Verloting: win de 100% stedengids New York met gratis New York navigatieapp

Graag zou ik naar New York reizen omdat mij dat een geweldig verjaarscadeau lijkt!

Een trip naar the big Apple staat ontzettend hoog op mijn verlanglijstje. Niet alleen omdat het een wereldstad is waar ontzettend veel te zien is, maar vooral omdat dat betekent dat ik mijn lieve vriendin Christine uit Nieuw Zeeland dan weer zal zien. Ik mocht ruim een jaar geleden bij haar thuis logeren nadat we elkaar 10 jaar niet hadden gezien. We willen allebei graag naar New York en als ik ga, betekent dat dat we hebben kunnen afspreken om elkaar daar te treffen om samen deze te gekke stad te verkennen.

:backpack: ok

New York, New York de plek waar het allemaal gebeurt. Ik ga er zeker een keer heen!

Tijdens de aanslagen op het WTC building was ik in de USA. We waren net aangekomen en hoewel we niet in New York waren heeft dit bijna onze hele vakantie beheerst.
Eerst 3 dagen lang geen auto op kunnen halen. Auto was gehuurd op het vliegveld en de vliegvelden waren gesloten, daarna kon je geen tv zender of radio aanzetten of je werd er mee geconfronteerd. geen leuke manier om de USA te leren kennen. ik zou graag naar New York gaan om de plaats van de aanslagen te bezoeken, om daarna de mooie stad te gaan verkennen en een leuke vakantie in de USA te hebben.

Nog nooit naar NY geweest, zou dolgraag gaan. Verzot op stedentrips maar NY past niet in ons budget :frowning:
Hopelijk lukt het met deze !!!

Nog nooit naar Amerika geweest, waar begin je dan als eerste… New York. Uiteraard ga je dit goed voorbereiden met de *stedengids *en navigatieapp.

Ik wil al 100 jaar naar New York. Met boek en app moet ik wel… gelukkig

Ja, deze (gids en app) zouden we heel goed kunnen gebruiken als we binnenkort naar New York zouden gaan.

Wil heel graag mijn liefste ventje verrassen met een reisje naar New York! Zijn er nog nooit geweest en via jullie zou mijn droom in vervulling kunnen gaan. Met z’n schitterend boek en de navigatieapp kan ik helemaal deze reis voorbereiden zodat het voor mijn echtgenoot een volledige verrassing zal zijn.

Ben in 2007 naar New York geweest en uiteraard niet alles gezien. Wil dus graag nog een keer gaan. Een goede reisgids is natuurlijk heel belangrijk! Verder is het natuurlijk altijd leuk om over New York te lezen. Dus doe graag mee met de verloting en zit nu al te duimen op een goede afloop. Andere deelnemers ook succes gewenst!

Al veel van de wereld mogen zien, maar een van de belangrijkste must do’s nog niet gezien… NEW YORK!

Ik had mijn vriendin een reis naar New York in het vooruitzicht gesteld echter het noodlot sloeg toe; baan kwijt, financiële tegenslagen. De reis is er niet meer van gekomen. Ik zou haar graag de mogelijkheid willen bieden om deze wereldstad alsnog te ontdekken.

Ik ken New York alleen van foto’s en films. Ik wil zelf een keertje met mijn partner de hoogte ingaan en de reclames op Time Square bekijken. Ik ken alleen de highlights en hoop met de reisgids meer details en verborgen plekjes te vinden.