Mijn hele vakantieliefde verhaal !

Wat is er zo grappig ? :S

ik vind het echt leuk om te lezen dat jullie samen nog gelukkig zijn & helemaal in love! The proof that this love can work:D

Is ook leuk :smiley:

hahaha thanx xLies :wink: , dat verbaast wel meer mensen dat we nog helemaal in love zijn na 4 jaar en we zien elkaar toch echt om de 1,5 maand…we zitten deze 2 maanden echt af te tellen…Ik zie mezelf ook echt kinderen met hem krijgen en trouwen…Mij maakt het niet uit in welk land we zitten als we maar dolgelukkig zijn dat is het allerbelangrijkste…ik mag in mijn handjes knijpen met hem echt waar,hij heeft echt alles voor me over,het is gewoon mijn mannetje,hij heeft er alles voor over om mij gelukkig te maken en te zien!!!
haha wat hij toen met mijn verjaardag had gedaan haha dat was echt geweldig,Afgelopen april waren we in istanbul zijn boot was daar,ik was 19 april jarig en ik was daar om mijn verjaardag samen te vieren,avond voor mijn verjaardag lekker op de boot gezeten lekker gedronken en gegeten,ik werd wakker ontbijtje op heb gehad met roos,later op de dag begon hij steeds gemener te doen en ik begreep er niks van en begon hoe ons leven samen verder moest,hij ging zo ver dat ik gewoon mezelf opsloot in de kamer en echt moest huilen,nou lekkere verjaardag dacht ik,ik was witheet gewoon,later kwamen er een paar vrienden ik zat alsnog in die kamer ineens komt hij vrolijk naar de kamer toe van kom we gaan eten ik heb honger ik werd gewoon meegesleurd,hij weer gemeen doen en alles en niet hand in hand lopen wat we echt altijd doen!haha nu komt het hoor,kwamen we bij dat restaurantje wat net 2 weken geopend was waar we meerdere keren gegeten hadden mijn vriend doet de deur open ik loop er achter na hahaha stond er ineens een taart met happy birthyday my love erop allemaal kaarsjes en iedereen zingen hahaah ik wist niet wat ik moest doen of waarnaar ik moest kijken ik was dus in shock haha,en toen gingen we zitten we hebben al heel lang dezelfde ring en ik wilde heel graag een nieuwe,haalde hij ineens een doosje tevoorschijn zat er zo´n mooie nieuwe ring in…ik durfe hem gewoon niet open te maken hahaha…ik heb de avond van mijn leven gehad,zo is mijn vriend dus,we houden zielsveel van elkaar…oh god heb ik weer zo´n lang stuk neergezet?sorry hiervoor…

groetjes denise

Wat nou sorry ? is juist leuk !

Ik sluit me hier bij aan.

Maar ook

YOU GO GIRL!!!
ik bedoel Macy dan

aah maar das echt lief van m. maar had die nog niet gemaan hoeven te doen ondanks dat het voor de grap was heeft wel ff n stukje van je verjaardag verknalt [ ook al was je het na die suprise vergeten ]

Hoezo nicobos ?

ja ik moet gewoon lachen, laat ik het maar op een binnenpretje houden

hahaha

lachen is gezond:D

ha ha zeg dat draakkie!

Oh oke

hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaha

uhum

uhu

Jep…

@ Denise: Haha geweldige verjaardag dus uiteindelijk:P
Ik hoop dat je zo gelukkig blijft & als ik ook maar een beetje zo’n relatie heb als wat jij blijkt te hebben… super! :smiley:

Mensen…come on…Macy is nog maar 14 en helemaal in love…waren wij vroeger ook niet zo op die leeftijd ? en zeg eerlijk …als je ouder bent doe je ook de gekste dingen als je verliefd bent, verliefdheid laat je gekke dingen doen !

Macy ik heb niet je hele verhaal gelezen want het is me iets te lang, heb stukjes gelezen maar meid als jij helemaal in love bent dan moet je er gewoon voor gaan en je doet er tenminste alles voor om met hem in contact te komen en zoals je zegt mocht je geen reactie krijgen op je brief, geef het dan een mooi plaatsje als vakantieherinnering. Maar je hebt er dan in ieder geval alles voor gedaan en dat is ook een geruststellend gevoel.

Mocht je later in het toerisme willen werken…ga dan naar een opleiding voor toerisme dan kan je stage gaan lopen in het buitenland. Ik heb ook die opleiding gedaan en het is echt een hele leuke opleiding maar ik ben niet in het toerisme gaan werken omdat het simpelweg geen reet verdient.

Laat je nog horen of je nog reactie op je brief hebt ?

Nee ik was niet zo toen ik 14 was. En juist omwille van haar leeftijd (of het gebrek daaraan) temper ik het “enthousiasme” van Macy. En ook doordat ze zelf nogal wat tegenstrijdige berichten hier neerzet (dan is ze hoteldebotel van Erkan, dan denkt ze dat ze ook wel iets zag in 1 van de andere obers) dat ik het niet serieus neem. Dat zou ze zelf dus ook niet moeten doen.

Maar ja, laat haar maar lekker zweven op die roze wolk. Gezien haar “grote liefde” niet eens haar naam weet dondert ze daar snel genoeg vanaf.