Hopeloos verliefd en bang dat ik hem nooit meer zie

Amstenrade en oirsbeek komen me allebij niet bekend voor, haha!
Nouja het is wel jammer dat ze niet meer hebben…maar hij is een player, dus toch maar beter zo he :slight_smile:

Ja dat klopt :wink:
Misschien kent je zusje dat? want Hoensbroek ligt toch dicht bij Amstenrade enzo :hihi:
x

Ik heb lang in Alanya gewerkt als reisleider en heb helaas ook vele negatieve verhalen meegemaakt. Velen van hen, misschien niet allen, willen een relatie met een Europese omdat de Turkse meisjes veel moeilijker te benaderen zijn en ze de verantwoording ook niet willen. Verder denken velen dat ze met zo’n buitenlandse relatie het land uit kunnen en daar hebben ze (bijna) alles voor over. (En ze overtuigen zichzelf dat ze “helemaal” verliefd zijn.)
Het verhaal gaat de ronde dat ze in Europa 3000 Euro per maand kunnen verdienen en alles toegestaan is in NL.
Maar als je het op internet opzoekt kunnen ze zien dat een “bruto” salaris rond de 1284,00 Euro ligt en er dus nog een paar honderd vanaf gaat voor ze het netto salaris in handen hebben.
Ik woon al zeven jaar in Turkije en heb het de eerst jaren heel moeilijk gevonden en nog steeds zijn er vele moeilijke momenten. Vrijheid?? Ik heb hier meer vrijheid dan in NL omdat regels in Turkije doorgaans niet worden gecontroleerd of nageleefd. Het is eigenlijk zo dat, waar je niet over praat, bestaat niet voor hen. Je kan in Turkije dus van alles doen als je er maar niet over praat :slight_smile:
Persoonlijk heb ik geen behoefte om “gekke” dingen te doen. Dus waarom niet gewoon je aan de regels houden?

Wil je het toch proberen, ga dan eerst voor langere tijd naar Turkije. Als het mogelijk is een paar maanden. Houdt in Nederland alles aan, verbrand je schepen niet!!
Leer de taal. Ik kon de eerst twee jaren moeilijk communiceren. dat houdt in dat je je overal buiten gesloten voelt, alsof ze over je praten. Wees gerust, vaak doen ze dat niet. Waarom? Omdat ze in eerste instantie aan zichzelf denken. Zijn ze egoistisch? Nee, maar dat is hun gewoonte, hun cultuur. Moeilijk voor ons ook om dat in zijn juiste proporties te zien.
Ondanks alles ben ik toch ook nog steeds in Turkije. Nederland is voor mij persoonlijk een beetje overgeorganiseerd…

Veel succes voor jullie allen. Advies: leer de taal. Ik heb veel gehad aan de NTI thuis cursus b.v.

Hallo Rudi :slight_smile:
heel erg bedankt voor de informatie! en tof dat je in Turkije woont, als eerste wil ik zeggen mij relatie met Erkan is voorbij omdat ik door bepaalde omstandigheden niet op vakantie kan gaan en ik ook niet weet wanneer ik wel wil gaan, dus vandaar dat we hebben besloten het te beeindigen. maaaaar goed, ik wil later ook in Turkije gaan wonen, de warme maanden daar zijn want dan zijn er geneog toeristen en dus meer geld, in de koude maanden kom ik dan terug naar Nederland. Ik ga de opleiding Toerisme/leisure & hospitality volgen en uiteindelijk in een anitmatie team werken. Ik hoop dat dit allemaal goed gaat en het mij gaat lukken.
Nogmaals bedankt voor je informatie! Als je wilt en er tijd voor hebt kan je wel wat meer informatie geven.

modbreak…Klinkt als… Ik verwijder deze posts, omdat opmerking niet gepast is op dit forum…