En er is nog iets gebeurd in de vakantie we waren met vrienden gegaan maar die lagen in n ander hotel ofja eigenlijk was het een appartementje, het lag wel in de zelfde straat van ons. We gingen dus de dag na aankomst naar hun toe en hun zaten aan het avond eten [ datv restaurantje lag aan de onderkant van het appartement ] daar was n jongen die Ali heete en vind mij leuk, en ook telkens als mijn ouders naar die vrienden gingen en ik was er niet bij was die al rond aan het kijken en toen die mij niet zag vroeg die : waar is macy ? en vond die t jammer dat ik er niet bij was en iedere keer als ik er bij was was die heel lief aan het doen en wou die met me naar de disco maar ik wou niet met hem omdat ik natuurlijk smoor was/ben op Erkan, en toen die hoorde dat ik op dat moment op het strand zat met Erkan het 's avonds en hoorde dat ik aan het zoenen was was die heel erg verdrietig [ cherm ! ] en toen we gingen heb ik geen afscheid kunnen nemen van hem, best jammer want hij was aardig. Die vrienden van ons zijn pas weer terug gegaan omdat ze bezig zijn met n huis daar en waren ze weer bij het zelfde hotel en hij wist mn naam nog !
en ik kreeg de groetjes en ik heb hem al meteen een brief geschreven ! en of donderdag of komende zaterdag krijgt hij die want dan moeten die vrienden weer terug… maar wie moet ik kiezen…Erkan of Ali als het n probleem word met Erkan om met hem contact te krijgen moet ik dan nog zo wanhopig verder gaan zoeken naar contact of hem gewoon vergeten en me concentreren op Ali…? maar ik hou wel nog steeds van Erkan en het is zo moeilijk he ! en ik ga in april/mei weer terug naar alanya en het zelfde hotel dus dacht ik eerst van YES ik zie m weer maar drna kwam ik er achter dat iedere jongen op zn 19e het leger in moet en ik weet bijna 100% zeker dat hij dan in het leger zit op dat moment … dus vet balen !
Meiske denk eens goed na… Erkan kent je naam niet eens… Dan kun je toch ook helemaal niet van een relatie spreken? En die Ali tsja zeggen dat je verdrietig bent dan kan ik ook… Maar je kent hem toch verder helemaal niet? Ik vind wel dat je even heel makkelijk zegt "lukt de één niet dan neem ik de ander wel…
Ik zeg dit niet om je te veroordelen (heb zelf 2.5 jaar een relatie gehad met een turk) maar omdat ik gewoon niet echt begrijp waar je mee bezig bent…
Nee !! je begrijpt me helemaal verkeerd ! zo is dat helemaal niet bedoeld joh ! nja ik haal mn verhaal wel er van af ik wil dit helemaal verwijderen allemaal geen goed idee om het zowiezo te bespreken met vreemden maar zo is het echt niet bedoeld maar ik kan niet uitleggen hoe ik het wel bedoelde, en met Erkan dat was eigenlijk ook n vakantie vriendje alleen maar dus ik ga m dalijk een brief schrijven dus we zien wel hoe het er van komt en met ali blijf ik gewoon goede vrienden en het ging er niet om wie ik het leukst moest vinden ofso maar aan wie ik mn tijd het meeste moest besteden qua contact houden als je t n beetje snapt, maar nogmals je hebt me verkeerd begrepen ! xx macy
Ik zou mijn tijd in ieder geval niet besteden aan die Erkan, dat doet hij tenslotte ook niet aan jouw.
Eerlijk gezegd kwam het verhaal bij mij ook zo over hoor, kan ik de een niet krijgen, dan neem ik de ander wel.
Succes met alles
Ja sorry dan, maar zo bedoelde ik het helemaal niet !
Dacht echt dat je het zo bedoelde omdat er staat “wie moet ik kiezen”? Zoals ik al zei ik veroordeel je niet, want ik heb hetzelfde probleem gehad, alleen bij mij ging hij wel 3 dagen nadat ik thuis kwam smsen… maar wij hadden ook elkaars nummer, dus een stuk makkelijker!.. Contact houden kan toch altijd met alle 2?!
En het mooie van deze website is dat je het juist wel met vreemden kunt bespreken, er zijn een hoop meiden hier geholpen door hun verhaal neer te zetten…
Ik hoop alleen voor jou dat je tijd in Erkan niet verspilde tijd is… want zoals ik het begrijp ben je megagek op die jongen…
Succes!
