Oke dankjewel ik hou er rekening mee
Goed zo meis!
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=55265
Meiden stem even op “ons” geliefde Turkije forum!!!
Ja heb gestemd ! en Turkije ligt op kop :D:D:D:D
Macy:
Ik moet wel zeggen dat een gigantische toewijding heb, om zoveel berichten in zo’n korte tijd hier op het Forum te zetten.
Misschien kunnen we wel een apart :
Help Macy haar vriendje te vinden
forum op richten.:dope:
Macy, zet 'm uit je hoofd. Als hij serieus geinteresseerd in je was geweest, had hij ten eerste al je naam onthouden, en je naar je adres gevraagd. Als ik 't zo lees, weet hij niet eens meer wie je bent. Kom op meid, je bent meer waard dan dat.
Nicobos je bent gewoon te grappig :D, Ladida, dit is het laatste wat ik nog doe en dat is die brief opsturen. ALs ik daar geen reactie op krijg dan pas probeer ik het alleen bij vakantieliefde te houden. Maar vergeten, nee dat wil ik niet! xx
ik snap best dat mensen een mening hebben over het verhaal van Macy , maar je verwacht van een Forumbeheerder , niet zo kinderachtig mailtje !
maarja zal we aan mij liggen .
groetjes anita
Achja, ik vind het nu niet meer zo erg. Heb t geaccepteerd dat er ook dingen gezegd worden waarmee ik het niet eens ben of wat ik niet leuk vind. Maar ik wil eventjes wat mededelen : Mijn laatste poging tot contact is dr net op de post gegaan ! ![]()
Oeh en nu heb ik nog n vraag. Hoelang duurt het ongeveer tot dat de brief op de juiste plek is ?
ohhh daar kan ik je niet mee helpen , ik weet wel toen ik een pakketje opstuurde naar hem dat daar 3 weken overheen ging , maar hoelang ze erover doen om een brief op je juiste adres tekrijgen echt geen idee !!
I’M SO SORRY !!
Ach niet erg dat je t niet weet. Maar dat mag dus echt niet 3 weken duren ! want hij is over n week en paar dagen weer terug naar huis want dan is het seizoen afgelopen ! en dan krijgt die mn brief niet
![]()
dan gaan we maar duimen voor je , en anders maar hopen dat ze in het hotel ze persoonlijke post naar ze huis sturen !!
Ja, laat dat aub zo zijn !
Gewone post naar Turkije doet er makkelijk 1 tot 2 weken over om aan te komen of je moet het met UPS zenden dan is het er binnen een dag of 2, 3.
Een forumbeheerder zou zich inderdaad wel wat genuanceerder op mogen stellen en zich moeten kunnen onthouden van het plaatse van zulke kinderachtige reacties op een verhaal van iemand die gewoon haar ei kwijt wil en er alles voor wil doen om contact te krijgen.
Macy laat je niet gek maken door de negatieve reacties en ik hoop voor je dat je in contact met hem kan komen.
De post naar Turkije kan snel zijn, kan ook heel langzaam zijn… Er is van mij een keer iets bezorgd binnen 10 dagen, maar ook 1 keer 6 weken… Dus ja… geen idee!!! Je weet het daar toch nooit!!!
Macy, ik hoop voor je dat je brief nog op tijd aankomt en dat je wat van hem terug hoort. Maar het zou ook heel goed kunnen dat je brief er iets langer over doet, maar daar gaan we maar niet vanuit, toch!
Mag ik vragen hoe je weet dat hij precies over een week en een paar dagen naar huis gaat als jullie nu geen contact hebben? (kan best zijn dat ik ergens wat heb gemist met lezen):redface:
Een meisje wat ook regelmatig hier op deze site komt, die heeft ook een Turkse vreind uit Marmaris en ze zei dat het seizoen dan afgelopen is en ze dan naar huis mogen en Erkan moet dan waarscheinlijk het leger in. Dus ik hoop dan als de brief er niet op tijd is dat ze het dan door verzenden naar zijn huis.
Het seizoen in Alanya loopt het seizoen langer dan in Marmaris…
Oh gelukkig ! Boh dit is eindelijk weer ns goed nieuws naar n tijd ! ![]()