Mijn hele vakantieliefde verhaal !

Op 14 augustus 2008 ben ik op vakantie gegaan naar Turkije/Alanya. Eerst had ik niet zo’n zin om te gaan terwijl ik weken ervoor mezelf helemaal gek aan het maken was met filmpjes te bekijken op youtube. Maar toen ik opstond had ik dus geen zin meer om te gaan. Ik had afgesproken met mn stiefzusje priscilla dat we allebei n vakantie vriendje zouden krijgen. Ik had nog mn laatste dingetjes in de koffer gedaan en kon de koffer dicht maken en klaar zetten. Afscheid van mn hondjes genomen en de koffers konden in de auto gelegd worden. En zo reden we met 6 man naar het vliegveld in Maastricht. Ik ging op vakans met mijn moeder mijn stiefvader en mn stiefzus en nog vrienden van ons [ een koppel ]. We werden gebracht door mijn zus en de vriend van mijn zus. Ik zat in de auto en luisterde naar de muziek van de radio. Hehe eindelijk bij het vliegveld en ik begon er meer zin in te krijgen. even nog buiten n sigaret roken. We gingen na het roken inchekken en eventjes nog boven wat drinken. Toen weer gauw naar beneden de laatste sigaret roken, afscheid genomen van mijn zus en haar vriend en we konden naar de wachtruimte gaan of hoe je zoiets ook mag noemen :P. daar nog wat tijdschriften gekocht voor in het vliegtuig. Intussen werd ons vliegtuig weer klaargemaakt voor vertrek. En we konden het vliegtuig in. Ik had 3 plaatsen helemaal voor mij alleen. Priscilla had ook 3 plaatsen voor haar alleen, dus het begon al goed :D. Veel was er niet gebeurd in het vliegtuig alles ging goed en heb wat gelezen mp3 geluisterd en geslapen. En eindelijk het vliegtuig was geland. Eventjes alle rotzooit bij elkaar schrapen en we konden uitstappen, we moesten door zo’n loopding heen wat vast zat aan het vliegtuig. Wachten op de koffers en toen stapten we buiten en kreeg meteen n slag in mn gezicht van de hitte, maar het vloede goed. Ook even een sigaretje roken en we gingen met de taxi naar ons hotel. De vrienden van ons zaten in een appartementje wat in dezelfde straat lag als ons hotel. De rit naar ons hotel duurde best lang maar uiteindelijk waren we er en zag dr al goed uit. Oja het was al 's avonds toen we aankwamen :P. Even inchekken in het hotel en we konden naar onze kamers. De kamer zelf was ruim genoeg alleen de badkamer niet echt. Zo even de koffer neerzetten en beetje opfrissen want we konden meteen eten. We hadden al n goed tafeltje uitgezocht en het eten was heerlijk. Super veel keuze bij de salade bar. Ik zat te eten en kwam er opeens een hele super mooie ober langs gelopen, onze tafel schoot in de lach omdat ik zo zat te staren dus werd n beetje verlegen, maar hij was echt mooi ! Dus iedere keer als die langsliep glimlachte we naar elkaar. Dus sinds dien was ik me alleen nog maar aan het verheugen op het eten,haha:hihi:. Iedere keer bij t eten liep de zo vaak als hij kon langs onze tafel en glimlachte die en knipoogde naar me. Daarna na het avond eten bleven we in het hotel zitten en waren we aan het wachten op de vrienden van ons die zouden naar ons toe komen om naar de juwelier te gaan. Toen zag ik Erkan [ zo heet hij ] en Merat [ collega/vriend van Erkan ] in hun gewone kleren, ze waren klaar met werken en liepen het hotel uit. Maar wij liepen met zn allen ook eruit om naar die juwelier te gaan. Eerst bleven we nog even voor het hotel staan omdat mn Stiefpa nog stond te praten met iemand van het hotel. Erkan en Merat bleven ook staan, maar dan aan de overkant van het hotel. De man van het koppel dat bij ons was plukte n bloem van de struiken en maakte n grap en zei dat ik die moest op eten dus waren we aan het stoeien. Priscilla en ik kregen in de gat dat Erkan en Merat de hele tijd naar ons waren het kijken. Toen liepen we verder, ik vond het best jammer want ik vond de aandacht die ik ven Erkan kreeg best leuk, Priscilla vond de aandacht van Merat leuk. Maar toen we verder liepen bleven Erkan en Merat een paar tellen wachten en begonnen ook te lopen. We bleven even staan bij een