Heey, ja ik ben inderdaad helemaal weg van die jongen, maar zoals ik nu van genoeg te horen krijg is dat de meesten worden uitgehuwelijkt…en hij is 19 dus hij zal binnekort dan wel het leger in moeten he, dus ik zal zo snel mogelijk contact moeten opzoeken voordat het te laat is want ik doe het via het hotel want verder heb ik niks van hem alleen een e-mail dres waarvan ik niet zeker weet of dat wel de goeie is…en bedankt ![]()
Niet alle turkse jongens worden meer uitgehuwelijkt… Het ligt er een beetje aan waar hij vandaag komt en wat de traditie van zijn familie is… Als hij nu 19 is zal hij binnen een jaar (waarschijnlijk) in dienst moeten gaan… En dan is contact helemaal lastig…
Hoop dat je via het hotel contact kunt krijgen, ik kan je als je wil helpen aan een email-adres of telefoonnummer van het hotel… Laat het me maar weten als ik iets voor je kan betekenen…
Ik ben al met de manager van het hotel aan het mailen maar hij zegt dat die niks mag geven, maar ik mag wel n brief schrijven naar het hotel en dan zal de receptie het aan hem geven maar ik wil mijn 06 nummer erin zetten in die brief en ik weet niet hoe ik dat erin moet zetten is het zo : +3106… of +316… of gewoon 06… ?
00316xxxxxxxxxx Ik zou het zo doen… Dan komt het zeker goed!!
En waarom mag de manager niks geven? Dat is volgens mij echt onzin! Heb je wel het adres van het hotel?
Ja dat heb ik…is sowieso vaag eerst vraagt die of ik van erkan hou zeg ik ja stuurt die terug van oke macy vroeg daarna van wil je mn e-mail adres aan hem egven stuurt die weer terug oke macy en toen hoorde ik ff niks van die manager dus schrijf ik weer terug van en heb je t al gegeven krijg ik toen te horen van ik heb met Erkan gesproken en hij zegt dat die je niet kan en het is niet goed als ik je e-mail geef [ hij kan me niet omdat die mn naam ja niet weet ] dus stuur ik weer terug van dat kan niet misschien kan die mijn naam niet meer ofso en had ik n foto mee gestuurd zegt die toen van ja ik mag geen e-mail of n foto aan mijn personeel geven maar als ik n brief stuur mag die t wel geven …:S
dat is toch vaag!! kan je hem die manager niet om een telefoonnummer of email van Erkan vragen? En zijn er niet meer mensen die Erkan heten?
Ik heb ook een berichje gestuurd naar die maneger aangezien ik macy help .
hij zegt dat hij echt niks mag zeggen over email of nummer.
ze mag bellen naar het hotel en dan kan ze erkan bellen …
maar email mag niet…
Ja, maar bellen heeft geen zin. Hij kan amper engels dus dan begrijpt die me toch niet. Dus ik schrijf gewoon die brief heb de brief al verzonden naar iemand die t voor me vertaald en dan maar ff alles over schrijven en dan verzenden en volgens mij duurt dat agan 3 weken voordat die daar is…en doe er nog s voor de zekerheid een foto van mij en Erkan bij de brief.
mm ok… hoop voor jou dat het goed gaat komen!!!
Dankjewel, hoop het ook ! ![]()
Ik kan me wel voorstellen dat die manager niet zomaar een 06 nummer of e-mail gaat geven. Dat is bij ons toch ook normaal om dat niet te doen? Ik zou het tenminste niet kunnen waarderen als mijn baas zomaar mijn
nummer gaat geven aan iemand die daarvoor mailt.
Ik zou het 06 nr. van jou mailen aan die manager met het verzoek dit door te geven aan Erkan zodat hij jouw kan sms-en.
En dan weet je snel genoeg hoe het ervoor staat.![]()
Nou lieverd ,
Wie niet waagd wie niet wint !! zou ik zelf zeggen …
Ik krijg het idee bij jou dat je er alles aan wilt doen om met die jongen in contact tekomen ,dus Go For It .
Maar ik hoop dan voor jou als het toch niet goed afloopt , dat je niet in de put gaat zitten …
Want ik ben het wel met die meiden eens dat als hij ook zo verliefd was op jou hij echt wel de moeite had genomen om achter jou telefoonnummer tekomen of anders wel je email adres !!
En nu brgrijp ik ook dat hij niet eens je naam weet … dus hij in ieder geval in je achter hoofd , dat dit uitloopt in een terleurstelling.
Ik hoop het natuurlijk niet voor je !!
groetjes anita
Uhm, nee ik zou ook niet willen dat die t zomaar geeft maar dat die t dan natuurlijk wel eerst even aan Erkan gaat vragen. Maar hij mag zoiets niet doen en hij mag ook niks van mij aan hem geven. Maar ik heb n brief laten vertalen in het Turks. Dalijk moet ik het nog even overschrijven. Ik stuur het dan naar het Kahya otel, want volgens de manager krijgt die de brief dan wel. Hij zei : de receptie zal het aan Erkan geven. en daar heb ik in mijn e-mail adres in gezet en mijn 06 nummer. Dus zal er gauw genoeg achter komen als ik na die brief niks meer van hem hoor dan geef ik het maar op. xx bedankt allemaal voor de tips en steun !
Ik hoop voor jou dat hij gaat reageren als hij je email of brief eenmaal heeft ontvangen .
Want ik weet als geen ander , dat als het goed gaat komen tussen jou en je Askim het wegdromen over je nieuwe liefde zo leuk is , en dat je weer aan je nieuwe terugkeer kan gaan denken …
Ik wens je alle sterkte toe !!