Daylene wij gaan later samen werken he in animatie team
en anders in het zelfde hotel !! xx
@ Anita, ik heb even snel gekeken, maar kan nog steeds inschrijven. Zag ook dat ze workshop ‘Turkse keuken’ doen, klinkt ook erg leuk.
Kan je turkse gerechten leren maken. Toch ?
We kunnen wel met ze alle gaan ondernemen op het gebied van Turkse les !!
hahah best gezellig zo een club meiden bij elkaar
ja anita ik woon in hoofddorp ligt niet zover van haarlem en ben er ook dagelijks tevinden in haarlem.
opzich zou ik best de lessen willen volgen ook in haarlem maar ik ga en mag denk ook niet om 22 uur nog even naar hoofddorp fietsen anders zou het wel super gezellig zijn .
en ja macy wij gaan samen werken in animatieteam we worden vrienden en collegas :P.
Haha en dan kom ik nog even over vanuit Alkmaar
haha
haha daar hou ik je aan !!![]()
hahah nou dan ga ik dinsdag naar les , en komen jullie zondag leren want ik die dinsdag heb geleerd hahaha !!
een soort steunpunt voor alle meiden met een turkse man of van het land turkije zelf houd hahaha en dan nog turkse les erbij , en een lekker bakkie koffie of haha een borrel voor je de wat oudere onder ons ![]()
ha ha wat leuk allemaal!
ja tavel je kan je nog inschrijven hoor, heb vorig jaar ook de curses daar gedaan en het is erg leuk! turkse keuken lijkt me ook leuk… als me vriend me dan maar niet gaat verplichten om elke dag voor hem te koken als ik kom ha ha.
en de tickets… ja die blijven helaas nog duur heb er weinig hoop in dat ze nog goedkoper gaan worden.
heey stephanieblauw ,
je heb wel iedereen aangestoken met je cursus hahaha !!
En toevallig had ik het vanmiddag met een vriendin er nog over , ik zei tegen haar dat ikop Turkse les ga en dat ik gelijk maar op Turkse kookles ga hahhahah:lol:.
En nu heb jij het er ook toevallig over !! en dan natuurlijk niet teveel tegen onze mannetjes zeggen want anders komen we nooit de keuken meer uit !
en die van mij kan zo goed koken , dus ik lijk wel gek ![]()
Nee hoor ,het lijkt me echt leuk allemaal !
en ik zag bij erayreizen zo rond 26 oktober een ticket van 79 euro maar dan is het alleen de heenreis !!
maar waar wil je heen dan (ik bedoel vluchthave) want volgens mij heb ik gekeken naar Izmir …
en me vriendin werkt bij corendonreizen ,en die houd goedkopen tickets in de gaten voor mij zo rond 20 december .
dus als ikje kan helpen …, dan hoor ik je wel
ach gezellig toch als we met een groepje zijn? die van mij is niet zn keuken prins maar het word altijd met liefde gemaakt dus dan smaakt het altijd wel!
ik vlieg het liefst naar ankara omdat mijn vriend daar in de buurt in het leger zit, maar istanbul is ook een optie dan komt hij daarheen met de bus.
zijn ouders hebben ook al aangeboden mij ergens op te halen bij een vliegveld en me naar hem toe te brengen maar dat is allemaal zn gedoe dus vlieg ik het liefst op een van die 2.
de bedoeling is om 4 november die kant op de gaan omdat hij er dan een week uit is maar die tickets zijn allemaal rond de 300 euro vaak nog met een overstap erbij…
kan via corendon niets vinden in die periode of juist heel erg duur.
hoop eigenlijk dat de prijzen nog wat dalen maar dat zit er niet in denk ik
Ja anita lijkt me super …
gezellig met een aantal andere leden van wereldwijs turks leren haha.
Nou zeg, ik zit hier helemaal in limburg ! voor mij is het dus wat moeilijker.
kom je bij mij macy:P… we houden turkse lessen voor deze forum on tour haha we reizen door heel nederland.
haha sorry ben even on real aan het denken
Haha, mij klinkt het anders goed in de oortjes ! ![]()
Wereldwijs leden/turks leren ON TOUR!!!
CHILL!!! hahahaha
hoi meiden ,
ik ben voor !!
Iedereen die het bevalt zeg : AI
Ai!!!
Degene die het NIET bevalt zeg : Bai
stemmen worden later geteld
hahahaha