Verliefd

wel of niet ophalen ik vind het prettig als hij me wel komt halen ik zit niet in een hotel en verblijf bij hem thuis en meneer vertrekt eerder dan mij met de bus naar istanbul ook de bus vanuit bursa gaat niet gelijk naar het station dus hij onderneemt een reis van:

lopen naar mini bus, mini bus naar busstation, autobus (5 uur) naar istanbul, mini bus naar vliegveld en zo samen weer terug!

Hij wilt het graag ik wil het graag en we zitten al heerlijk onderweg tegen elkaar aan en elkaar diep in de ogen te kijken, het is toch een lange reis als ik dat zonder hem moet doen, ben ik bijna 7 uur zonder hem dus vandaar dat we altijd samen gaan!!

Er zijn altijd uitzonderingen op de regel maar als dat vliegtuig in Izmir land dan weet ik niet hoe snel ik dat vliegtuig uit moet komen en in de armen van mijn askim wil wezen :smiley: En daar gaat het me eigenlijk om natuurlijk als het te duur is of als er geen vervoer is of als hij er een keer niet is dan houdt het op en zou ik dat ook accepteren maar het is gewoon fijn om zo snel mogelijk samen te zijn!!!

Dag Dames,

Even een kleine introductie van mij zelf. Ik ben Conny en lees sinds een aantal maanden mee op dit forum. Sinds kort ben ik ook begonnen met het informeren en reageren op bepaalde zaken. Ik ben 46 jaar en sinds een paar jaar ook verliefd op een Turk van 29 jaar! Wat bij ons begonnen is als vriendschap is uitgegroeid naar verliefdheid en inmiddels houden van!

Ik wil me graag aansluiten bij de eerder geschreven woorden. En zou iedereen willen zeggen: volg je hart en vertrouw op je gevoel! Blijf alert! En zoals er al meerdere gezegd hebben: waar heb je tegenwoordig nog zekerheid! Vooroordelen blijven er altijd en helaas blijven mensen ook andere “veroordelen”.

Wat betreft het “betaal aspect” zou ik nog het volgende onder de aandacht willen brengen. Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij de overige Turkse vrienden is. Maar mijn vriend draagt ook regelmatig een deel van zijn inkomen (als hij dat heeft) af aan zijn familie! En heb zelfs meegemaakt dat in geval van “nood” hij hulp vraagt bij vrienden om zo zijn familie te kunnen steunen! En dat gaat min of meer over en weer! Ik ben daarom ook van mening dat als ze echt iets om je geven er alles aan zullen en willen doen om hun steentje bij te dragen. Maar ik weet ook hoe moelijk dat voor ze is!

En wat betreft het wel of niet op laten halen of weg laten brengen door je vriend. Ook daarbij zul je in mijn ogen je gevoelens moeten laten spreken. Ik ben altijd erg blij als mijn vriend mij komt halen, en tot nu toe heeft hij dat altijd gedaan! En hij brengt me ook altijd weg. Ik wil graag zolang mogelijk van zijn gezelschap genieten, aangezien we al zo weinig bij elkaar kunnen zijn. Ik vind dat geld in dit soort situaties geen rol moeten spelen! Als je met wat ik hierboven heb geschreven ook rekening houd en niet het gevoel hebt dat hij misbruik van je maakt. Dan moet zijn liefde :wub: voor jou toch gewoon genoeg zijn! En als hij jou kan laten zien en voelen hoe verliefd hij is, wat is dan nog het “probleem”? Vertrouwen in elkaar is het aller belangrijkste wat er is om een relatie in stand te houden! En dan heeft afkomst hier al helemaal niets mee te maken in mijn ogen! :wink:

Mochten jullie nog vragen aan mij hebben, schroom niet om ze te stellen!
Ik vind het een fijn gevoel te weten dat er meer "lotgenoten"zijn. En dat geeft mij een goed gevoel! Vind het ook leuk om elkaars ervaringen te kunnen lezen en met elkaar te kunnen delen! :dag:

Conny zo is het maar net, wat ik al eerder zei, mijn askim leent geld om naar istanbul te kunnen om mij daar op te wachten en hij doet dat met liefde en zijn vrienden lenen of geven hem dat met liefde, ze weten allemaal dat b er ook naar verlangt om zijn geliefde weer te zien dus ze hebben graag die 40 tl over voor hem zodat hij mij halen kan!

