Verliefd op de obers.

Ja dankjewel maar ik ga sowieso terug naar het zelfde hotel volgend jaar maar hij zit dan misschien in het leger

plaats ook eens je verhaal op mijn site, ik ben pas gestart met een forum over vakantieliefdes en vakantie algemeen, ik zit met ongedult te wachten op nieuwe leden en verhalen,kom er gezellig bij,

grt karolientje:dag::vak02::wub:

Karolien,niet hier,ok?

Ja is goed maar word dan wel een lang verhaal :stuck_out_tongue:

liefst een heel lang verhaal ok!!!

karolientje

Hoe heet die van jou want ik zie je nergens bij staan

ok hans en sorry!:redface:

grt karolientje

Karolientje hoe heet die van jou dan ik vind je namelijk niet ??

hay mace de link staat op mijn profiel:dag:

die doet het niet

helaas jou site doet het niet ??

ze heeft me nu de goeie gegeven :stuck_out_tongue:

Nou hoe kan je van iemand houden als hij jou taal niet spreekt, jij zijn taal niet spreekt EN hij bijna geen engels kan??

Misschien ben ik wel te oud of te mannelijk om zoiets te bevatten!

maar wel leuk dat je het blijft proberen.

de waarheid is af en toe gewoon te hard!!

ALs je echt van iemand houd maakt je dat niks uit :wink: ja ik geef zoiets niet graag op :wink:

gelijk heb je macy!!!

:nod: ja dat denk ik toch he ! xxxx

Macy,

Als die gast jou niet eens zijn gsm en/of mailadres geeft, wat zegt dat dan? Juist, dat hij geen behoefte heeft aan contact, toch? En jij als 14 arige kan dan wel hemel en aarde willen bewegen, maar wat denk jij dan toe te voegen aan zijn leven? Een leven dat van oorsprong al niet rijk is, en veel Turkse jongens hebben het ook niet rijk. Wat is jouw toegevoegde waarde voor hem? Een leuk smoeltje, een lekker lichaampje? Ik spreek met verkleinwoorden omdat je nog zo heel jong bent. En sorry liefje, maar die jongens zijn maar al te vaak opzoek naar iemand die ze uit die ellende kan halen.

Je bent jong en dus heeft hij geen sex met je? Je bent jong en dus heb je geen middelen om ze uit de shit te halen? Hij weet niet eens je naam??? Wat denk jezelf meisje?

Ik weet dat je me nu niet aardig vind, en dat is OK. Maar het wordt tijd dat iemand hier je eens van die roze wolk af haalt. Of hij het is of iemand anders, er is geen serieuze interesse whatsoever.

Je bent beslist een leuke meid, ongezien. Maar geloof me, als een dergelijke man zegt dat hij interesse heeft dan is dat 99 van 100x je bankrekening en/of je vermogen om hem uit de shit te trekken. En als dat het niet is, dan gewoon de sex, maar daarvoor ben je te jong (14, als ik me niet vergis???).

Vergeet hem, en alle andere mannen in die regio waar je nu aan denkt. Geniet van je leven, je bent zoveel meer waard dan dit.

Hij heeft wel zijn e-mail adres gegeven… en ja ik ben 14, leuk geprobeerd maar dit heeft me niet van de roze wolk afgehaald :wink: ik blijf het proberen en de brief word opgestuurd en als ik dan niks meer hoor jammer dan… maar ik ga het nu niet opgeven, en het is niet alleen zn uiterlijk hij is zo ook heel lief en heeft me niet behandeld als grof vuil, en ik vond het niet nodig om dit verhaal hier te zetten, niet iedereen is zo weet je. dus laat mij nou nog maar even genieten ervan, als het toch zo is zoals jij het zeg dan zal ik sorry tegen je zeggen en toegeven dat je gelijk hebt.

Je zegt het idd wel een beetje hard, maar ik vind wel dat jij (en de andere) gelijk hebben om te zeggen dat als hij niet eens jou naam weet, dan wil hij toch niets meer?
Dan zou hij zelf wel meer zijn best hebben gedaan hoor! Het is niet leuk en misschien (hopelijk voor jou) denken ‘wij’ er verkeerd over, maar ik zou maar je best gaan doen hem te vergeten.
Een jongen die je naam niet eens weet… dat kan je moeilijk een liefde noemen. Als hij je echt leuk vind dan had hij je nummer wel. Sorry meis, maar ook ik denk dat je het beter ergens anders kan gaan zoeken. Dit is zonde van je tijd!

Ik hoop echt ten harte dat ze ons ongelijk kan geven maar anders

:teeth:+:slywink:+:zon02:=:kus: en na tegen het einde van de vakantie aan :vak01:dan nog even :crybaby:

Je “vriendje” is dan weer van :drool:, weer een nieuw:vak02: schatje

en begint het weer van voren af aan.

Ik heb zelf in Salou gewerkt( ik weet het een andere stad,maar de zelfde vakantie-stemming) en ik heb het maar al te vaak gezien/gedaan!!

:tear: