Gaan er toevallig ook nog meiden in de week van 15 t/m 22 augustus naar Marmaris toe?
Misschien wel leuk om dan een keertje daar wat af te spreken???
Groetjes
Gaan er toevallig ook nog meiden in de week van 15 t/m 22 augustus naar Marmaris toe?
Misschien wel leuk om dan een keertje daar wat af te spreken???
Groetjes
Hoi Marieke,
Helaas kan ik je geen antwoord op je vraag geven, omdat ik hotel Sunhill niet ken ( dus ook niet personeel wat daar eventueel werkt ). Maar ff ander vraagje, wanneer ga je dan precies in oktober ? En ga je alleen, of met meerdere ??
Nu wil je vast weten waarom ik dit vraag, haha, nou dat mag, ik zit namelijk zelf ook van 27-9 tot 11-10 in Gumbet.
Ik ben ook zooooo verliefd!!! wat doen we onzelf aan!!! haha
Dag Dames
Ben net 1 1/2 week terug uit Marmaris en voel me klote. Heb daar een heerlijke kerel ontmoet (37 jaar ik 35 jaar) en moet hem nu missen.
Tijdens de vakantie heb ik hem de 2de dag leren kennen, ik verbleef 11 dagen in Marmaris.
Helaas moest hij elke dag werken, maar 's avonds zijn we wel een aantal keren op stap gegaan. Tijdens de vakantie is er niets gebeurd dan alleen zoenen, doe ik in NL niet dus ook elders niet.
Ik weet niet wat ik er allemaal van kan verwachten, sinds het moment dat ik in NL weer voet aan land zette had ik hem al aan de telefoon en nu krijg ik dagelijks nog sms-jes. Vind het wel super dat hij toch contact met me blijft zoeken.
In Turkije vond ik hem wel leuk maar nu … er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. Leef dan ook helemaal op als ik weer een sms van hem ontvang.
Vandaag zijn collega via MSN gesproken, hij geeft aan dat hij hem zo nog nooit heeft meegemaakt, helemaal opgewekt etc… Als hij weer een sms van mij heeft gehad dan heeft hij een glimlach van hoek tot hoek. Als ik dit zo hoor dan doet het me toch wel wat.
Ook heeft hij al een aantal keren gevraagd of ik snel weer kom, hem verteld dat ik eerst moet werken voor het geld en dat ik straks ook weer naar school moet en stage ga lopen dus dat ik het wel drukker ga krijgen, misschien in de herfstvakantie.
Hebben jullie tips voor mij hoe hiermee om te gaan.
Gr. Ankie73
Hoi Ankie,
Enjoy the club…zou ik zo zeggen!! Hoe hiermee om te gaan, is een moeilijke vraag, en uiteraard ook voor iedereen weer anders. Voor jou is dit allemaal nieuw ( en voor mezelf eigenlijk ook wel, ik ben in mei terug gegaan naar een jongen die ik vorig jaar heb ontmoet > en ik heb een heerlijke tijd met hem gehad, echt waar :D:D ) Ik ben nu een maand terug, en ik mis hem vreselijk. We hebben af en toe contact op msn, helaas niet zo heel vaak meer op dit moment, vanwege zijn werk. En het gemis overheest ook mijn dagelijks leven. Ik heb ook wel eens dat ik denk, zal ik er maar mee stoppen, want ik doe mezelf vreselijk veel aan. Aan de andere kant, weet ik hoe fijn ik het met hem heb gehad. En uit die mooie herinneringen, put ik vaak weer positieve energie. Zelf ga ik eind september voor 2 weken terug. Ten 1e omdat ik weer bij hem wil zijn, maar ook om te kijken, hoe onze relatie ervoor staat. Persoonlijk vind ik het dus heel moeilijk om een antwoord op je vraag te geven, het heeft te maken met wat je zelf wilt en wat je er allemaal voor over hebt. Zag dat je nieuw lid bent, dus ik zou zeggen, snuffel hier en daar eens rond, en lees de verhalen van je lotgenootjes. Volg je hartje en meer advies kan ik je helaas niet geven…
Groetjes Mirjan
Hoi Ankie,
Ik snap precies hoe je je voelt… kwa het verliefd zijn dan haha, want bij mij is het nog veel anders gegaan… hehe…
Ik leerde hem kennen en was geen vrijgezel… Heb toen ook niets gedaan en hield hem eigenlijk op afstand… k dacht toch… hij wil me alleen voor dan en mja dan ben k thuis dan niet meer…
Maar toen ik thuis was zocht hij alsnog contact met me… enzo… uiteindelijk liep mijn relatie stuk (niet door hem maar het werkte niet meer), en mja toen heb ik eindelijk toegegeven dat ik die jongen toch wel erg leuk vind… en dat hij mij ook wel erg leuk vind…
en idd het is erg moeilijk want hij zit wel ff 4000 km verder op… en mja je kan niet effe zo langs wippen…
Maarja, als je iemand leuk vind dan moet je je hartje volgen… en doen wat je wil… Als jij die man echt leuk vind… Dan zou ik er voor gaan., maar ik zeg je wel … je zal er sterk voor in je schoenen moet staan… Ten eerste omdat je iemand moet vertrouwen die zo ver weg zit… en omdat je hem niet zomaar kan zien…
