Verloting: win de 100% stedengids New York met gratis New York navigatieapp

We moeten wel! (en willen graag:-) onze huwelijksreis naar The Big Apple)
Op 20 september j.l. zijn we getrouwd en hebben van mijn schoonouders als huwelijkskado een bijdrage voor de reis naar The Big Apple gekregen, met de voorwaarde dat we het geld alléén daaraan besteden. Dus we kunnen niet anders dan gáán!

Via Wereldwijzer app

New York: inspirerend, energiek, dynamisch, prachtige musea, formidabele theatervoorstellingen, daar gebeurt het allemaal.
Dat zijn van die quotes. Tsja, als dat allemaal waar is, wie zou er dan niet naar New York willen??!
Ik ga het ontdekken, samen met 100% New York en die superhandige navigatieapp.

Ik wil graag naar New York, omdat ik daar nog nooit ben geweest. Ik ben dol op wereldsteden en New York staat nog op mijn ‘to-do-lijstje’. Het zou tof zin als ik deze reis win natuurlijk! :slight_smile:

In 2007 gingen mijn vrouw en ik op huwelijksreis naar New York. Door de zomerdrukte raakten onze koffers echter kwijt en hebben we een ochtend en een middag op het vliegveld doorgebracht om de koffers te claimen. Daardoor hebben we niet alles van New York kunnen zien. Daarom zouden we heel graag nog een tweede bezoek aan New York willen brengen om onze huwelijksreis compleet te maken.

Waarom ik de 100% New York reisgids zou willen winnen? Omdat ik ten eerste een fanatiek spaarder ben van de 100% gidsen en gebruik ze bij iedere stedentrip. Recentste aankoop is 100% Vancouver, waar ik in april naartoe vertrek. Op de terugreis New York meepakken met de 100% reisgids zou ideaal zijn, daarom dus!

Is het NEW York, YOUR York , nee gewoon 100% MY York!!!
Ik wil er supergraag naar toe

New York een nog onbezochte stad wat mij betreft. Zou er graag eens op mijn gemak ronddwalen. Niet alleen de standaard toeristische attracties, maar vooral ook zoeken naar de oorsprong van de stad: sporen van Nieuw Amsterdam. Ik vertrouw er dan op, dat de 100% New York reisgids samen met de New York navigatieapp behulpzaam zullen zijn voor het ondernemen van zo’n zoektocht.

Ik wil een hapje van de BIG APPLE!

3 Maanden geleden maakte ik mijn bucketlist met op 1: Statue of Liberty in New York zien (en de rest van NY natuurlijk ook!)

Zo juist zie ik werelddeal weken voorbij komen en prijzen voor ticket NY bekeken. Het volgende mailtje gaat over deze 100% NY gids. Dan brengt de reiskriebels erg op gang!

100% gidsen zijn voor mij dé gidsen om de leukste adresjes te vinden. Voor veel steden zijn de 100% gidsen mij goed bevallen. Heel graag ‘test’ ik 100% New York!

Ook New York wil ik ontdekken en beleven !
Te gek, wil deze 100 % gids graag gebruiken.
Eerst voorpret met papieren gids en dan met de navigatie app door de stad !
Yes , Wil m graag testen en voor t voorjaar ticket New York boeken !

De vorige keer toen ik in New York ben geweest ging er vanalles mis. Ik was mijn camera vergeten, ik was mijn portemonnee vergeten ik was mijn muts kwijt geraakt en om het af te ronden was het enige paar schoenen dat ik had meegenomen kapot gegaan. De afgelopen keer dat ik dus in New York was is het allemaal niet zo soepeltjes verlopen. Ik zou dus weer heel graag naar New York willen gaan om dit goed over te doen! Ow en om uitgebreid te gaan shoppen, want dit is de laatste keer ook niet gebeurt. (een vrouw heeft toch bepaalde behoeftes)
New York do I get a do over?

New York = echte vacantie met een soort ‘terug thuis gevoel’ als toemaatje bij de aankomst.

New York staat hoog op het wensenlijstje. Na het lezen van 100% kan ik me vast niet meer inhouden en ga ik boeken !!! :wink:

100% Genieten met 100% New York boekje erbij want:

N og nooit zijn wij in New York geweest
E mpire State Building, fietsen door Central Parc en naar Broadway
W ij willen het allemaal beleven!

Y es,
O ok met 2 kids erbij moet dat lukken.
R eken maar dat wij genieten en zullen bloggen. dus…
K om maar op met die prijs!

Mijn vrouw en ik gaan 28 januari voor de tiende en laatste maal naar Bangkok. Ons volgende doel was en is nog steeds een bezoek aan New York. Het zou dan handig zijn om gebruik te maken van deze app

groeten Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:

Ik zou graag nog een keertje naar New York gaan, we hebben er zo genoten en er is nog zoveel te zien! Een handig gidsje zoals een 100% zal vast erg fijn zijn om bij de hand te hebben!

Als Marineman heb ik al aardig wat van de wereld gezien maar in New York ben ik nog nooit geweest. Ik hou van grote steden vanwege de grote verscheidenheid aan mensen en culturen met hun bijbehorende gewoontes en gebruiken. Het is leuk om te zien hoe de verschillende culturen zich op verschillende plaatsen op de wereld zich hebben aangepast aan de lokale gemeenschap.

Lijkt me gewoon een prachtige stad om te ontdekken!

Waarom ik naar **NYC **wil?
Dan ben ik een figurant in mijn eigen film, oftewel mijn eigen wereld. Yes I know, I do dream BIG :slight_smile: Maar daar staat NYC toch ook bekend voor?

Ontbijtje halen op straat. Slenteren door Manhattan met een koffie mug. Met grote ogen en grote lach lichtjes kijken op Times Square. “One hotdog please” op de hoek van de straat halen. Koets rijden door Central Park of een stukje joggen. “FIETTTTT Hey Taxiiii!” roepen langs de straat. Richies & modellen spotten at Fifth Avenue. Fresh air inademen kijkend naar the statue of Liberty. Verliefd doen op de top van the Empire State Building. Verdwalen in de steegjes van China Town. Pizza’tje eten bij een Italiaanse maffioso restaurantje.

Yes, I know ik kijk te veel films :nod::hihi: Maar voor mij gaat NYC om de hele beleving tot in de kleinste details.
Het is een melting pot van verschillende culturen bij elkaar dat mij ook erg aantrekt. Tuurlijk wil ik ook alle toeristische spots bezichtigen en de achtergrond daarvan weten, maar daarvoor heb ik de 100% stedengids nodig! hiiii… :biggrin: :USA:>>>:vak01::wink:

Ik wil nog een appeltje schillen in “The Big Apple” (New York).

:wereld::wereld::wereld: