjes waar je normaal niet snel zou komen en de net niet standaard wandelingen door een buitenwijk. Ik heb zoals iedereen veel dingen die ik wil zien in New York maar ik hoop dat ik met behulp van de gids weer verrast wordt door bezienswaardigheden waar ik niet meer aan gedacht had. Met de navigatie app zal het helemaal geweldig zijn verwacht ik. Deze heb ik nog niet eerder gebruikt.

New York staat al jaren op mijn “bucket list”…en het gaat ook gebeuren in april !!! Een goede reisgids zou heel goed van pas komen…:slight_smile:

Over ruim 2 weekjes zijn wij 2 uur in New York voor een overstap naar Costa Rica. Lijkt mij geweldig om een langere tijd in deze wereldstad te verblijven.

Omdat het een droombestemming is voor mij en iemand zoals ik die graag wilt ‘leven’ tijdens zijn vakantie zit in the city that never sleeps wel op zijn plek dus daarom wil ik naar New York!

Nog nooit geweest maar staat zeker op mijn bucketlist! Vooral met de 100% reisgids zal ik alle leuke plekjes van New York kunnen vinden!

Via Wereldwijzer app

…omdat ik New York al vele malen op TV in beeld heb gezien; deze immense stad fascineert me en bovendien wil ik een aantal markante plaatsen in de stad bezoeken, waaronder zeker Ground Zero, Manhattan, Vrijheidsbeeld, Times Square en Central Park. Het lijkt me een super ervaring om dit life te bezoeken!