Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

ik vind op dit moment alle tickets een beetje duur !!
als je wat gevonden heb laat het me dan ff weten , want ik wil eind november of december naar Izmir toe …

en ik ga me morgen inschrijven voor de turkse les … nu hopen dat het niet vol is

ja dat klopt dat ze allemaal duur zijn! ik wacht ook nog even met boeken, mischien worden ze nog wat goedkoper.
wat leuk dat je ook naar les gaat! ben benieuwd

Ik wil ook les, maar this mijw at te duur en mn ouders willen me dat niet betalen…ze vinden t maar onzin :frowning:

Ohh jammer joh , want ik weet wel dat het leuk is en al helemaal als je een turkse vriend hebt:smile: !!
maar het is misschien wel duur maar het zijn 24 lessen ,en je kun het ook nog in termijnen betalen ,misschien helpt dat je ouders te overtuigen !!
En voor jou is het misschien nog leuker want volgens mij schreef jij dat jouw turkse vriendje geen engels kon toch ??? zeg tegen je ouders dat als jij op Turkse les mag dat je aankomende jaar wel met hem kan praten hahahah maar dan in het turks !! :teeth:

Ja maar wil het niet alleen voor hem doen. Wil het ook gewoon zo leren want wil later mn werk in Alanya gaan doen. Ik zal het eens proberen. En ik ws al op marktplaats aan het kijken of daar wat leuke aanbiedingen waren en kon ik zo’n packet kopen voor het zelf te leren en de nieuw prijs is 180 euries en ik kon het voor 90 krijgen. Maar dat geld moet ik eerst bij elkaar schrapen heb nu wel geld hier liggen iets van 50 maar daar moet ik nog cadeautjes voor kopen, dus zal ik nog iets van 30 overhebben uiteindelijk. We zullen het dan wel zien. Hoop dat die t aan de aknt wil leggen en vragen of mn ouders dan mee willen betalen.

heb je ook al bij LOI gekeken ?

Anita, heb je je inmiddels al ingeschreven? Ben namelijk ook wel benieuwd of het nog steeds kan! Wil ook wel echt turks leren en niet alleen de losse woordjes en simpele zinnen.

Hoi Travel83,

Ja ik heb me inmiddels ingeschreven voor Turkse les op het volksuniversiteit in Haarlem , en het start op 7 oktober om 20.30 .

Wil je dat ook gaan doen dan?
en waar ga jij het doen dan ?

Hi, eigenlijk wil ik het ook wel, maar moet er nog even een nachtje over slapen, want ik heb niet zoveel tijd op het moment, maar dat zou dan ook Haarlem zijn, woon namelijk in Hoofddorp en Haarlem is zeg maar mijn tweede thuishaven!
Het lijkt me wel echt heel leuk om te doen.

Zou wel leuk zijn als je ook kwam want stefhanieblauw die ook op deze site zit gaat ook !!
zou echt grappig zijn als 3 meiden van deze forum naar Turkse les zouden gaan in Haarlem.

En het is op de leidsevaart , of had je algekeken op hun site voor info?

Ik las inderdaad dat jullie allebei gaan, echt grappig!
oke Leidsevaart, ben ik er nog steeds met 20 minuten. Ik zal nog even op de site kijken, denk dat ik dat het weekend ga doen, ben namelijk eigenlijk aan het werk nu en geloof dat ik nog niet veel zinnigs heb uitgevoerd, ben alleen maar met andere dingen bezig!

ohhh hahahah je bent gewoon op je werk :biggrin:
Nou je hebt best al wat zinnigs uitgevoerd hoor ,lekker op deze site geweest toch hahah je hebt weer genoeg info opgehaald hahah !!

Nou werkse voor vandaag ,
en ik hoop nog van je tehoren of je ook komt op de Turkse les !!

@Stephanie, ik zag net de aanbiedingen van Turkish Airlines voorbij komen op mijn werkmail, maar deze aanbiedingen zijn ook nog steeds erg duur.

@Anita, ik ben inderdaad eigenlijk aan het werk, maar vind dat ik gisteren genoeg heb gedaan en is tenslotte al vrijdagmiddag, heb echt geen zin meer (te moe).
Ik heb weer lekker een beetje alles bijgelezen wat ik de afgelopen dagen heb gemist op dit forum, moet het echt volgende week niet meer iedere avond zo laat maken :slight_smile:

Ik ga dit weekend bedenken of ik al in oktober naar Turkse les wil, dus jullie horen van mij.
Lijkt me echt leuk, zijn we gewoon met 3en.
Zat toenstraks ook te lezen hoe jullie erachter kwamen dat jullie beide uit Haarlem komen, was echt grappig, klint voor mij ook allemaal bekend.

ja travel83,

het is inderdaad leuk om mensen tegen te komen die dichtbij je in de buurt wonen , of misschien wel kent hahahh !!
en wat ik zo leuk vind is dat je gelijk een band krijgt met iemand uit je omgeving lijkt wel , en je kunt elkaar ook helpen in moeilijker tijden .
Dus nu met forum meiden naar Turkse les ook nog hahha gezellie

Ja apart hè, lijkt inderdaad alsof je gemakkelijker een band opbouwd met het idee dat iemand dichtbij woont, denk toch dat dat komt omdat je het idee krijgt dat je toch ook echt naar iemand toe kunt mocht er echt wat aan de hand zijn, toch beetje eigen omgeving.
Echt leuk zo, zeker met Turkse les erbij.

nou jij woont ook niet ver bij ons vandaan SO JOIN THE CLUB!!
hoop dat je ook komt op turkse les , of anders leer ik je bij mij thuis wel wat ik weer geleerd hebt hahah

Nee heb nog niet bij LOI gekeken.

Ik hoop eigenlijk ook dat ik het red om tegelijk met jullie te gaan volgen, maar moet er wel even reeel overnadenken, ik kan niet alles en dan is het ook zonde.
Kan eigenlijk best nu even op de site van de volksuniversiteit kijken, ben toch al niets aan het doen!
Thanks!

Weten jullie mischien ook of er in Hoofddorp iemand zit die turkse lessen geeft?
ik wil het ook graga volgen voor me zelf vooral en ikw il ook graag daar gaan werken als animatie of als barvrouw of iets…

Hi Daylene, woon je in Hoofddorp?
Nee ik heb geen idee of er iemand in Hoofddorp Turkse lessen geeft.
Zal mijn oren open houden.