winkeltje, Erkan en Merat liepen door en bleven 3 meter verderop staan. Wij liepen weer verder en die 2 ook. Uiteindelijk waren we bij de juwelier waar we moesten zijn en gingen daar naar binnen. Erkan en Merat bleven ook weer 3 meter verder op staan. De rest wou weer terug behalve Priscilla en ik niet. We vroegen of wij verder mochten lopen, we mochten alleen de straat verder lopen. Dus we liepen met zn 2e en Erkan en Merat staken de straat over en kwamen achter ons lopen. Priscilla en ik helemaal blij dat ze ons gewoon achtervolgde enzo. Toen kwamen ze naast ons lopen en vroegen ze wat we gingen doen. Toen zeiden we dat we gewoon wat gingen lopen. Toen vroegen ze of we naar het centrum wouden gaan. Wij zeiden ja is goed, terwijl we dat niet mochten. Ik kreeg toen dorst en zei dat ik wat wou drinken. Dus gingen we naar n disco waar we ook gewoon konden zitten. Ik had n cola wodka en Priscilla ook. Merat had iets met cola rum. Erkan had n bier. We waren de hele tijd proberen een gesprek te houden maar dat ging nogal stroefjes, Merat en Erkan konden namelijk amper engels. Dus we waren merendeels aan het lachen om de stomiteiten van ons. Toen gebeurde de 1e blunder, Priscilla wou wat tegen Erkan zeggen dus ze wil hem aan tikken en gooit mijn glas over Erkan heen. hahaha wij maar de hele tijd sorry aan het zeggen en stiekem aan het lachen. Erkan zei de hele tijd it’s oke. Dus waren we daar weer de hele tijd om het lachen. Toen gebeurde de 2e blunder. Priscilla keek omlaag bij Merat en zag dat zn gulp open stond, zij schiet natuurlijk vol in de lach en ik maar de hele tijd aan het vragen wat is wat is, maar ze kon niks zeggen door het lachen uiteindelijk vertelde ze het mij en ik moest ook lachen. Dus Merat vroeg what are you doingk? Priscilla vroeg aan mij of ze t zou zeggen of niet dus ik zei natuurlijk ja! Dus Priscilla vertelde het hem en Merat kreeg n rooie kop en lachte verlegen. 3e blunder van Merat hij kreeg m niet dicht ! hahaha Dus zei die dat die even naar de wc ging. Toen kwam die terug en had m nog niet helemaal dicht. Dus waren we daar weer om het lachen. Toen gebeurde de 4e blunder, Merat [ alweer ] was een stukje meloen aan het eten, Priscilla hield hem de hele tijd in de gaten en zag dat die n haar uit zn mond was het vissen. Dus Merat kijkt Priscilla aan met n vies gezicht van baaah, en haalt de haar uit zn mond en spuugt de rest van de meloen uit in zn hand en gooit het zo onder de tafel. Toen pakte Merat de hand van Priscilla en hield die zo vast net alsof ze aan het armpje drukken waren. Ik zeg tegen Priscilla : enne ga je armpje drukken, zij lacht en duwt zijn arm n stukje om en Merat duwde meteen terug en waren ze aan het armpje drukken. Daarna begonnen Merat en Priscilla te zoenen ! Ik natuurlijk aan het balen dat ik dat niet met Erkan deed. Ik kreeg eventjes erna een sms van mn stiefpa : waar zijn jullie. Ik had gezegd dat we met die 2 in de disco zaten, ik kreeg meteen n sms terug : nu terug. Dus konden we gaan, hun liepen met ons mee. Toen we bezig waren met uit het de disco te lopen liepen Merat en Priscilla hand in hand, ik weer aan het balen dat ik niet zo liep met Erkan. Dus Priscilla was zo lief en gebaarde naar Erkan dat hij mijn hand moest vast pakken, dus ik natuurlijk blij :P. Maar ik voelde me ook een beetje een klein kind wat haar vader aan de hand had. Hij heeft grote handen dus hij kon ze helemaal om mijn handen houden, en hij was lang dus ja, je snapt me wel :P. Maar die 2 snapte ons volgens mij niet helemaal, ze dachten dat we gewoon weg wilde van de disco, dus deden we nog n strand wandeling maken. Toen zei Erkan : i wan’t wodka now :P. Ik zei : nee we moeten nu terug. En toen stonden we weer aan de overkant van het hotel, we konden niet eens ns fatsoendelijk hoie zeggen want mn stiefpa en mn moeder stonden voor het hotel heel kwaad naar ons te roepen. Dus zeiden we maar gewoon : bye. en toen liepen we het hotel binnen waarbij we nog ns een hele preek kregen. We waren naar onze hotel kamer gegaan en waren we Priscilla en ik nog de hele tijd erover aan het praten en gingen we maar slapen. Bij het ontbijt weer het zelfde liedje, glimlachen naar elkaar en Erkan weer knipogen, en wat heel toevallig was Merat moest ook bij het eten werken terwijl hij normaal achter de bar moet werken. Dus Merat en Priscilla ook de hele tijd naar elkaar aan het lachen. Toen gingen we naar het strand en we wouden echt zo graag weer wat met die 2 gaan doen, maar durfden het niet aan onze ouders te vragen. Uiteindelijk hebben we het toch gevraagd, en we mochten tot 1 uur weg blijven. Toen was het lunchtijd en zijn alleen Priscilla en ik gaan eten, Erkan was helaas nergens te bekennen dus hebben we t aan Merat gevraagd. Hij zei dat het goed was en dat die om 10 uur aan de overkant van het hotel wacht. En toen bij het avond eten zat Priscilla en ik alvast aan tafel voor dat onze ouders kwamen. Erkan kwam naar ons toe en zei dat die ook kwam. Ik weer helemaal blij. Ik heb ook de hele vakantie van Priscilla te horen gekregen als ik het over Erkan had of hem tijdens het eten aan het zoeken was zei ze op n zangerige toon : Obsessie :stuck_out_tongue: En weer het zelfde liedje tijdens het eten, glimlachen en n knipoog ontvangen. We zaten nog naar het eten bij de bar naar de minidiscote kijken en naar de show van de animatie team en toen gingen we naar onze kamers ons opfrissen en klaarmaken voor de avond, ik had ook mijn waaier meegenomen anders leek ik een lopend zwembad. En toen waren we het lopen naar de overkant van het hotel en stonden ze daar te wachten op ons. Eerst gingen we naar het strand een wandeling maken. en op een strand bedje zitten. Het was een beetje saai en toen vroeg Merat of we naar n kasteel wouden gaan. Stond ergens boven op zo’n berg :P. Dus wij zeiden ja is goed, hadden we maar nee gezegt ! wat hadden wij ons suf gelopen die hele berg op naar dat kasteel. Eigenlijk zaten we niet bij het kasteel maar n stukje eronder op de stenen. Boh maar we hadden toch n mooi uitzicht, vooral die lichten wat je zag. We waren ook nog bij n winkeltje gestopt voor wat drinken te halen. Cilla en ik hadden water en Merat en Erkan hadden n fles cola en wodka gehaald en chips wat ontzettend stonk ! Dus Cilla had pech want Merat stonk dubbel, naar wodka en die stinkende chips. Erkan alleen naar wodka. En toen gebeurde het moment waar ik lang op had gewacht…hij zoende me! eerst dacht ik van wat zoen jij raar, maar uiteindelijk was het wel lekker. En hij proefde lekker naar de wodka/cola. En hebben we de hele tijd gezoend en gelachen. Merat trok perongeluk de oorbel van Cilla uit dus Cilla helemaal aan het godveren [ wel in het nederlands ]. Ze schold hem uit voor stomme ezel :P. Dus ik moest nog harder lachen :P. En zo ging het dan de hele tijd door. totdat we weer terug moesten. Merat had n liedje op zn telefoon opgezet en was mee aan het zingen. Toen moest Merat plassen :stuck_out_tongue: En ging die maar wildplassen tegen n struiken :P. Even daarna moest Erkan ook. en op de terug weg was het n beetje stil. En zijn we terug gelopen via het strand. Daar stond n bankje en gingen we daar even zitten en ik had het zo warm dat ik mn waaier erbij pakte. Dus ik was bezig met waaien en waaide ook af en toe naar Erkan. Toen pakte Erkan mijn waaier af en waaide voor mij [ zooo lief ]. En toen zag ik dat die n lamme arm kreeg dus nam ik het weer van hem over totdat ik genoeg ervan had. We moesten gaan en konden we WEER niet fatsoendelijk hoie zeggen wat we waren te laat en stonden onze ouders weer te wachten en de hele tijd aan het zeggen kom nou hier en blablabla ! Weer op onze hotel kamer en aan het praten over wat er gebeurd was. Uiteindelijk vielen we tevreden in slaap. Toen waren we het 's ochtends weer aan de ontbijttafel en weer glimlachen en knipogen ontvangen. Bij de lunch ook het zelfde. Toen waren we Cilla en ik ons aan het omkleden naar de bikini en gingen we de hele dag aan het zwembad liggen. Erkan en Merat