...en dan wordt je ineens verliefd...

En dan ben je ineens verliefd op een Turkse jongen. Je bezoekt sites om te achterhalen wat hij gesmst heeft en dan kom je viavia hier. Ik heb veel verhalen gelezen en heb vol bewondering gezeten wat veel meiden hier moeten doorstaan om hun geliefde te missen. Ik wil er liever niet aan denken nu…maar laat ik er ook nog maar niet op vooruit open.

Nu eerst even dit: Ik heb 2 weken geleden tijdens mijn vakantie ook een jongen ontmoet. Het was echter al op de laatste avond van mijn vakantie…helaas! We hebben wel een hele leuke avond en dag gehad. Ik baalde dat ik weer terug moest maar we spraken af contact te onderhouden. (Ik wist niet wat ik er van moest verwachten aangezien ik al eerder in Turkije ben geweest en sommige van de jongens daar een beetje ken) Ik msn/sms/bel nu al 2 weken achter elkaar elke dag met hem en het klikt echt heeeeel erg goed (even kort uitgelegd) Nu heeft hij gevraagd of ik een keer naar Istanbul wil komen…Natuurlijk wil ik dit graag, maar ik ben bang dat als ik hem zie ik niet meer terug wil. Echter weet ik natuurlijk ook niet wat ik voor hem voel als ik niet ga…Dilemma dus!!!

Hebben jullie hier ervaring mee…om die 1ste stap te zetten en om te ontdekken wat je wil?!

Dankjewel voor het aanhoren van mijn verhaaltje en hopelijk hebben jullie bruikbare tips voor mij! :wink:

Ten eerste welkom:)
Ik denk dat (bijna) iedereen die 1e stap heeft moeten zetten… je wilt toch weten of je je tijd niet verspilt aan een simpele ‘vakantieliefde’ of dat het toch meer is!
Ik ben net een week terug van mn 2e ontmoeting:P, natuurlijk harstikke spannend… je hoopt dat het goed voelt maar aan de andere kant zou het zoveel makkelijker zijn als dit niet het geval is!
Bij mij was het dus geweldig, maar oke, daar hebben we het niet over.
Als je niet gaat blijf je altijd met een gevoel zitten van ‘wat als…’ maar, je moet jezelf voor je gaat wel eerst afvragen of je deze relatie écht een kans wilt geven… als het nog tussen jullie klikt zullen jullie het niet makkelijk krijgen…maar als je het echt wilt gewoon doen.
Dat heb ik ten minste gedaan en het voelt goed, ik ken hem beter en heb zoveel meer duidelijkheid… nu weet ik wat ik wil en ik heb het er voor over!!

Ik hoop dat je een beetje wijzer bent geworden :smiley: & dat je er iets aan hebt!
xx

Inderdaad ja…Ik heb zoveel zin in de 2e ontmoeting en verwacht ook wel dat die erg leuk zal worden. Maar ik ben ook bang op een tegenvaller. Omdat ik hem natuurlijk niet zo langen vaak heb gezien…

Wat me ook tegenhoudt zijn de negatieve reaties van de omgeving. Niet zozeer van mijn ouders. Want mijn moeder stimuleert het alleen maar dat ik naar hem toe ga, omdat ik er zo pas echt achter kom of het meer is. Maar meer de reacties van vrienden die lachen erom en denken dat het niets voorstelt en het maar raar vinden dat ik in mij 1tje naar Istanbul wil gaan…

Fijn om te horen dat het bij jou in ieder geval goed zit, dat geeft me hoop!!

x

Ik ben ook na 6 weken weer teruggegaan om te zien of het nu meer dan vakantieliefde is. En de 2e keer dat ik hem zag was helemaal geweldig en het bleek meer te zijn. Nu ga ik over 4 dagen weer en blijft het toch weer spannend. Is het nog hetzelfde als we elkaar nog weer een keer zien of toch weer minder? Ik zal het binnenkort weer gaan zien.

Gewoon naar Istanbul gaan hoor want als je niet gaat zal je altijd voor jezelf met de vraag blijven zitten of het nu meer is of niet. En van negatieve reacties moet je je gewoon niets aantrekken. Je moet jouw beslissing niet hierop baseren.

Hallo Liza, doe altijd wat je hart ingeeft dan is het altijd goed ervaringen moet je zelf op doen. Een avond is nooit voldoende leer die jongen gewoon kennen…groetjes hettie ook nieuw lid

Ik denk dat je na 2 weken volop smsen en msnen en je vind hem nog steeds erg leuk , en je gevoel zegt dat het goed zit , dan zou ik alleen maar kunnen zeggen , GO FOR IT !!
Ga dan lekker naar Istanbul en ga hem lekker ontmoeten , en zie het daarna verder wel weer toch wat hieruit voortkomt …
En Istanbul is ook super om een keer gezien tehebben !!!