Vertrouwen is heel erg belangrijk en mja als je dat heb, dan denk ik dat het wel goed komt…
Ankie vertrouw gewoon op je gevoel/hart wat die je zegt en volg die…
Heel veel liefs Dunja
*Ik snap precies hoe je je voelt… kwa het verliefd zijn dan haha, want bij mij is het nog veel anders gegaan… hehe…
Ik leerde hem kennen en was geen vrijgezel… Heb toen ook niets gedaan en hield hem eigenlijk op afstand… k dacht toch… hij wil me alleen voor dan en mja dan ben k thuis dan niet meer…
Maar toen ik thuis was zocht hij alsnog contact met me… enzo… uiteindelijk liep mijn relatie stuk (niet door hem maar het werkte niet meer), en mja toen heb ik eindelijk toegegeven dat ik die jongen toch wel erg leuk vind… en dat hij mij ook wel erg leuk vind…*
Dunja, dit is een kopie van mijn story, bij mij is het werkelijk waar precies hetzelfde gegaan…
Hahaha
Haha, nee… Dit is realy my story… Ik was eind mei in Marmaris… en mja ik was daar op die plek voor ut eerst… ik had toen nog een vriend, maar ik had zoiets mja ik doe niets met iemand ik heb een vriend thuis… Dus uiteindelijk heb ik ook niets gedaan… en mja k ben nu wel stapel verliefd op die jongen ![]()
En nu miss ik hem alleeen steeds meer… verschrikkelijk gewoon
en mja ik vin gewoon da ik me hart moet volgen dus doe dat ook…
MAar is het bij jouw ook zo gegaan dan?? xxx
Hahaha, in hele grote lijnen wel ja. De verschillen zijn dat ik hem vorig jaar ontmoet heb ( ook met mn partner op vakantie, wat nu ook over is > en daar heeft die Turkse jongen verder niets mee te maken ) En ik zat niet in Marmaris maar in Gumbet En voor de rest is alles, maar dan ook echt alles precies hetzelfde !!
haha, dat is wel grappig dan dat je ook mensen tegenkomt die hetzelfde mee maken… Mja raar is dat he… Hoe je leven ineens kan lopen… Dan denk je dat je de juiste hebt… maar uiteindelijk vin je toch nog iemand hehe…
Maar je bent nog steeds bij je Turkje… Das wel leuk als je hem al een jaar gelede ontmoet heb… Ik de mijne net… maar het voelt zo goed… Hehe…
Maar heb je geen plannen om samen te gaan wonen jij daar of hij hier??
Groetjes
Hahaha, het voelt heerlijk…en zeg nou eerlijk, wat is er mooier dan lekker verliefd zijn…
In de wintermaanden was ons contact iets minder, en bovendien zat ik nog steeds in mijn relatie. Stomme toeval was, dat op de dag dat mijn ex hier het huis uit gaat, mijn turkse vriendje me opzocht op msn ( is dit toeval of … ) In iedergeval, omdat het toen nog niet zo druk was in het hotel, hebben we 3 maanden behoorlijk intensief msn-contact gehad. Uiteindelijk heb ik toen besloten om afgelopen mei, daarheen te gaan, in principe gewoon voor vakantie, maar ik wilde hem natuurlijk ook dolgraag terug zien. En deze vakantie is de vakantie van mijn leven geweest, mijn god, wat heb ik het vreselijk fijn gehad met hem !! En nu ga ik in september wederom voor 2 weken terug, maar om nu al meteen samen te gaan wonen enzo, vind ik nog vrij vroeg hoor, daar vind ik onze relatie nog veels te pril voor.
En jij, ben jij van plan ( nu je ook als vrijgezel door het leven gaat ) om binnenkort je vriendje op te gaan zoeken ??
Ja egt he… het voelt egt zo heerlijk… Het maakt me gewoon super vrolijk allemaal…![]()
Ik denk dat je Turkje het aanvoelde dat je ex het huis uitging haha… lol…
Maar ja ik weet het nog niet… ik ga waarschijnlijk in September terug naar Marmaris om hem op te zoeken…
Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar als alles goed gaat tussen ons… dan wil ik best wel een stapje gaan ondernemen…
Misschien als ik het voor elkaar krijg… Ga ik volgend jaar zomer in Turkije werken met mijn beste vriendin… Voor een aantal maanden om te kijken hoe dat is…
En mja misschien ga ik erna wel als alles goed gaat met hem wonen weet ik veel… ben nog jong… en kan nog zoveel doen… ![]()
Ik weet nog niet wat ik allemaal ga doen, maar wil hem zeker wel opzoeken… Maar vind het soms nog wel vreemd allemaal… Ik bedoel je komt iemand tegen en je denkt mja die wil me alleen maar voor dan… en dan blijkt dat diegeen zoveell moeite doet om je te leren kennen en je te spreken… Ik bedoel hij komt gewoon ff ze bed uit om mij te spreken op msn… en mja ik bedoel welke “Persoon” doet dat nou als je iemand alleen maar voor ff wil?? Ik denk dan mja dat zal wel goeed zitten…
Hehe… Ik ben gewoon zooooo verliefd… kan het niet helpen… (A) hehehe…
En ik hoop dat ik het kan redden om geld bij elkaar te krijgen om september naar Turkije te gaan…![]()
xxx
Geweldig voor je!
