Jep dat doen we zeker
Ik heb net zo iets raars mee gemaakt, voor het weekend had ik n mail gekregen van j man of jongen die ik niet kan hij had n berichtje van mij gelezen wat op de site bij het gastenboek stond van ons hotel. Had die me dus gemaild van ja wat leuk dat je ik Kahya hotel bent geweest en het eten was goed en allemaal van die dingetjes en zei die aub schrijf me terug. [ allemaal in het engels ] En zn naam is Hasan. Had ik n mail terug gestuurd van leuk dat je ook in het hotel bent geweest was inderdaad lekker daar en leuk enzo. Krijg ik van daag weer n mail terug. Vraagt die hoe het gaat en waar ik ergens in nederland woon en of ik nog leer of dat ik werk en zo begint die dan zo leuk te vertellen dat die blij is dat die me ontmoet heeft en dat die in het weekend ziek was hij had de griep zn zus die was langs gekomen en had voor hem gekookt soep en andere dingen en zei die dat het nu de heilige maand is van ramadan en dat die een slechte moslim is omdat die eet en sinds dat die werkt enzo en nu bid die iedere dag voor vergiffenis en of ik ook voor m wil bidden en hij is naar t ziekenhuis geweest heeft die gekeken hoe vrienden opereerden enzo en toen zei die maar je bent altijd in mn hart and i kissssssssssssss you very deeply and so much. zorg goed voor jezelf ik bewonder je heel erg xx hasan… raar toch ? ik kan hem helemaal niet?
Wel een beetje apart ja :tssk:
Zou Hasan je niet gewoon voor iemand anders aanzien?! Iets anders kan ik er niet van maken. Komt hij zelf ook niet ergens in het gastenboek voor?
Macy, dat lijkt mij een goed voorbeeld van player gedrag zoals dat vaker voorkomt. Gewoon op goed geluk iets mailen, en als hij mazzel heeft dan treft hij een volwassen vrouw die voor zijn mooie praatjes valt.
Kan er af en toe gewoon niet zo bij dat mensen dat soort vage acties hebben! Heel zielig, beetje op een gastenboek gaan reageren!
Ja het is allemaal raar ik denk dat die me inderdaad voor iemand anders aanziet ofso… of ik weet t niet de volgende keer vraag ik gewoon waar die mee bezig is ![]()
Ik zou gewoon niet meer reageren als hij je nog een keer terugmailt, zonde van de moeite!
Nee, nou wil ik het ook weten zo normaal praten kan wel maar hij moet niet gaan doen alsof we getrouwd zijn ofso
haha, mja als die in volgende mail weer sown liefdesverklaring erin gaat zetten dan zeg ik er wat van.
Hoi!
Hier moet je echt voor uitkijken.
Dit heb ik namelijk ook het hele jaar gedaan. Vorig jaar een jongen leren kennen, contact blijven houden, veel contact, niet alleen: Ik mis je, ik hou van je bla bla bla… Ik heb het hele jaar uitgekeken naar deze zomer, die ook hartstikke leuk was, tot de dag van vertrek.
hij zag het niet zitten om verder te gaan met de relatie… en hij brak me… Ik had het zo niet aan zien komen, ik had zulke oogkleppen voor gehad, ik heb zo niet geluisterd als andere zeiden dat ik het rustig aan moest doen. In mijn gedachte was ik bijna al met hem getrouwd en zag ik mezelf in Turkije wonen met kindjes enzo…
dus alsjeblieft doe rustig aan… doe je ding dit jaar, ga eventueel zelfs met een andere jongen en kom er dan in de vakantie achter dat hij de leukste is!!!
Succes!!!
Dankjewel, ik zal wel uitkijken.
Heb weer n e-mail gestuurd naar de manager en hij is nu gek van mij geworden…Hij zei : We moeten ook werken, je brief is er niet, hij belt je wel als je brief gekomen is. Hoe kan die me bellen als die mn nummer niet heeft, ik heb wel mn nummer in de brief gezet maar hoe wil hij dat nou weten ??
Kan me wel voorstellen dat hij gek van je geworden is
Wacht nou gewoon even af… ![]()
Ja weet je wel niet hoe lang dat duurt…
De brief is al 8 dagen onderweg ![]()
Als het met de gewone post is, dan kan het nog makkelijk 1 of 2 weken duren voor die op plaats van bestemming is.
bedoel je dat die als je m op de post hebt gedaan dat het dan 1 a 2 weken duurt of na deze 8 dagen nog s 1 a 2 weken ?
Duurt ongeveer 10-11 werkdagen voordat je brief aankomt!
pffffffffff dan zal dat van mij nog alnger duren omdat ik niet het juiste adres erop heb gezet maar wel de goede naam en goede hotel.
Macy geduld is een schone zaak ![]()
I know…
maar hoe word je sown turkije fan ?
Macy, ik snap dat je gek van dat wachten wordt, maar het kan nog wel even duren voordat je brief er is als je pecht hebt. Je kan die manager beter te vriend houden en hem nu deze even met rust laten. Die man zegt dat hij je belt als de brief is aangekomen en jij zegt dat je wel je nummer in die brief hebt gezet, dus dan moet het goed komen toch!
Als je niets hoort, kan je die brief altijd nog een keer sturen en dan met het andere adres erop wat ik voor je had opgezocht en je kan ook altijd nog over een wat langere tijd die manager weer een keer proberen te bellen. Het komt goed!:teeth: