hallo allemaal
Vorig jaar gingen we op vakantie naar Turkije… Daar werd ik zo verliefd op een Turkse jongen… Ik was er maar 7 dagen… maar het was allemaal zo mooi… zon zee, strand, en m’n askim… hij werkt in een animatie team… en ja voor mij was het liefde en voor hem was het dus gewoon z’n werk. Toen aan het einde van de vakantie beloofde we elkaar dat we contact zouden houden, maar ja dit was jammer genoeg nooit gebeurd… ik heb NOOIT meer iets van hem gehoord zelfs… Ik mis hem zo… ik had een leuke tijd met hem gehad… het is nu ondertussen 8 maanden geleden… hij is het waarschijnlijk alweer vergeten, hij ziet daar zoveel meiden, maar ik ben hem niet vergeten! Ik wil zoo graag terug naar Turkije, Liever vandaag dan morgen! En dan opnieuw een leuke tijd met hem hebben… Sorry hoor… maar ik moet even m’n verhaal kwijt! Zijn er nog meer meiden die dit hebben meegemaakt??
he meid,
wat vervelend zeg dat jullie geen contact meer hebben gehouden? heb jij zijn facebook niet of msn gevraagd telefoonnummer? ik ben niet in het miracle hotel geweest. ik ken wel miracle beach club weet niet of dit bij elkaar ligt? in ieder geval wel van dezeflde eigenaar heeft myn askim verteld. hij heeft daar nooit gewerkt dus kleine kans dat mijn askim de jouwe kent. maar misschien you never know als hij uit kusadasi of dorp ernaast komt me vriend hem wel kent dus als je even zn naam in een pb’tje zet kan ik misschien wel navragen! x
Girl allereerst welkom hier.
Jammer dat jullie geen contact hebben, maar misschien moet je dit gewoon maar als een mooie herinnering bewaren. Ik snap dat 't misschien moeilijk is, maar als hij contact had willen blijven houden had hij echt wel om je msn, fb or whatever gevraagd. Succes…