Maar mag ik misschien weten hoe hij heet en waar hij werkt, de mijne werkt daar ook… en je weet immers maar nooit
Groetjes
Ik ben deze vakantie ook heel erg verliefd geworden. We hebben een aantal dagen met elkaar opgetrokken en ben ook bij hem blijven slapen. Ik heb nu nog steeds contact met hem maar op de een of andere manier geloofd hij niet dat mijn liefde voor hem echt is… Hij heeft dat te vaak gehoord. Probeer zo iemand maar eens via sms/msn in gebrekkig engels duidelijk te maken dat je het echt meent!!! ik wil ook in september terug gaan. Geld is opzich het probleem niet moet nog voor elkaar zien te krijgen dat mijn vriendin mee wil!! want zie het niet zitten om alleen te gaan!
Meid ik weet precies wat je bedoeld, om helemaal gek van te worden hahah, dag en nacht spookt ie door je hoofd…
XXX
Alweer een herkenbaar punt. De mijne gelooft ook niet dat hij echt de enige voor mij is ( hij denkt ook dat ik nog steeds bij mn ex ben…nou eg nie ) Inmiddels is ie er nu wel achter, dat ik echt niet meer met mn ex ben, en volgens mij begint het langzaam bij hem door te dringen dat mijn gevoel voor hem echt is. Maar in iedergeval, ik zat er ook vreselijk tegenop om alleen terug, of op vakantie te gaan ( zie bv mijn eigen opgestarte forum helllup alleen op vakantie ), maar ik heb de tijd van mn leven gehad, echt waar. Ik zou je bijna willen adviseren durf die stap te zetten en ga lekker alleen op vakantie naar je love !! Je wordt in de watten gelegd ( door alles en iedereen…echt waar ).
groetjes Mirjan
Mja, vervelend he als ze twijfelen aan je en je moet jezelf maar duidelijk zien te maken in het engels… en mja als je niet zo heel goed ben in Engels maak dat het nog lastiger… Ik herken het wel soms dan begrijpt hij me verkeerd omdat ik niet zo super in mijn Engels ben… nou dan moet je als brugman praten om jezelf goed duidelijk te maken… Ik heb hem denk ik nu wel zover dat hij me wel geloofd… alleen soms omdat ie me niet ziet… of spreek dat ie weer ff zoiets heeft je ben toch wel egt gek op me…!! maar ja… Komt uiteindelijk wel goed…
Ik heb er alle vertrouwen in… Je moet alleen ff geduld hebben met sommige dingen…![]()
Ja het is moeilijk om je te verwoorden in het engels. En ik snap hem ook wel hoe kan je zo gek op iemand zijn die je eigen amper kent!!! Maar hij zit in mijn hoofd en ik krijg hem er niet meer uit!!! Ik stuur hem dagelijks lieve smsjes en emails ik hoop dat hij zo in ziet dat ik het echt meen!!! Ik wil opzich wel alleen terug maar dan zit ik daar alleen!! hij moet sowieso iedere nacht werken. En stel dat de liefde toch niet echt is of niet wederzijds dan zit je daar mooi alleen!!! Mijn vriendin gaat vandaag als het goed is vrij vragen aan haar baas en dan kijken of ze het geld bij elkaar kan krijgen. ( ze is gelukkig zelf ook verliefd op een jongen daar dus dat motiveerd haar wel! ) en anders kan ik altijd nog kijken of er nog meer hopeloos verliefde meisjes in september die kan op willen gaan!!! echt leuk z’n forum en sta versteld hoeveel meisjes er verliefd worden daar!!! Nederland kent blijkbaar geen leuke jongens meer haha ![]()
Dag Mizzangel
Mijn maatje heet Halil en werkt bij restaurant Ibiza.
Hoe heet jouw maatje en waar werkt hij???
heyy meiden!
welkom bij de club…wat leuk zeg dat jullie ook helemaal verliefd terug zijn gekomen uit turkije!Jullie zijn idd niet de enige.Ik wist eerst ook niet dat er zoveel meiden een turkse vriend hadden,maar als je hier op ww komt merk je het pas.Maar het is fijn om verhalen met elkaar hier uit te wisselen.Alowel je soms niet te veel moet lezen want dat maakt je soms onzeker haha…Maar ik zou zeggen volg je gevoel en wat je gevoel zegt doe dat!!