Heey Lizaaa,

Ervoor gaan meid. je kan beter spijt hebben van de dingen die je gedaan heb , dan van de dingen die je niet gedaan heb. Wat ik je wel wil adviseren om gewoon lekker een hotelletje te boeken, moscht het anders verlopen dan je had gedacht dan heb je altijd nog een plekkie om te overnachten. En Istanbul??? Heerlijk, werelstad waarbij je je eigen zeker niet hoef te vervelen

X Missmarmaris

Heeee iedereen,

Thanks voor alle lieve reacties! Dit geeft me in ieder geval moed om te gaan :). Ik ga inderdaad wel misschien een hotelletje boeken, zodat ik altijd kan overnachten. En ik vind het natuurlijk ook helemaal geweldig om een keer naar Istanbul te gaan!

Liefs x

Heey Liza en alle meelezers.
Ik vind zelf ook dat je moet gaan. Als het niet goed verloopt moet je eht maar zo zien je hebt wel een leuke vakantie gehad dan. Als het wel goed verloopt nou dan heb je gewoon n super vakantie, maar ik ga er avnuit dat het goed gaat verlopen en dat het wat meer is. En het is erg lullig van je vrienden hoor… niet echt bepaald leuk van ze. xx Laat ons weten wanneer je gaat. xx Macy

Heee :slight_smile:

Tja mn vrienden zijn niet zozeer lullig maar snappen het niet echt. En vinden het een beetje naief van me. Ook zeggen ze van ‘wie weet wat hij daar heeft rondlopen’…Maar goed dat weet je natuurlijk nooit. (alhoewel je dan niet mijn naam in je msn gaat zetten)

Maar zodra ik ga laat ik het jullie weten!

Ik moet eerst geld sparen voor een ticket, hebben jullie nog ideeen waar ik deze het beste kan boeken?

Liefs x

Als je het via Duitsland doet ben je meestal goedkoper uit.

Hi Liza, dat klopt via Duitsland of via Belgie is het goedkoper dan in Nederland! Wij zitten tegenwoordig met een hoge vliegtax en in Duitsland of Belgie heb je daar geen last. Als je wel liever in Nederland wilt vertrekken moet je gewoon even goed op internet kijken, er zijn nu echt heel veel aanbiedingen.
Succes!

Ja maar ik woon bv in Rotterdam, de benzinekosten om bv naar Brussel of Dusseldorf te rijden zijn ook niet mis dus dan is het prijsverschil voor mij niet zo groot en kan ik net zo goed v.a Rotterdam of Schiphol vliegen. Het ligt er maar net aan waar je woont in NL of het zich wel loont zo’n goedkoop ticket via Belgie of Duitsland.

Ik woon zelf bijna naast Schiphol, dus ik zou het ook niet doen, daarom weet ik ook dat het nu in Nederland aanbiedingentijd is! Ik zag bij Liza staan dat ze in Brabant woont (dacht ik).
Bijna weekend!

Ja klopt ja, had ik eventjes niet bij stilgestaan, ik woon namelijk in Limburg dus voor mij is het niet zover om naar duits. of belgie te gaan, alhoewel vliegveld in maastricht 20 tot 30 min. van mij vandaan ligt :smiley:

tja…ik zit nog even te denken wat ik het beste kan doen. Want als in inderdaad via duitsland of belgie moet ik ook van alles regelen wie me kan halen enzo. En naar schiphop kan ik natuurlijk lekker met de trein…met mn OV :slight_smile:
Ik ga eerst die aanbiedingen maar eens zoeken. Maar ik vind die sites allemaal niet zo handig!

Ja, is ook beetje lastig mja dan is het toch wel wat beter als je via schiphol gaat ja

liza, het is dat ik hier geacht wordt iets aan werk te doen, anders had ik wel nog even met je mee willen denken, maar helaas nu even niet. :tssk:

Succes!

Haha…tja…ik ben ook bezig met van alles voor school…dus veel tijd heb ik ook nog niet gehad om te kijken wat en hoe…maar dat komt goed, thanks voor je aanbod :wink:

Hey Liza,

Ik ga dus in Februari terug naar mijn askim en ook naar Istanbul, ik zou zeggen ga er gewoon voor, ik weet dat het eng is dat vind ik ook…want stel dat hij er niet is, of stel dat het niks word…nou ben ik op vakantie 2 weken samen met Fatih geweest, en we bellen al sinds ik terug ben iedere dag en smsen heel de dag door. Msnnen gaat wat moeilijker, want als ik vrij ben is hij aan het werk en andersom ook :wink:
ik ga ook helemaal alleen, hoe eng ik het ook vind, en denk maar zo als het niks wordt je ticket is zo omgezet hoor en je kan zo weer terug naar huis vliegen…
Ik ga mijn reis boeken via corendon… moet je maar even op internet kijken, die hebben super voordelige reizen naar heel Turkije, ik ga ongeveer 600 euro betalen voor 2 weken terug, dat is met vliegreis, busreis naar hotel en voor 2 personen een hotel :wink:
Nou succes ermee!!!

groetjes,

Danielle