en nog n paar obers moesten alles gaan klaar zetten en schoonmaken voor het avond eten dus waren we de hele tijd naar elkaar het kijken en zo en het zwaaien. Toen begonnen de obers onderling elkaar het water in te gooien :stuck_out_tongue: haha. Cilla en ik gingen ons weer klaar maken voor het avondeten. Verder was er niks bijzonders gebeurd na het avondeten. We zijn het centrum in gegaan met onze ouders en de vrienden. Dus niks met die 2 gedaan. Darna zijn we gewoon weer naar de kamers gegaan en bedenken wat we met 2 nog kunnen gaan doen en kwamen we op het idee om te gaan avond/nacht zwemmen. En weer zijn we tevreden over ons idee in slaap gevallen. De volgende ochtend weer an het ontbijt weer glimlachen en knipogen ontvangen, eindelijk zei Erkan s wat : good morning honey, how are you? Toen zei ik : hi, good and you ? Toen zei hij : good. Hij liep weg en ik als n klein kind aan het giegelen :P. Na n tijd was het lunch tijd en was het t zelfde als normaal glimlachen en knipogen ontvangen. Daarna weer het avondeten. Ik had aan Merat gevraagd of die wou nacht zwemmen zei die ja om 11 uur kom ik. Dus ik was n beetje teleurgesteld, want ik dacht dat Erkan niet mee zou komen omdat die er de hele avond er niet was. Cilla en ik zijn eerst nog de show van de animatie team gaan kijken en toen gaan omkleden naar bikini. We waren al wat eerder gegaan want we verveelden ons, gelukkig dat Merat achter de bar stond zodat we dat konden zeggen. Cilla en ik hadden de handoeken al op het zand gelegd en de kleren enzo en zijn we lekker gaan zwemmen en laten aanspoelen. Dat is best grappig en pijnlijk als er n te harde golf is wat je over het zand laat schuren. Af en toe naar je handdoek renne om te kijken hoelaat het was. Toen dacht ik dat ze niet zo slim genoeg waren om naar het strand te komen, ik dacht dat ze daar voor het hotel op ons zouden wachten. Ik liep er dus alvast naar toe en kwam tegenlijk met Merat aan. Ik vond het jammer want ik zag Erkan niet achter hem aankomen. Dus toen liepen we en hij ging de verkeerde kant op dus ik zeg nee we moeten die kant heen hij zo nee die kant ik zeg weer nee we liggen daar nou kom die kant op zegt die weer nee nou kom zo. Ik liep dan maar gewoon met hem mee en toen bleef die staan dus ik kijk op naar hem en kijk zo raar naar m van wat blijd je nou staan. En keek ik nog ns goed en stond Erkan daar :P. Daarom liep die dus zo… En toen liepen we ge3e naar het strand richting Cilla die al klaar zat. Toen zaten we daar nog ff op het zand en toen deed Merat zn kleren al uit [ hij hield zn ondergoed aan !! ] en dook er in. en kwam er weer uit om ons mee te nemen. Toen gingen Cilal en ik er ook in en Erkan was nog bezig zijn kleren uit te doen [ ook hij had nog zn ondergoed aan hoor :stuck_out_tongue: ]. Erkan had t blijkbaar houd hij was helemaal aan het rillen en zo, wat ik raar vond het water was juist lekker maarja voor hun is het dus blijkbaar koud. En hebben we dan n beetje gezwommen en gezoend, wat nogal zoutig smaakte… Maar dat zoenen ging ook niet echt want de golven waren nog al hard dus die sloegen over ons heen ! en zo is het dan de avond door gegaan, Erkan hield me met beide armen me vast [ je weet wel zo opgetild, in het water weeg ik toch bijna niks:P ] En toen moesten we weer gaan, en eindelijk konden we fatsoendelijk hoie zeggen ! Met n afscheidszoen. Toen weer naar onze kamers en even kloppen op de deur van onze ouders om aan te geven dat we er weer zijn. Daarna zijn we weer tevreden in slaap gevallen. De volgende ochten stonden we met tegenzin op want het was namelijk DE LAATSTE DAG :mad: Aan het ontbijt de hele tijd aan het denken ons laatste ontbijt hier… verder was het zoals gewoonlijk, glimlachen en knipogen ontvangen. De laatste keer ochtend lol hebben met de rest van de obers. En toen gingen we n boottocht maken en we waren er dus niet bij tijdens de lunch. Maar ik moet wel zeggen het was echt fantastisch en leuk ! We hebben zelfs vliegende vissen gezien :P. Toen