Ja als ze dr nog zijn in Alanya doen we dat zeker ! dat wil ik zelf ook graag. En anders gaan we toch lekker met zn 2e ook gezellie hoor. Maarja het komt wel goed misschien ben ik tegen die tijd al over
Erkan heen gekomen en jij over Merat [ als ik geen reactie krijg ]. En dan vinden we wel weer n nieuwe en dan ben ik niet zo dom dan vraag ik dus mooi wel zn nummer !! nu heb ik er van geleerd hoor
Babe we komen zeker weten weer in contact met hun … liefde overwint alles … . I LOVE MERAT & YOU LOVE ERKAN * ik ben er voor je muppike … -xxx- Priscilla*
Dankjewel ik ook voor jou, maar dat met liefde overwint alles betwijfel ik toch wel.
En nu hebben we beide weer contact he meiske !
echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
hebben jullie nu weer contact met jullie vakantie vriendjes?
Jaa ![]()
wat leuk!![]()
Ja super ! ![]()
Hey leuk zeg!!
ben erg benieuwd hoe dat toch gekomen is meiden!?! En hoe het nu gaat natuurlijk ![]()
Heey ![]()
Nou, we hadden een brief naar het hotel gestuurd, die is niet aangekomen, te weinig postzegels…
2e keer n brieg gestuurd maar dan via het postkantoor en een sticker erop laten plakken zodat die emt de luchtpost mee gaat.
Nou… uit eindelijk dacht ik van ja hoor die komen dus ook niet aan…
Even later zit ik op msn voegt die mij opeens toe… en die van priscilla voegde haar ook toe en was zo leuk he! en nu hebben we nog steeds contact en we vinden elkaar echt leuk, morgen gaan we hun bellen ![]()
Nog meer vragen ? stel maar
Aah wat leuk! Ben benieuwd hoe het gaat lopen! Houd ons op de hoogte he? ![]()
Tip: Schaf een webcam aan. Contact is leuker en communiceren gaat veel makkelijker, helaam als jullie engels niet geweldig is.
We hebben beide cams
dus dat is al goed ![]()
Ja we houden jullie op de hoogte hoor!
Vanavond bellen, vind t lekker spannend!
Jaa vanavond belle… Nou wat Was dat bellen leuk … Merat nam niet op … en Erkan vorstond je helemaal niet macy , maarJaa
komt wel goed,
haha
ja inderdaad, was echt sshit!
Jaa … haha en nou pakt die in eens op
hahahaha
waar zijn jullie op vakantie geweest? ![]()
Turkije, alanya ![]()
leuk
hebben jullie nu nog steeds contact met hun?
ik woon trouwens niet zo ver van jullie vndaan Ö
Ja dat was zeker leuk!
Ja we hebben nog steeds contact met hun! ![]()
Alleen heeft Priscilla niet meer met die jongen. Ik heb wel nog steeds met die jongen.
Oww waar woon je dan? Of zet je dat liever niet hier neer.
ooh das jammer dat je zus niet meer met hem heeft ![]()
ik woon in oirsbeek ken je dat?
ligt bij amstenrade