@nicobos: idd laten we het hopen, al lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat dit iets ‘echts’ is.
Hoi xLies,
Ik weet wat je bedoelt maar het is een leuke illusie die wordt gewekt.
Laat een vakantie liefde gewoon wat het is:
een mooie herinneringnet alsof je door een roze bril heen kijkt!
ik geloof ook niet echt in lange afstands relaties.
Ooh jee ik krijg nu het hele Turkije forum over me heen!!!:teeth:
niks persoonlijks bedoelt!
@nicobos: haha… nou je mag je eigen mening hebben toch:).
Ik denk er anders over maar zal je er niet op aan vallen:P
Ja dat zal best dat die nu met n ander zit te wandelen, maar IK vind het de moeite waard en er is toch niks mis met proberen, zoals ik al zei als ik geen reactie terug krijg op mijn brief dan weet ik genoeg, maar sorry wat jullie allemaal zeggen het raakt me gewoon niet, misschien omdat ik gewoon te verliefd op hem ben en te veel in mn eigen droom zit ofso. We zullen het allemaal zien. xx
@ nicobos: Tuurlijk mag jij je eigen mening hebben maar toch wil ik er nog wat op zeggen. Als het echte liefde is dan maakt dat in princiepe niet zoveel uit wat de afstand is natuurlijk is het klote maar gewoon n beetje dromen over het samen zijn.
In princiepe maakt niks natuurlijk iets uit!!
Ik snap je gevoelens wel maar ik ben gewoon bank dat ik er iets te rationeel voor ben en… misschien omdat ik al zo lang in de toeristen industrie werkzaam ben en dus weet hoe het (er in het algemeen) aan toe gaat.
by the way: jou turkse vriendje is natuurlijk niet zo!!![]()
Ja dat zal er dan inderdaad aan liggen ja. Wat bedoel je met jou turkse vriendje is natuurlijk niet zo ?
xx Macy
Wat ik bedoel te zeggen is dat hij natuurlijk echt van jou houdt en dat alles goed komt. Dat jullie gaan trouwen, 1.2 kinderen krijgen en 2 auto’s voor de deur enz. enz.
Of te wel : De Famile Modaal.
De tijd zal het leren meis. Doe maar lekker wat je zelf wilt, alleen dan zal je er vrede mee hebben.
Succes hoor
Dankje mirene.
Nicobos overdrijven hoeft nou ook alweer niet he ![]()
Macy: volg inderdaad je hart… Maar houdt er rekening mee dat hij inderdaad niet hetzelfde voelt voor jou als jij voor hem…
Nou ik weet het niet zoals die tegen mij deed enzo, zoiets kan je toch niet zomaar doen zonder er iets bij te voelen ? xx
Helaas wel… voor veel van die jongens is het normaal om zo te doen… zoals NICOBOS al zei.
Natuurlijk vond hij je ‘leuk’ hij koos jou uit al die meisjes die er in die week waren, maar of het echt was dat betwijfel ik.
Ik zelf vind dat hij er te weinig moeite voor heeft gedaan, en dat het dus echt niets echts kan zijn.
Ook als ik vergelijk hoe mijn relatie is en die van anderen…
Lees anders mijn hele vakantieliefde verhaal daar staat ook in hoe die deed misschien dat jullie het dan wat meer begrijpen ?
Ik heb het net gelezen.![]()
ohw
Macy, je bent nog vrij jong, en ik moet je eerlijk bekennen zo was ik ook toen ik 14/15 was… Ik heb zelf ook genoeg vakantievriendjes gehad in turkije door de jaren heen, en zoenen, knuffelen is iets heel leuks, maar dat zou ik nu ook met iemand kunnen waar ik niet verliefd op ben… Heb zelf ook mijn droom wel eens uiteen zien spatten, doordat ik zooo verliefd was op een jongen (had zelf een poster van ruim 1 meter op mijn kamer
) maar hij zag het als een echte “vakantieliefde” en niet meer dan dat… Ik weet hoe pijn dat kan doen en wil je daar alleen voor behoeden!
I love you zeggen is iets vrij makkelijks, ook omdat zij vaak niet weten hoe ze “ik vind je leuk” moeten zeggen…
Ik zeg niet dat hij niet om je geeft, maar houdt er rekening mee, mocht het dan toch zo zijn dan is de klap niet zo hard!
ja cynthia dat ben ik met je eens…
Dankje ![]()