waren we weer terug bij het hotel en gingen in hotel zitten en Erkan en Merat en de rest waren weer alles klaar aan het zetten en schoonmaken voor het avond eten. Toen ik aan kwam gelopen zwaaide hij en ik zwaaide terug. En we namen plaats. En ik bleef de hele tijd naar hem kijken. Moest bijna huilen omdat ik niet wou gaan dus slikte maar de tranen weg. We gingen ons douchen en omkleden voor het eten en de koffer in pakken. We waren klaar en gingen naar beneden om te eten. Toen kwam Erkan naar me toe en gaf me zijn e-mail adres. ik natuurlijk blij! Maar daarna heb ik hem niet meer gezien om af te kunnen spreken voor de laatste keer. Toen kwam n andere ober naar mij toe en zei do you know
Erkan ik zei yes toen zei die he wan’ts to go out with you ik zei oke. toen liep die weg dus ik dacht uhm… hoelaat ?? Hij kwam weer langs dus ik vroeg hoe laat zei die wait i will ask him. Toen kwam die terug en zei die 10 o’clock. Zei ik weer oke en vroeg toen of hij wou vragen of Merat ook kwam. Zei die ja ik ga zo vragen maar het duurde best lang dus zijn we maar naar boven gegaan en even wat op het bed gelegen en tv gekeken en gepraat, toen we weer naar beneden gingen was iedereen weg dus wisten we het niet of Merat nou mee kwam , ja of nee. :mad: We gingen nog even naar de show kijken van het animatie team. Merat stond achter de bar te werken terwijl die als die mee zou gaanzich allang had moeten omkleden…Daarna verscheen Erkan ook achter de bar en gebaarde naar me dat die kon gaan. Priscilla ging gewoon met me mee we dachten dat Merat wat later zou komen. We kwamen tegelijk op het afspreek punt met Erkan. Ik vroeg of Merat nog kwam toen zei die nee dus ik kijk Priscilla aan met n troostende blik. Vroeg ik weer ook niet later? Hij weer nee. Toen vroeg ik hoelaat is die dan klaar? Zei die hij moet tot 1 uur werken en 1 uur moesten we weer terug zijn. Priscilla helemaal teleurgesteld natuurlijk. Ik vroeg aan Priscilla wat ze deed of ze mee wou of dat ze weer terug ging naar het hotel. Ze zei dat ze terug ging naar het hotel. Ik vond het zo sneu voor dr! Ze liep met gebogen hoofd weg en Erkan en ik keken haar na. Toen zei die : come. Hij trok me mee en we liepen richting het strand. Tijdens het lopen voelde ik de tranen achter mn ogen al prikken, ik dacht bij mezelf dit kan toch niet ? Heb ik eindelijk mijn droomjongen gevonden, blijkt die in het buitenland te wonen. En moet ik op deze avond afscheid van hem gaan nemen, dat wil ik gewoon niet en dat mag niet ! We waren uit eindelijk al op het strand en liepen n stuk verder van het hotel vandaan. We gingen op een van zo’n strandbedjes zitten en zaten te knuffelen met elkaar. Toen begonnen we te zoenen, best lang. Het leek of we alle tijd dat we elkaar niet kregen te zien zelfs nooit meer alvast inhaalden met zoenen. Toen we even n pauze hielden waren we weer en het knuffelen. Ik kon mezelf niet meer bedwingen en begon te huilen als n baby. Hij vroeg wat er was en ik zei dat ik niet terug wou naar Nederland. toen zei die ohh, en pakte me weer in zn armen en begon ieder traantje weg te kussen, wat zoooo lief was dat ik weer n glimlach op mn gezicht kreeg en uit eindelijk stopte met huilen. Toen rookten we allebei n sigaret en gingen weer verder met zoenen. Toen pauzeerden we weer even en gingen verder met knuffelen we rookten ons nog ene en gingen weer n stukje wandelen. En gingen weer op n ander strandbedje zitten en zoenden weer verder maakte n knuffel/rook pauze. De tijd ging te snel voorbij. We moesten weer langzaam terug gaan lopen. We liepen via het strand terug en weer voelde ik de tranen achter mij ogen prikkelen. We liepen voorbij het hotel en gingen met n kleine omweg terug. Toen waren we bij het hotel, meteen werd onze afscheid verziekt door mn stiefpa en mn moeder die me weer stonden op te jagen dat ik te laat was dus het enige wat ik kon zeggen was Bye, I love you en ik gaf hem mijn laatste kus en knuffel en ging het hotel naar binnen. Daar nog gauw de laatste