Verliefd op de obers.

Heey onze namen zijn Priscilla en Macy.
We zijn in Alanya geweest en naar het Kahya otel.
Er waren 2 ober Erkan en Merat.
Macy is verliefd op Erkan en Priscilla op Merat.
We zijn nu n paar dagen terug en we willen echt zooooon graag terug he !
Macy heeft alleen een e-mail adres gekregen maar ze krijgt niks terug van Erkan :(:thumbsdown: Maar Macy had ook n probleem ze wist niet dat ze achter @hotmail.com ook nog s .tr moest zetten ze denkt dat hij het zelfde heeft en niet weet dat Erkan .nl nog erachter moet zetten. Kan iemand een van die 2 ? Groetjes Priscilla en Macy [ In de voor jaars vakantie gaan we terug naar Alanya alleen niet naar het zelfde hotel maar ik hoop wel dat hun 2 nog in het Kahya hotel werken !! anders zien we ze misschien noooit meer :(:frowning: ] doeii xxx :dag:

Bij hotmail.com hoeft er geen tr of nl achter gezet te worden.

Ja maar als ik dan gewoon met .com doe verzenden mislukt t en als ik nog s .tr er achter doe verzend die af en toe wel dus… Das toch n beetje vaag of niet dan ?

Klopt;achter hotmail.com hoort niks achter;wel achter een website wat met met www. desbetreffende website(van het hotel/restaurant?) en eindigt op com.tr…

Ja kan er ook niks aan doen maarja we zullen zien of ik wat terug krijg van erkan xx

http://www.alanya.tv/tr/KahyaOtel/

deze link heb ik gevonden op een turkse website;met tel;hopelijk heb je er wat aan…

Dankjewel maar die had ik al maar toch bedankt echt waar ! :smiley: boh de mensen hier zijn zo lief he ze helpen je gewoon !

Yaa macy ik mis merat echt …:cry:
Please laten we hun nog een keer zien
xxx priscilla

Macy;daar zijn we hier voor,he

Ja ben blij dat ik deze site ben tegen gekomen en ja priscilla ik hoop ook dat we ze nog een keer zien en het liefst natuurlijk nog vaker he !

succes met alles. Maar meestal duurt het ook een poosje voordat zij altijd terug regeren.
Spreek zelf niet uit ervaring, maar ik hoor natuurlijk wel het een en ander.

Groetjes!

Ik begrijp nog steeds niet waarom jullie hun nummer niet hebben, hoever ging die verliefdheid dan.
Misschien moet je het gewoon bij een vakantieverliefdheid houden, want eerlijk gezegd geloof ik niet dat ze gaan reageren (sorry klinkt misschien bot), denk aan de leuke tijd die jullie samen gehad hebben.

Omdat we er allebei niet naar vroegen [ naar de nummers ] Maar nog iets erkan was weer ns zo onhandig en had zn email adres slordig geschreven … maar nu heb ik de goeie en kijke of ik wat terug krijg he maar hij heeft t zowiezo druk hij werkt ja in een hotel dus… :slight_smile:

Hoezo moet ze het bij een vakantieliefde laten ?.
ik bedoel als je verliefd betn ben je verliefd en alleen omdat ze zijn nummer niet heeft moet ze hem laten vallen?..
Sorry maar als je verliefd bent ben je verliefd.
En ja mischien reageerd ie wel niet maar dat is dan een wijze les…
(klinkt hard macymoerkerk).
Ik vind niet dat er gezegt mag worden dat ze hem moet laten vallen en bij een vakantieliefde moet houden…

Ja t klinkt ook hard, maar we zullen het wel allemaal zien maar vergeten zal ik hem NOOIT !
xx

En waarom mag er niet gezegd worden dat ze het beter als een mooie herinnering kan zien? Dat is namelijk ook mijn mening. Daarnaast, als het een ‘serieuze’ vakantieliefde was, waarom heeft ze dan geen nummer?
Ik heb dit al in een ander topic tegen de dames waar het over gaat geschreven, geniet gewoon van de leuke vakantieherinnering maar stort je niet een vakantieliefde, zeker niet als je zo jong bent. Dan is het helemaal zo uitzichtloos.
Daarnaast, een liefde op afstand is alles behalve leuk, en ik vind dat deze mindere kanten hier vaak niet belicht worden.

Heey Jac Ja nou ik hoopt het dan dat het wat langer duurt voorals die niet binnen 2 dagen reageerd :stuck_out_tongue:

Veel jongens in Turkije moeten zoveel werken dat ze niet eens tijd hebben om op het internet te gaan, als ze ff vrij zijn zijn ze allang blij dat ze ff kunnen slapen, of ze hebben gewoon geen geld om op het internet te gaan of als ze vrij zijn zijn de internetcafes alweer dicht. Dus maak je niet druk als je niet gelijk antwoord krijgt, kan soms ff een hele tijd duren.

Ja zoiets was ik me ook al aan het bedenken, maar n meisje die me zit te helpen heeft misschien zn broertje op msn en nu maar wachten totdat hij online komt en kijken of erkan zn broer is dan vraag ik gewoon erkan zijn nummer dan lukt het wel denk ik :smiley: maarja we zullen zien he :smiley: Ik weet dat ze zich kapot werken iedere dag en daarom vind ik t ook zoooo lief dat ze gewoon nog na werktijd met ons hadden afgesproken terwijl ze het liefste willen slapen ofso en dan ook nog tot 1 uur over t strand lopen of naar de disco gaan haha :slight_smile: en dan weer 's morgens om 8 uur of eerder in het hotel zijn.

Nou, ik ben nu al n tijdje met de manager van het hotel aan het e-mailen en uiteindelijk vroeg de manager aan mij of ik van Erkan hou, ik antwoorden erop hij is een vriend van mij en ik hou wel van hem. Daarop antwoorde hij weer oke macy, toen vroeg ik of hij mijn e-mail adres aan Erkan wilde geven. Wat moest ik anders ik wil namelijk graag contact met hem hebben. Daarop antwoorde hij weer oke macy. 2 dagen later had ik niks meer gehoord van de manager en vroeg ik maar of hij het al had gedaan [ mijn email adres gegeven ] en toen zei hij wat mij n klap in mn gezicht gaf… ik heb met Erkan gesproken en hij zegt dat die jou helemaal niet kan… :cry: toen had ik meteen terug gestuurd van dat dat niet kan en dat die misschien mn naam is vergeten en toen zei ik laat hem deze foto maar zien en had ik n foto van mij en Erkan mee gemaild, kreeg ik toen terug van ik mag geen e-mail adres geven aan een van het personeel en ook geen foto, en had ik maar erop gereageerd dat ik dat jammer vond maar dat ik het begreep dus vroeg ik maar als ik dan n brief schrijf krijgt die het dan wel en zei die ja…maar ik weet t niet het is al erg genoeg dat die me vergeten is… toen kwam ik s ergens achter… hij heeft eigenlijk nooit mn naam geweten !! ik heb t ns een keer gezegd tegen zn collega/vriend hij stond er wel bij ofso maar toen hebben we het niet meer over namen gehad dus das weer ns n domme actie van mij !!