Verder ben ik blij te lezen dat je lekker op dingen gaat reageren, volgens mij heb jij je plekkie wel gevonden :wink:

Hoi Mutlu,

Ja kan wel zeggen dat ik het hier heel gezellig vind, en het ook erg prettig vind eindelijk mensen te hebben gevonden die je “begrijpen”. En waar je, je verhaal aan kwijt kunt! En dingen leest die zo herkenbaar zijn! Dat doet een mens goed! Tot gauw op de ltk ofwas het nou lkt lol2 . Ik weet jullie te vinden hoor, Dus dat komt goed!:dag:

haha als je ons weet te vinden maakt de naam niet uit, vandaag is er net een nieuw meisje ingestapt dus wie weet jij binnenkort ook :wink: en ja ww is echt onwijs verslavend het eerste wat ik doe als ik opsta en het laatste op askim na wat ik doe voor ik naar bed ga :wink:

Wil toch even reageren op het transfer verhaal. afgelopen zomer ben ik in een appartment verbleven en daar zat de transfer al bij. De keren dat ik nu naar mijn lief ga, neem ık zelf een taxi. ik vind het zonde van t geld dat hij met een taxi of bus me op moet komen halen.Dat is allemaal dubbel betalen. İk snap dat jezo snel mogelijk je askim wil zıen,maar na weken of maanden wachten,maakt die anderhalf uur transfer in je eentje ook niks meer uıt.En vaak is het zo dat B nog aan t werk is als ik landt. Hij ıs wel altijd thuis als ik voor de deur sta. B brengt me wel altijd weg, en dan nemen we de bus omdat deze goedkoper is en er langer over doet.

Ik begrijp je redenering, maar mijn vliegtuig landt wel om middernacht… ik zie het echt niet zitten om in m’n eentje van Izmir naar Kusadasi te reizen 's nachts.

Daarenboven twijfel ik nog behoorlijk aan zijn oprechtheid aangaande de hele situatie, en zou zijn aanwezigheid op het vliegveld toch al een indicatie zijn van zijn gevoelens naar mij toe… Misschien dat ik het dan de volgende keren wel zo laat en zelfstandig naar Kusadasi reis, maar deze eerste keer moet hij me nu toch maar oppikken :smiley:

Nog exact 14 dagen… :wub:

twijfel ik nog behoorlijk aan zijn oprechtheid aangaande de hele situatie

Hmmmm als je echt twijfeld, waarom ga je er dan eigenlijk naar toe? Kan je dat niet beter ontdekken op msn? kost een boel minder geld!

Goh, omdat ik denk dat mijn twijfel misschien ook wat overdreven is? Ik ben hyperrationeel in die zaken, en hij is en blijft een Turkse barman in Kusadasi, hij zal zich dus echt wel moeten bewijzen alvorens ik wil geloven dat hij echt met me samen wil zijn (misschien onterecht maar het is wel zo).

Uiteindelijk kan hij tegen ieder meisje op MSN zeggen dat hij met haar wil trouwen, en dat hij ze wil terugzien… Hoe kan ik weten dat ik de enige ben?

Daarenboven ben ik in september bij hem vertrokken met de boodschap dat ik niet bij hem wou zijn, en heb ik me intussen bedacht, wanneer ik hem dit zei was hij happy en beloofde hij me de wereld, maar intussen loopt het al iets stroever (z’n telefoon én PC zijn kapot, hoor hem dus erg weinig)… Maar ik bekwaam me in het geduld!! :smiley:

Maar afgelopen zondag zei hij me nogmaals dat hij echt wil dat ik kom, én dat hij een taxi zou nemen om me te komen halen… En het feit dat ik bij hem thuis bij z’n familie verblijf betekent toch ook wel iets?

Ik weet het echt niet, uiteindelijk zit er hier niemand op mij te wachten, en zoveel kost het uiteindelijk ook niet (en ik kan gemakkelijk verlof nemen), dus waarom zou ik niet gaan en uitvissen wat hij wil en in hoeverre hij het meent?