dingetjes in pakken en terug naar beneden om uit te chekken. De hele tijd had ik tranen in de ogen staan. Toen liepen we naar het appartement van onze vrienden en moesten we nog wachten op hun. Ik was de hele tijd stilletjes aan het huilen. Toen keek ik even in het rond en daar liep Erkan ! hij ging net de straat voor ons in, dus ik riep keihard Erkan, en hij draaide zich om en meteen liepen we naar elkaar toe. Ik begon weer als n baby te huilen en we zoenden weer en knuffelden elkaar. Hij moest oomhuilen ik hoorde het aan zn stem, zn stem trilde namelijk. Het was te donker om het aan zn ogen te zien. Weer kuste die ieder traantje weg. Toen floot mn stiefpa omdat de taxi er was. Ik moest dus terug we zeiden dat we van elkaar hielden en dat we elkaar nu al misten en toen lieten we elkaar los en liep allebei de andere kant uit. Gelukkig toch nog een afscheid gehad ! Toch bleef ik de hele tijd huilen. In de taxi naar het vliegveld : gehuild. Tijdens het wachten in het vliegveld : gehuild. In het vliegtuig : Gehuild en geslapen. Maar toen we weer geland waren was ik weer eventjes blij dat ik mijn zus weer zag. Tijdens het naar huis rijden heb ik de tranen weg geslikt. En toen waren we thuis de hondjes weer begroet en meteen mijn vader opgebelt. En toen gauw de warme pyama weer aangedaan. Ik heb meteen de computer aangezet en n mail naar Erkan verstuurd, toen gebeurde het ik kreeg een automatisch bericht terug dat het verzenden mislukt was ! dus ik iedere keer overnieuw geprobeerd. Ja hoor heeft die me het foute e-mail adres gegeven! :mad: Iedere keer alleen maar aan het huilen totdat ik me s goed bekeek in de spiegel. Ik schrok me echt kapot ! Dikke op gezette ogen. Het oogwit was niet meer wit maar rood, vieze donkere kringen om mn ogen heen ! En sinds dien is het behoorlijk verminderd met het huilen. Gelukkig ook maar, is toch ook zonde als je leven alleen maar uit huilen bestaat he. Maar ik wou persee contact met hem houden. Ik ben naar de site gegaan van het hotel. Heb daar n e-mail achter gelaten en gevraagd als ik een brief zou sturen naar het hotel maar dan bedoeld is voor een van de obers, of hij die dan zou krijgen. Kreeg ik terug van als je brief komt dan zeg ik het je, groetjes de manager. En toen wou ik n hele brief maken in het engels en kwam ik toen erachter dat hij amper engels kan praten, laat staan engels lezen ! dus dat feestje was ook al voorbij. Toen heb ik op deze site n meisje leren kennen die had me dan geholpen en ze zei dat ik ns met het email adres inplaats van …-… dit moest proberen …_… dus had ik dat gedaan en die werd wel verzonden :smiley: ! Maar ik kreeg maar geen e-mail terug ! Dus ik weer naar die manager gemaild of hij mijn e-mail adres aan Erkan wilde geven. toen zei die oke macy. Tijdje hoorde ik niks van m dus ik weer gemaild van : en heb je t al gegeven. Kreeg ik terug van luister ik heb met Erkan gesproken en hij zegt dat die je helemaal niet kan, en het is ook niet goed als ik aan iemand n e-mail adres geef. Toen zei ik van nee dat kan niet hij moet me kennen dan zal die wel mn naam vergeten zijn ofso, laat hem maar deze foto zien. Ik had n foto mee verzonden. Kreeg ik toen weer terug van ik mag hem niet je e-mail adres geven als manager aan het personeel. En je foto mag ik ook niet laten zien. Had ik terug geschreven van jammer,maar ik begrijp het ik schrijf dan wel een brief. Zei die ja dat mag wel de receptie zal het dan aan hem geven. Nu heb ik een brief samen gesteld en word nu in het turks vertaald. Waarin ik mijn 06 nummer heb gegeven en mijn e-mail adres. De brief is nu al klaar maar ik was nog iets belangrijks vergeten dus moet nu nog even wachten tot dat vertaald word zodat ik het erbij kan zetten. Dan kan ik m op de post doen en wachten totdat ik n reactie krijg. Als ik een reactie krijg, dan geef ik het op. En zal ik mijn Liefde voor hem kwijt moeten raken en het hele gebeuren als een hele mooie herrinering in mijn hart plaatsen. Nou dat was mijn verhaal. xx Macy !

