Mijn hele vakantieliefde verhaal !

hallo, Ik heb je ontzettend boeiende verhaal gelezen zou zegge heb je roeping misgelopen. maar ik wil even 1 ding zeggen die jongen had ook moeite voor jou kunnen doen en je telefoonnummer aan je vragen. Veel jongens zijn players en daar is die jongens van jou er 1 van. Je gaat het vast niet geloven maar zou ik wel doen als ik jou was en hem gewoon vergeten en verder gaan en er vooral geen aandacht aan geven. En als je bang bent dat niemand je snapt moet je ook zo;n verhaal hier nie neerzetten want zulke reacties kan je verwachten en zou ze ook maar aannemen want je doet jezelf er alleen maar meer pijn mee.

Nee, ik had op zn minst fatsoendelijke reacties kunnen krijgen. Ik krijg alleen maar de domste reacties ik begin jullie nou wel allemaal te begrijpen maar julie hadden t niet op die manier hoeven te brengen. Ik stuur de brief die nou hier klaar ligt morge op de post. Ik krijg van de manager van het hotel te horen of die is aangekomen als ik geen reactie terug krijg dan leg ik me bij jullie neer en probeer mijn liefde voor hem kwijt te raken en de leuke herrineringen n mooi plekje geven in mn hart.

Nou eej … wat een leuk comentaar … :S

Achja…

Yep, Yep.

HET IS GEEN LIEFDE!!!

Luister een vakantie vriendje is geen ware liefde, het is een leuke bijkomstigheid van een plesante tjid in het buitenland!!

heeey nicobos!! Wat je nu schrijft ben ik het niet mee eens,ik heb al 4 jaar een relatie met een turkse jongen,Op het eerste gezicht was dat ook een vakantie lover,maar is uitgegroeid tot iets heel erg serieus. we doen alles rustig aan en tot nu zijn we heel erg gelukkig samen. Je kunt niet over zoiets oordelen omdat je nooit weet welk pad je bewandelt. Mischien is ook wel ons voordeel dat hij niks met het toerisme te maken heeft qua werk.Maar ik moet ook eerlijk zijn er zitten ook heel veel naiefe meiden tussen die niet weten waaraan ze beginnen en die met de dag denken en dus niet vooruit denken zoals aan de toekomst of werk of waar ga je wonen…IK heb al veel gezien en meegemaakt in turkije.En het zijn niet alleen de turkse jongens die vaak op iets uit zijn er lopen zat meiden die vaak een leuke nacht willen.

Groetjes denise

Na al die tijd ja natuurlijk wel.

maar niet na 1 weekje knuffelen zonder elkaars taal te spreken.

Go Sadena !! Ja hallo dat leer ik me naderhand wel alles op zn tijd !

maar macy aan de andere kant ik vind je wel erg jong voor een afstandsrelatie…het is verschikkelijk moeilijk,je moet elkaar lang missen en jij zit natuurlijk nog op school.Hij zult nog denk ik het leger in moeten.Je moet niet verkeerd opvatten wat ik zeg en de mensen hier we willen je alleen helpen en waarschuwen want veel jongens spelen namelijk wel een spelletje…Je moet goed je ogen en oren openhouden,en je moet het realistisch inzien waar zie jij jezelf over 2 jaar met hem of over 4 jaar.Waar wil je wonen,als je in turkije terecht komt wat voor werk wil je doen en zulke dingen zijn er nog wel meer.En je moet echt van die roze wolk af want zo geweldig is het leven in turkije niet,tuurlijk het is er altijd heerlijk weer ,maar het is echt keihard werken voor de jongens daar,mijn vriend zelf werkt niet in het toerisme maar hij moet keihard werken dag en nacht het hele jaar door.Hij verdient wel goed.Maar de jongens die in het toerisme werken verdienen zoo weinig,hoe wilt zo´n jongen jou gaan onderhouden?En als je elkaars taal niet spreekt oh god dat is zo moeilijk elkaar niet kunnen begrijpen,je leert elkaar ook niet kennen…Ik zou zeggen maak je school af en als je dan nog contact heb en het is echt serieus geworden kijk dan pas verder…
Ik wens je natuurlijk het beste maar houd je ogen en oren open…

Groetjesss

Bedankt voor de tip. Ik wil wel in de toerisme gaan werken en in een hotel. Het liefst bij het animatie team.

Macy, ik ben het met Sadena eens… Het leven lijkt daar misschien geweldig maar het zal nooit zo leuk zijn als wanneer je daar op vakantie bent. Lijkt het je leuk om in de zomer 6 dagen per week mensen te animeren met 50 graden?? En dan de verdiensten hebben wat hier wordt verdiend met een zaterdagbaantje van 9-18uur? Echt het leven daar is niet zo gemakkelijk!

En net wat de anderen inderdaad zeggen jullie verstaan elkaar niet eens… Hoe kun je dan van een relatie spreken?

Volgens mij zit macy nog iets teveel op haar roze wolk…Toerisme verdient echt niet veel hoor en ik weet zeker dat je het na 1 of 2 weken al zat bent,je ziet iedereen heerlijk op het strand liggen en jij moet lekker mensen bezig houden in de 50 graden nou geweldig hoor…Mijn vriend werkt zelf op een prive jacht hij is kapitein en machinist en ernaast doet hij ook soms duiken,Ikzelf heb de kant om meerdere kanten op te gaan…Maar dat is alleen maar geluk…Mijn vriend werkt dag en nacht het hele jaar door…Hij is gelukkig al het leger in geweest…Stel je voor je komt straks in het toerisme terecht met een salaris van 200/300 euro per maand je vriend werkt als ober die verdient ook ong 200/300 euro per maand…Waar wil je je appartament van betalen en dan nog de onlasten per maand…Meid denk aub na voordat je er echt aan gaat beginnen…Ik ben ook nog best jong ik ben 20 jaar…Dus ik was ook 16 hoor…Maar we zijn er rustig aan begonnen en zo is het heel erg serieus geworden…Ben al meerdere keren thuis gweest bij hem ken al zijn vrienden en zijn broers en zussen en noem maar op. Ik vertrouw hem en hij mij en dat is goed zo…We zijn dolgelukkig samen…Maar ik heb ook eerst mijn school afgemaakt…Is echt belangrijk meid…Ik kan zo nog wel een pagina vol schrijven wat ik ervan vind en wat ik allemaal gezien heb en zelf meegemaakt,en hoe onze relatie is verlopen in deze 4 jaar…Maar het gaat hier om jou en ik vind loop niet te hard van stapel en kijk het rustig aan komt niet gelijk met plannen want straks ga je te snel en maak je de fout van je leven…

groetjes dnies

Sadena, knap van je hoor dat je het al 4 jaar volhoudt!!! :thumbsup:

Hhaha zeker wel maar ben er zelf aan begonnen samen met hem en we weten waar we staan in het leven en weten wat we willen van het leven dus jaa… Over 2 maandjes ga ik voorgoed erheen,werk in de horeca nu in nl…En over 1,5/2 maanden is het zomerseizoen afgelopen…We hebben het gewoon lekker rustig aan gedaan ik ben nog jong en hij ook…We willen niet te snel gaan,we zijn zeg maar echt levensgenieters,als iets gebeurt moet het ook gwoon goed gebeuren.tuurlijk heeft hij een verleden gehad met meiden,maar daar is hij altijd eerlijk over gweest en het was tenslotte voor mij dus had en heb er niks mee te maken…Maar sommige verhalen dat ik lees en dingen dat ik gezien heb…pooeeehhh…Mijn vriend werkt ook niet in het toerisme en als we zeg maar een avondje uitgaan en hoe die jongens te werk gaan oh my god hahaha lachwekken gewoon…Sommige jongens zetten die meiden ook gewoon echt keihard voor lul zonder dat ze het zelf door hebben…Ik kan best een woordje turks en is een keer kwam een turkse zender in bodrum over buitenlandse partners,nou dat meisje was er helemaal overtuigd dat hij helemaal in love was op haar,zei hij gewoon voor de tv in het turks van´ja deze is alleen voor vanavond en morgen heb ik weer een ander´en dat meisje ernaast staan en zeggen´yessss,he really loves me and we are going to married´oeeefff dat was gewoon echt keihard joh…Ik stond gewoon met grote ogen ernaar te kijken…en vooral in het uitgaansleven zie je echt veel gebeuren…maargoed…
Haha sorry voor dit lange stuk maar echt heb zoveel gezien en meegemaakt in turkije dat ik wel een beetje weet hoe de jongens daar te werk gaan,maar er zitten ook zat lieve en eerlijke jongens tussen hoor echt…hahah look at mine :slight_smile: groetjeess

Ik loop helemaal niet te hard van stapel. Ik wil toch nog steeds in de toerisme werken ik vind het gewoon leuk. Als het me dan tegen valt jammer dan .

Ik vind t ook lullig van jullie dat ik alleen maar negatieve dingen krijg te horen. Je had ook op zn minst kunnen zeggen van joh zo te zien heb je n leuke vakantie gehad ik heb dit niet erop gezegd voor dat te horen over erkan daarvoor heb ik dat andere dr op gezet van verliefd op de obers dit was gewoon omdat ik graag met jullie mijn verhaal te delen en als het je niks boeit dan lees het gewoon niet of geef dan geen commentaar er op en ga naar n andere pagina a.u.b. xx

Je moet wel weten als je er zo’n verhaal opzet dat je dan ook zulke reacties kan verwachten. Je bent 14 je moet gewoon lekker verder gaan met je leven. En als je er zelf in gelooft in jullie ‘liefde’ dan moet er ervoor gaan en niks van ons allemaal aan trekken met de kans dat je erg veel verdriet krijgt. Liefde moet altijd van 2 kanten komen!!

Macy, je begrijpt ons (in ieder geval Sadena en mij) verkeerd… Sadena heeft een Turkse vriend en ik had een Turkse vriend… Wij zijn niet negatief, maar je loopt gewoon iets te hard van stapel… Wacht gewoon eerst die brief af wat daar uit gaat komen!!!

En in de toerisme werken kan ook gewoon in Nederland, maar dan verdien je nog geen drol :wink: (zoals ik haha)

Ja, maar ik werk liever in het buitenland ben pas 14 maar heb het nu al helemaal gehad met dit kikkerlandje ! En ik loop helemaal niet te hard van stapel ik heb ook nog nooit gezegd dat we gelukkig gaan trouwen en 4 kinderen krijgen of weet ik wat allemaal. En ik heb het zelf ook gezegd dit is het laatste wat ik doe om het contact te redden en dat is die brief. Krijg daar geen reactie op dan weet ik genoeg en moet het bij n vakantie liefde houden.

ha ha ha