Enne Dunja en mirjam,mijn verhaal is ook zo een beetje hetzelfde hahah.Maar dat wist jij al wel he mir.
Zat ook nog met n relatie toen ik mijn lief leerde kennen.Heb toen de 1ste x dat ik hem ontmoette ook nog niks gedaan.Veel contact gehad daarna.2de x terug gegaan en toen is het wel de fout ingelopen.Had mn huidige relatie nog,maar was na die vakantie wel gelijk over.
En nu nog helemaal verliefd op askim en ben zo blij met m,alleen ja dat gemis is zo moeilijk he…!!
Mja dat begrijp ik dat het gelijk over was tussen je exvriend en jouw… hehe…
Maar ik heb echt niets gedaan toen ik nog wat had met me ex… maar ja… als k nu trug ga dan mag ik hehe…(A) haha…
Dat gemist zeker moeilijk… Dat is iets wat het mij best wel moeilijk maak allemaal… maar k ben een sterke meid… Dussuh ik hou het wel vol…
Heb nu alleen niej soveel van hem gehoord… omdat het niet zo goed gaat met zijn opa… dussuh mja… dat kan ik wel begrijpen…
Maar hij stuurde me gistere dan wel weer een heel lief berichtje…
Dus dat maakt me wel weer blij…![]()
Groetjes
Ja ik snap het ook nog steeds niet hoe onzettend verliefd je kan worden op iemand die je eigenlijk maar een week/2 weken hebt gezien. Het is zoveel heftiger dan hier in NL verliefd worden lijkt het wel. Het is gewoon voor jezelf onverklaarbaar, laat staan aan anderen. Daarom is dit forum zo leuk omdat we allemaal hetzelfde hebben en elkaar begrijpen!
Ik ga over 2 weken weer naar hem toe. Toevallig wilden er 3 vriendinnen mee, maar anders was ik gewoon alleen gegaan hoor, dat maakt mij niet zoveel uit, zou me wel vermaken zolang hij moet werken.
We hebben elke dag veel contact via sms en telefoon en van vriendinnen die in Marmaris zitten hoor ik dat ie zich nog steeds netjes gedraagt als ze hem zien met stappen etc.
Ik ben echt benieuwd hoe het zal zijn over 2 weken als ik hem weer zie!
Hij zegt ook vaak tegen mij dat hij aan de telefoon niet alles aan mij kan vertellen wat hij wil omdat zijn Engels daar niet goed genoeg voor is. Ik heb een Turkse vriendin dus zij belt hem dan op en dan kan hij alles aan haar vertellen en zij vertelt het vervolgens weer aan mij…ja dan komen er hele verhalen…heel wat anders dan onze korte gesprekjes. Dus dat is wel leuk. Ook heeft hij familie in NL, die vlak bij mij wonen en hij wilde graag dat ik zijn neef hier leerde kennen, dus die heb ik nu ook al een paar keer gezien.
Hallo allemaal,
Ik ben acht jaar in Marmaris komen wonen en ik moet zeggen dat het rond die tijd erg druk was met toeristen maar dat het sinds dit jaar erg is teruggelopen. Het leven is zwaar hier. Je werkt in de zomer om de winter te overleven! Mijn man werkt als manager in een restaurant en ikzelf werk als vertaalster in een dokterskliniek. Sinds twee jaar hebben we een zoontje en ik moet zeggen dat we nu wel plannen hebben om terug te gaan naar Nederland wat me wel erg zwaar lijkt. Ik verdien wel goed hier maar niet het hele jaar door! Ik had die acht jaar zeker niet willen missen want je leert wel heel goed met geld om gaan en je relatie wordt zonder geld ook wel heel erg op de proef gesteld!! Wij zijn er gelukkig wel goed door heen gekomen maar kan me echt voorstellen als mensen er samen niet uitkomen. Het leven is zwaar hier maar je krijgt er enorm veel voor terug!! Suc6 allemaal met alles wat jullie van plan zijn.
Ik ben van plan om over een jaar naar Alanya te verhuizen!!! Ga er in September een week naar toe en dan heb ik ook een sollicitatie gesprek! Ga er nog wel heel goed over nadenken want ik moet hier in Nederland veel achter laten!! Maar zodra ik de knoop doorgehakt heb dan ga ik sparen en wil dan volgend jaar april ongeveer gaan verhuizen!!! SPANNEND!
Wat enorm tof van degenen die de stap durven nemen om naar Turkije te verhuizen! Op dit moment zou ik eerder proberen mijn vriend naar NL te halen. In Turkije wonen lijkt me niets maar ja wie weet wat de tijd en liefde zal brengen!
Haha het leven in Turkije lijkt me juist heerlijk!!! ik ben het hier in Nederland zo beu!! Ik ga ook niet voor hem naar Turkije ken hem pas en en we hebben nog niet eens iets met elkaar!! Het zou leuk zijn als het wel iets zou worden. Ik zie wel hoe het allemaal loopt!
Mijn lief heb ik in het jaar 2006 leren kennen.
Hij was ‘‘wachter’’ in een hotel in ortakent.
We zijn nu 2 jaar verder, en het is nog steeds mijn lief!
Wel is er ooit het een en het ander tussen gevallen, door ruzie en heimwee… maar we blijven van elkaar houden!
Mijn askim heet azim, en over 2 maanden zoek ik hem weer op!
Ik kan niet wachten. ![]()