dat gaat gezellig worden hahahaha
Leuk he ![]()
Jeetje zeg, jullie moeten niet zoveel schrijven 's avonds, ik moet nu echt veel bijlezen!!!
Ben helaas bijna nooit thuis 's avonds, dus heb het nu even druk met alles lezen, maar het klinkt allemaal echt super gezellig!
join the club
maar klinkt het nie leuk?
Wereldwijs turkse lessen on tour?
hahahaha
echt leuk hoe deze topic z’n eigen leven gaat leiden… was van de zomer in nl en kon tot m’n grote verbazing het boek in een boekhandel in winterswijk kopen! vond het einde een beetje treurig… jullie?
Ik heb het boek besteld ,maar helaas nog niet ontvangen :crybaby:
Je bedoelt dat het niet een einde was met “en ze leefden nog lang en gelukkig”. Ik zou het om die reden bijna als verplicht leesvoer bestempelen voor sommige wel heel erg naieve leden van dit forum…
nu wil ik het boek eigelijk ok wel hel graag lezen …
toch wel nieuwschierig|:P
Ja dat wil ik ook wel waar gaat het boek over ? trouwens Daylene wat ben jij al vroeg wakker zeg ![]()
Daylene, klinkt inderdaad leuk Wereldwijs Turkse lessen on tour! ![]()
Ik zal vanavond bedenken wat ik wil met Turkse les, nu eerst opschieten en eten bij een vriendin met daarna thee en baklava. En dan morgen turks fruit, heb ik weer genoeg zoetigheid gehad voor de komende tijd!
Zeker verplicht leesvoer, die roze wolk mag best doorgeprikt worden, maar… ik vond het jammer dat de relatie werd stopgezet na alles wat ze samen hadden doorgemaakt. Inderdaad het is heel erg moeilijk om een lange afstandsrelatie vol te houden en sommige relaties houden niet al te lang stand maar in de situatie van de schrijfster, ik had het hun zo gegund dat het langer zou duren. Je zou bijna denken, als zij het al niet redt! Ondanks dat toch een mooi boek!
PS: heb ook een hekel aan het einde van de film titanic, sorry.
`jippie , ik heb me boek vandaag ontvangen met de post !!
nou suk 6! ben er ook in begonnen, begin is wel een beetje saai dus hoop dat het nog leuk wordt!
ik ga vanavond in me bedje beginnen met het boek …
ohh stephanie , kkreeg vandaag een brief binnen van het volksuniversiteit dat ze vol zitten ,en dat ik nu op de wacht lijst sta !! tjeetje man dat is BALEN !
en waarom ben je niet op msn hahahha
neeee echt? hoe kan dat nou… balen!! ik heb op msn maar heb nog geen uitnodiging gehad dat je me toegevoegd heb
ik ben bedoel ik ha ha
Oceano dankje voor het einde te zeggen van het boek…
ha ha ha ja hoef je het einde niet meer te lezen ha ha
Ik vind t niet leuk ![]()
Hahaha mja nu kan ik tenminste weer geld besparen hoef ik dat ding niet meer te lezen ![]()