Hallo ik ben priscilla…
ik ben 14 augustes tot 21 augustes.
naar turkije geweest met mijn zus macy …
we hebben daar alle 2 een vakantie vriend
hun namen zijn merat en erkan …
het enige wat we van hun hebben is een mail adres en mooie herinneringen
ik weet nie meer wat ik moet doen …:crybaby:
ik mis hem zo erg en macy mist erkan verschrikkelijk :crybaby:
ik hoop dat iemand hun kent en ons wat meer informatie over hun kan geven
dikke kus priscilla :crybaby::crybaby:
Heey, Ja ik hoop t ook please zeg het ons als je iemand van hun 2 kan xxx
Waarom stuur je niet gewoon een mail dan en vraag je om zijn mobiele nummer, waarom hebben jullie dat nummer trouwens niet gevraagd?
Je weet gelijk waar je aan toe bent (reageren ze wel of niet)
Maar misschien moet je het bij een mooie vakantieliefde houden?
Hallo dames,
Leuk om te horen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! Wanneer je geen reactie krijgt op je mail, kun je het daar beter bij laten. Geniet van je mooie vakantieherinnering en ga lekker verder. Jullie zijn nog zo jong en het is zonde om nu te wachten op iemand die je misschien al weer vergeten is.
Daarnaast hebben jullie denk ik ook niet in de gaten hoeveel problemen en verdriet een liefde op afstand met zich mee brengt.
Heey
Jawel dat hebben we wel in de gaten hoor
Maar er was n fout geweest met zn email adres hij had t niet duidelijk genoeg geschreven en nu heb ik zijn goeie en nu nog wachten of die wat terug stuurt ! en hij heeft t ook nog ns druk hij werkt in t hotel dus we zullen zien he en toch bedankt voor de tip [ voorals die niks terug stuurt ]
Heel erg bedankt voor de tips maar ik heb jammer genoeg zijn nummer nie kunne vragen want ik had geen afscheid kunne nemen van hem en nu miss ik hm zo erg
Is hij je ‘vriend’?
hij is me vakantie vriend
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=55265
Meiden stem even op “ons” geliefde Turkije forum!!!
Priscilla, dat is snel!!!
im miss hem
goed van je, erg slim:slywink:
en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verstandig
zo kun je in iedergeval weer lekker doorgaan met je leven hier, en zie dit gewoon als een leuke vakantieliefde ( en eens terug denken aan de leuke en mooie momenten die jullie samen hebben gehad, mag altijd natuurlijk )
groetjes mirjan
Ik ga stemme ! Priscilla goedzo ! , maar als ik misschien weer contact heb met Erkan kan je wel weer contact krijgen met Merat dus als het zover is kan je wel nog altijd als vrienden met hem praten he ?
Ja heb gestemd en TURKIJE LIGT OP KOP !! yihaaa !
Macy Top!
Ja !
ik kan merat niet uit me hoofd krijgen :S:S elk turks liedje doet me denken aan hem … ik wil trug …
Me 2 liefiej ! maar we gaan ook terug, maar ik denk dat we de volgende vakans zonder hun moeten doorbrengen xxxxx Macy
Neeee … Niet zonder merat en erkan … dan gaan we met ze naar summer garden naar die sukkel van een umut