Je hebt gelijk. Ik moet gewoon ff van alles doen, heb ik gelukkig wat afleiding !
Sow hey., heb best al veel pagina’s hoor… Boh ben echt benieuwd of mn brief er al is of nog iet… ben de hele dag er aan t denken ff overnieuw de vakantie foto’s bekeken en bij iedere foto zoveel mogelijk herrineringen opgehaald in mn uppie
En heb dr net ff n levensverhaal gelezen van n meid die ook in alanya in een hotel als animator werkte en heeft ze iedere dag beschreven en nu kan ik echt niet meer wachten totdat ik die opleiding doe !
zou je die site misschien willen geven?
Ja is goed maar dan kom je wel veel te lezen he, w8 ik zoek m ff op ![]()
Hier is die : Hallo allemaal! - Reisverslag uit Herveld, Nederland van Judith Philipsen - WaarBenJij.nu Je moet als je de volgende pagina wilt bekijken de hele tijd op volgende klikken
xx
dankje!
Geen dank ! ![]()
En al utigeleze?
Ja, alles gelezen!
Zwaar, maar absoluut leuk leuk leuk:D
Jep, my dream job ! bohh ik word nu echt gek he ! vind t echt niet meer leuk… dat stomme rotte wachten ! en ik wil echt terug naar alanya … niet alleen voor Erkan maar het was er echt leuk man ik voelde me daar echt thuis hoor …
ik ken het:)
Ja…
@Macy: heb je nog meer van die blogs kunnen vinden? Ik namelijk niet:(
Nee, ik ook niet had wel graag wat meer van die dingen willen lezen. Ik had bij google dit ingetypt : werken als animator in Turkije.
http://maartjebijkidsworldinturkije.waarbenjij.nu/index.php?page=messages
en
http://janegibson.waarbenjij.nu/Bericht/Nederland/4e/index.php?page=messages
Leuk om te lezen toch ![]()
Jess dankjewel ! en ja das echt leuk om te lezen, ik wil namelijk ook dat werk gaan doen dus
Heey mensen, eenelfje zei me laatst dat als ik n brief verzend via UPS dat het binnen 2/3 dagen in turkije is. Hoeveel moet je dan daarvoor betalen ?
Dat zou kunnen, er is heus wel een snellere manier (en met meer zekerheid dat ie aankomt) om een brief te verzenden dan met de reguliere post.
Kan je dat niet op internet vinden, wat daar de kosten van zouden zijn?
Wil je die brief dan nu al op nog een andere manier verzenden? Ik zou nog even wachten, wanneer heb je hem ook alweer verstuurd?
Je zou gaan proberen om jezelf niet gek te maken, ik denk dat je dit nog even iets langer moet proberen. Al kan je natuurlijk wel informatie inwinnen, maar niet te druk maken hè! :paranoid:
:slapen: lekker
Nee, ik wil hem niet meteen sturen pas over 2 weken als die nog niet is aangekomen. Maar wou eerst s kijken hoeveel me dat gaat kosten. Ik probeer mezelf niet gek te maken maar pff het is gewoon zo k*t om hiet met duizende vragen te zitten,![]()
Ja Macy, wachten is echt heel erg klote! Dat is super frusterend hè :frown:
Gelukkig snappen wij hier wel enigszins wat je bedoeld en kan je het even lekker kwijt.
Maarre het antwoord op je vraag over de prijs weet ik dus niet.
We gaan gezellig verder wachten.