Ik wil ook graag even reageren op dit berichtje.
Ik kan me zo voor stellen dat je, je zelf nu niet echt op je gemak voel. Maar ook ik zou hem het voordeel van de twijfel willen geven!
Zelf ben ik ook een “type” die alles nogal heel erg gauw erg “zwart-wit” zie. En denk ook overal het ergste van! Maar achteraf blijkt dan toch weer dat het allemaal anders is als dat jij in gedachte hebt. En valt het dus heel erg mee! Ik bedoel daarmee te zeggen “zie geen beren op de weg zie er niet zijn!” Ga lekker genieten en denk aan de tijd die jullie samen zullen zijn. En mocht het dan misschien toch anders uitpakken dan je had gehoopt, dan is dat weer een “goede leer” voor de volgende keer!
Heel veel plezier en geniet in ieder geval van het mooie weer :zon02:! Alleen daarvoor zou ik al met je willen ruilen! lol2
Dat gaat zeker goed komen!
Ik zal aan je denken!:slywink:
En nogmaals, maak je zelf niet “gek”! Ik hoop dat je hem voordat je weg gaat nog spreek en misschien maakt dat gesprek alweer een hoop duidelijk! De tijd zal het leren! Blijf positief en probeer alvast een beetje te genieten van de voorbereidingen :was: , :vak01:!
Och nu heeft hij me voorgesteld mij te komen halen met een vriend die een wagen heeft :redface:
Misschien moet ik m’n achterdocht toch wat achterwege laten
Ga nu toch met de bus, heb hem betaald, maar de moeite om te komen is hem dus niet teveel, jippie!
Zie je wel, waren die "beren"er toch niet op die weg!!! lol2 Maar ik begrijp het wel hoor. OOk ik heb af en toe nog steeds van die “aanvallen”! Maar dat gaat hopelijk wel een keertje over! Komt denk ik toch gewoon door de afstand en het feit dat we elkaar te weinig zien! Maar positief blijven denken en elkaar blijven vertrouwen dan moet het goed gaan!:cheer:
Ik ben nieuw op het forem en zie dat je binnenkort naar Side gaat.
Ik heb daar ook iemand leren kennen en moet zondag beslissen of ik 11 juni ga.
Ga jij alleen? Heeft jouw vriend de hele vakantie vrij genomen?
Sorry als ik teveel vraag.
Ik zelf ben net terug gekomen van zijn bezoek. Helaas was het niet zo goed
verlopen vandaar dat ik terug wil. Weet nog niet of ik het doe maar het
laat me nog niet los.
Zie tegen de dagen op want overdags moet hij werken vandaar dat ik nieuwsgierig
ben hoe jij dit oplost.
Heb een goedkoop hotel gevonden maar dat ligt 1350 m van het strand af dus dat is
best ver. Vandaar oa mijn twijfel.
Ik hoor graag wat van je.
Je vraagt maar hoor ik heb daar geen probleem mee.
Ik ga inderdaad 13 juni naar Side en ik ga deze keer met mijn moeder. Normaal ga ik alleen of met Mirke van het forum. Ik heb altijd in een hotel gezeten maar de laatste keer in een appartement en deze keer ook weer. Mijn askim werkt gewoon iedere dag als ik kom, maar gelukkig kan ik mezelf goed vermaken, ook als ik alleen ben. Buiten zijn werk brengen wij onze tijd samen door, maar ik ben op dit moment ook bezig om daar een appartement te kopen dus zodoende dat ik nu vrij druk ben als ik daar ben. Je zal voor jezelf een keuze moeten maken om een goedkoop hotel te willen of dat je nabij het strand wil zitten. Maar waarom ga je nu al terug als het de laatste keer niet zo heel goed is verlopen? Mag ik vragen waarom en wat er niet goed is gelopen? En hou wel in je achterhoofd dat het voor hun vrijwel onmogelijk is om in deze tijd vrij te hebben en dat ze alleen tijd voor je hebben na werktijd. Succes met je beslissing!!
Bedankt voor je snelle reactie. Het was de derde keer dat ik hem ging bezoeken maar deze keer was ik alleen. De spanning en de verwachting waren hoog en daardoor is het niet goed verlopen. Misverstanden enz. Ik weet waar het aan ligt en zou graag nog op korte termijn samen willen zijn. Heb het hem voorgelegd en hij zei dat ie het ook fijn zou vinden als ik weer zou komen. Ik heb het moeilijk gehad omdat het niet goed verliep en ik alleen was. Daarom zie ik daar een tegen op want ik heb dus gemerkt dat als ik dan verdrietig ben dat ik het erg moeilijk vind om alleen in turkije te zitten.
Heb hem gisteren nog gesmst maar nog niks terug ontvangen. Wie weet hoor ik ook wel niets meer van hem. Dan wordt het wel makkelijker om de beslissing te nemen want mijn hoofd maakt nu overuren.
Misschien kan je wat meer over jezelf vertellen zoals hoe oud je bent en hoe en waar jij je askim hebt leren kennen. Is het geen optie voor je om hem op te zoeken als hij wat meer vrije tijd heeft? Dan hebben jullie meer tijd om samen te zijn en kunnen jullie het ook hebben hoe jij je voelt. Ik geef maar een optie hoor…Ik vind het ook heerlijk om met askim samen te zijn als ik daar ben, maar ik besef wel dat er met name nu gewoon gewerkt moet worden. Ik denk eerlijk gezegd niet dat je er gelukkig op wordt als je daar weer naartoe gaat terwijl je weet dat hij moet werken. Je geeft zelf al aan dat je dat verdrietig maakt.
Dat is ook wat het zo moeilijk maakt. Ik wil hem graag zien maar ik weet niet of ik er wel goed aan doe. Hij werkt van 8 tot 5 en is 1 dag vrij. Dus op zich zouden we wel wat tijd samen hebben. Het is nu alleen onzeker of het verstandig is om te gaan. Vind het vreemd dat ie nog steeds niet heeft gereageerd op mijn sms en dat is gewoon geen goed teken. Ik word daar onzeker van. En als ik daar ben en hij reageert dan ook niet meer dan zit ik daar en dan duurt een week lang.
Het zal ook nooit een echt relatie worden want ik wil niet daar gaan wonen en hij niet hier. Maar ja…ik heb toch gevoelens voor hem.
Vlinder als jij er nu al zeker van bent dat de relatie nooit wat gaat worden waarom ga je er dan mee door? Ik snap dat er gevoelens zijn, maar vergeet niet hoe langer deze relatie duurt de gevoelens alleen maar sterker worden. Hoe hebben jullie elkaar ontmoet en wat voor werk doet hij dat hij van 8 tot 5 werkt? Geef hem nog wel even een kans om terug te smsen want die telefoons daar is altijd wat mee. Geen beltegoed, batterij leeg or whatever. Maar als ik je één advies mag geven…denk heel goed na voordat je jezelf erin stort, want een relatie op afstand is allesbehalve makkelijk. Wanneer heb je hem leren kennen en was afgelopen keer de 1e keer dat je naar hem terugging? Ik vraag deze dingen even zodat het wat makkelijker is met antwoorden.