Sorry bedoelde als ik GEEN reactie terug krijg. En nog iets hij heeft een keer mn naam gehoord, het was hem blijkbaar te moeilijk om te onthouden dus, heeft die eigenlijk nooit mn naam geweten dus logisch dat die me niet bij naam kan. xx en mijn excuses voor de spel fouten.

En bedankt voor je hele levens verhaal!!!

En dat enorme liefdesverhaal van jou zet je dan neer nadat je hebt gepost dat je een ander ook wel leuk vond enzo?

Waar kom jij nou weer mee ?

Als je iets leest dan lees het aub ook goed en de berichtjes die daar op volgen :wink:

jemig!
waarom vertel je dit allemaal? wil je zo;'n levensverhaal niet liever voor jezelf houden?

Boh ik snap jullie allemaal niet meer, dan zeggen ze je kan hier alles op kwijt en met iedereen erover praten en nu krijg ik weer te horen hoezo zet je sown levens verhaal erop … kan je beter voor jezelf houden… Nou speciaal voor draakkie : Nee dat kan ik niet dat zie je toch

je kunt best je verhaal kwijt hier… maar moet dat op 100 bladzijden? ik bedoel ik denk dat veel mensen het niet veel kunnen schelen dat hij zn onderbroek tijdens het zwemmen nog aan had… en van die details… Natuurlijk moet jij je verhaal kwijt kunnen hier… maar ik lees eigenlijk alleen nog maar berichtjes van jou… je maakt telkens weer nieuwe onderwerpen aan…
knap van je trouwens dat je zin hebt om zo’n heel verhaal hier neer te kalken…
succes ermee

Hij is inderdaad behoorlijk lang, maar ik stoor me er verder niet aan…

Als je het niet wilt lezen dan klik je het toch gewoon weg? Geen probleem lijkt mij!

Precies Cynthia, Het is ook natuurlijk bedoeld van mensen die van lezen houden he :stuck_out_tongue:

schrijf een boek zou ik zeggen

misschien dat er idd mensen zijn die het wel leuk vinden om te lezen… maar dat je al die dingen nog weet zeg hahaha

doe bloos normaal zeg ! Ja er zijn gewoon sommige dingen die me bij blijven … en als je er problemen mee hebt jammer dan, dan kijk niet meer op deze pagina.

ha ha ja dat van die onderbroek zou ik ook niet onthouden hebben maar goed…
goed geheugen heb je

Ik had dat erbij gezet voor als jullie dachten : die zijn gaan naakt zwemmen dus en zoiets herrinner je je toch wel of je bent gaan naakt zwemmen of dat ze hun ondergoed nog aan hadden is niet zo moeilijk om te onthouden

nou als iemand schrijft dat ze met haar vriend(als het je vriend is?) is wezen zwemmen ga ik er niet meteen van uit dat het naakt zwemmen is maar goed!

Ja, maar ik zei toen deed die zn kleren uit en blablabla snap je nu ? :slight_smile:

leuk om te weten dat ie zn kleren uitdoet;) meisje je moet niet alles hier vertellen joh hou dat lekker voor jezelf…!

Damn , hou maar op met hier op te reageren jullie snappen er de balle van!