Ik denk niet dat ik ermee zou kunnen leven van niet te gaan, en het nooit te weten, liever naar daar gaan en met mijn hoofd tegen de muur lopen dan… Daarvoor ben ik té verliefd :redface:

oke liesje ik snap je tijd om het uit te zoeken dus :D!!!
Als hij van plan is om de taxi te nemen, dan moet je daar dus maar vanuit gaan ondanks dat ik denk dat hij beter de bus kan nemen, stukken goedkoper! Ik wens je veel succes en snap nu ook redelijk je twijfels, vandaar dat ik het vroeg… was geen aanval ofzo, maar vroeg me serieus af waar het vandaan kwam!

uiteraard, weet ik wel :wink: maar 't is een terechte vraag en ik toets toch graag even af bij jullie, ervaringsdeskundigen :wink:

Heb hem het bus-idee voorgesteld maar heb hem sindsdien nog niet gehoord, ik hou jullie op de hoogte!

haha ervaringsdeskundige is wel een heel groot woord :wink:

Update: gisteren liet hij weten dat hij écht geen geld kan vinden om me te komen halen, zelfs niet met de bus :tssk:

In extremis dan nog maar een transfer geboekt, maar vind ik dus echt niet leuk zo midden in de nacht!

Ik vroeg of hij geen geld bij z’n ouders kan lenen maar z’n moeder is blijkbaar op reis naar Ierland en met z’n vader heeft hij voortdurend ruzie… En het huis ligt er als een stal bij nu z’n moeder weg is (mannen alleen :D)… dat wordt gezellig!

Het hele uitstapje wordt minder romantisch met de dag :confused: het zal zichzelf wel uitwijzen zeker?

O jee liesje, dat klinkt idd niet gezellig. Je gaat de 1e keer terug? Dan mag je minimaal verwachten dat hij je ophaalt. İk neem aan dat hij de zomer gewerkt heeft en is betaald door zijn baas? Tja geld is altijd n probleem. maar je hebt nu een transfer geboekt? Neem aan dat hij je wel bij t eindpunt ophaalt?

Liesje,heeft hij geen vrienden dan waarvan hij even de telefoon kan lenen en zijn kaart kan instoppen,en internetcafe’s genoeg in Kusadasi en de meesten barretjes hebben zelf ook een computer staan.

@Tricia, het is de tweede keer terug (dus 3de keer dat ik hem zie), maar de eerste keer was ik met m’n zus in een hotel dus dat was anders, nu blijf ik bij hem. Hij heeft de hele zomer gewerkt maar heeft niets meer over aangezien hij alles heeft moeten terug betalen van zijn legerdienst vorig jaar.

Ik begrijp wel dat hij geen geld heeft maar dit is toch wel heel extreem, en ik twijfel dan altijd of het echt het geldprobleem is of pure gemakzucht, ik ken hem nog niet genoeg om dat te kunnen inschatten :confused: hij zegt wel dat hij me absoluut wil komen halen maar dat het echt niet gaat…

Ik hoop echt dat alles wat duidelijker zal zijn wanneer ik terug kom, volgende week deze tijd weten we meer :slight_smile:

En heb hem nog niet gesproken sinds ik de transfer geboekt heb (hoop alsnog dat hij een oplossing kan vinden), die zet me af aan een hotel twee straten van zijn woning, en als hij me daar niet komt oppikken stap ik gelijk dat hotel binnen en blijf ik daar! :smiley:

@ turkije lover, wat bedoel je juist met die telefoonkaart? Intussen heb ik z’n thuisnummer dus kan ik hem wel per telefoon bereiken, één probleem minder :slight_smile:

Vind het nog steeds vreemd dat hij je niet komt halen. Er is altijd wel een mogelijkheid… Is er geen vriend/oom/neef/broer met een auto?

Als zijn telefoon kapot is kan hij zijn simkaartje toch even in de telefoon van een vriend doen… En idd wat Cyn zegt,hij zal heus wel vrienden en/of kennissen hebben die wel een auto hebben.
En wat moet hij terug betalen van zijn leger periode dan?

Ja heb het hem gevraagd hoor of er geen andere oplossing was (en duidelijk laten merken dat ik het niet leuk vond), maar het lukt blijkbaar écht niet. Thuis hebben ze alleszins geen auto, dat weet ik.

Hij zei dat hij belastingen (taxes) moest terugbetalen van zijn legerdienst, blijkbaar is dat niet echt ongebruikelijk?

Weet je, ik geef hem het voordeel van de twijfel, de vlucht is toch geboekt, loopt het goed af des te beter, en indien niet dan geniet ik daar toch nog enkele dagen van 25° :vak02: