Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

Echt leuk dit forum! Momenteel woon ik op de Nederlandse Antillen en heb ik voor de tweede keer een turkse liefde … in Turkije. Het is eigenlijk nog pril sinds de zomer van 2007. Onlangs waren we voor het eerst echt samen en nu zou ik dolgraag het boek van Stine Jensen willen lezen Turkse Vlinders. Deze keer wil ik zoveel mogelijk weten over een internationale relatie en cultuurverschillen en ik heb het gevoel dat ik veel aan het boek zal hebben. Probleem ik woon hier en hoe kom ik aan dit boek? kan het niet bestellen (geen creditcard) maar wel misschien lenen van iemand die het uit heeft of kopen. Wie wil me helpen?

Stuur een mailtje naar [EMAIL=“steviefender@yahoo.com”]steviefender@yahoo.com

Alvast bedankt!

hey, heb je het boek al gevonden? ik ben er ook druk op zoek naar!

Turkse vlinders is de koop bij Bruna voor 14,95,

En is op internet te bestellen bij www.bol.com misschien handig voor jou oceano want je kunt ook evt met acceptgiro betalen die erbij zit !!

oh wat goed anita! bij bol.com is die niet leverbaar op dit moment zag ik.
heb jij het boek ook gelezen?

nee stefhanie ,
ik heb hem nog niet gelezen ,maar ik heb hem besteld bij www.bol.com
maar alsje wilt kun je ook wachten tot ik me boek heb uitgelezen en dan mag je hem van mij lenen hoor !!
Want wij wonen dicht bij elkaar toch !!
ik hoor het wel , groetjes anita

ohhh helaas druk net op bestellen bij de bruna, heb hem over een paar dagen in huis!
ja we wonen inderdaad dicht bij elkaar! jammer dat jij hem ook net besteld hebt! anders hadden we even kunnen lenen bij elkaar!

ja jammer ,maar als we weer zoiets hebben van een boek of wat dan ook ,kunnen we misschien wel ruilen of wat dan ook !!

Ben ook benieuwd hoe dat boek is …voor jou ook straks veel lees plezier …

ja ben ook echt benieuwd, volg je ook turkse les trouwens?

ik was verleden jaar spantaan begonnen met prive les thuis met een vriendin van mij , maar haar relatie ging over en ze stopte gelijk met de Turkse les.
En toen ben ik ook gestopt .
Want ik ben niet een type dat het alleen kan doen , ik moet of in een klas zitten of samen met een vriendin dit gaan doen !
Maar helaas is er niemand die ook turkse les wilt gaan volgen …

Ben jij wel op Turkse les dan ??

ja ik doe turkse les op de volksuniversiteit haarlem is echt heel leuk hoor! heb vorig jaar turks 1 gedaan en die ga ik nu nog een keer doen omdat het best moeilijk is.
elke dinsdag avond van 20.30 tot 22 uur. zijn iets van 24 lessen in totaal en dan kan je het volgende curses jaar turks 2 doen. echt een aanrader!

ohh klinkt wel goed ,maar kan ik me nog inschrijven dan voor dit aankomende jaar ??
en waar zit die volksuniversiteit in Haarlem dan ??
en wat zijn de evt . kosten …

ja je kan je nog inschijven denk ik het begint weer vanaf 7 oktober en dan elke dinsdag avond
en het is tot 14 april 2009.
het is iets van 200 euro uit me hoofd maar je kan in termijnen betalen over een maar maanden.
de volksuniversiteit zit ong. 10 minuten lopen van de tempelierstraat vandaan. het is wel makkelijk te vinden hoor

thanks ,
maar jij begint nu met deel 2 van je turkse les !!
ben je al wat opgeschoten met deel 1 van je turkse les ??
En is het een grote klas met volwassenen of hoe moet ik me dat voorstellen?
en kan ik me inschrijven via internet of moet ik lang gaan ?
poeh poeh wat een vragen he !!

nee ik doe nog een keer 1 heb er wel heel erg veel geleerd maar vind het erg moeilijk en omdat
ik nu ook net aan een nieuwe studie ben begonnen heb ik ervoor gekozen om nogmaals 1 te doen omdat ik weinig tijd zou hebben om thuis veel turks te leren.
met deel 1 hebben we erg veel gedaan vooral de stammen en allerlei tijden: verleden tijd t.t toekomst, werkwoorden, brieven schrijven, eigenlijk van alles wat.
we begonnen met een klas van 30 mensen die ze heeft opgesplits in 2 groepen omdat het anders te veel werd. veel mensen zijn ook tussentijds gestopt dus halverwege bleven we nog met ze 8e over. de meeste mensen die er waren hadden een turkse partner of veel contact met turkse mensen op het werk, er zaten zelfs ouders van kinderen met een turkse vriend/in.
je kan even bellen met de universiteit of ze je een boekje erover kunnen sturen voor wat meer informatie en je kan ook op internet kijken. kreeg laatst een mail dat ze het verkeerde les boek erbij hadden gezet dus hun zouden voor kopieen van het goede boek zorgen die kan je dan voor 5 euro kopen en dan heb je wel het hele boek( wel op kopieenpapier maar goed)
hoop dat me samenhangende verhaal duidelijk voor je is ha ha

nou ik ga eens bellen met ze ,want het klinkt ook nog leuk .
en dan kom ik misschien nog bij jou in de klas ook hahhaahha

ja dat zou gezellig zijn! hou je me op de hoogte?

ik hou je zeker op de hoogte

weet jij trouwens waar je een beetje een betaalbaar ticket kan kopen?
ga in november een week naar mijn vriend maar vind alleen maar tickets boven de 300 euro
naar ankara, ben echt al uren aan het kijken

heb je al gekeken op ticketpot
en sunexpress

mm daar is helaas niets, de ouders van mijn vriend willen me ook wel bij een ander vliegveld ophalen dus ik blijf nog even doorzoeken! bedankt in ieder geval