Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

nee precies dat scheeld weer, ik ben er gisteren toevallig in begonnen

Ohw, goed dan ik hem zelf nog n super dik boek uit te lezen dus… Kan je virginia andrews die schrijfster ?

@Anita, de cursus Turks zit dus al vol?! Nou ja dat scheelt voor mij dan weer afwegen wat op dit moment belangrijker is en hoef ik nu niet voor dinsdag een ander voor mijn paard te vragen.
Wat balen voor je!
Weet je ook wanneer het anders weer aangeboden wordt?

Ja man , het zit al vol die cursus turks !!
echt balen … ik had een brief thuis gekregen vanmiddag van hun met de meededeling dat ze vol zitten , en dat ik nu op de wachtlijst sta … nou dan zal ik wel weer lang moeten wachten , dus dat wordt niks :crybaby:

Ik ga maar prive les voor thuis regelen ofzo !!

Ohhh Macy ,lekker zijn die boeken van Virginia andrews , ik heb ze denk ik allemaal thuis en allemaal uitgelezen.

Die boeken lezen zo heerlijk weg man , en ik zat ook helemaal in het verhaal …
Welke serie ben je aan het lezen ??

Ik vond Ruby ook zo goed !!

nou veel lees plezier …

haha, ja dat is ook een optie! Ik zag het al helemaal voor me, dat jij me juist iedere week de nieuwe dingen ging leren die jij weer had geleerd. Helaas!
Nee, kan me goed voorstellen dat je flink baalt nu.

Misschien kan ik bij de volgende cursus wel met je mee.

nou het scheelt weer geld hahaha !!

en is ook veel gezelliger als je meegaat natuurlijk , dus ik wacht wel hahahah

ja, voor mij is het dan wel gezelliger, maar jij had nu anders ook gelijk met Stephanie gekund.
Dan kan je nu weer even meer geld opmaken met bijvoorbeeld bellen :slight_smile: of voor een ticket wegleggen!

ik wil het boek nu nog sneller lezen …

ja precies, ach volgend jaar begint de curses weer opnieuw als ik het dan nog niet snap doe ik het nog een keer… maar dan moet ik onderhand wel gaan beseffen dat ik het noooooit ga leren!

Ja ik vind het echt jammer , maargoed niks aan tedoen .

ja het geld word wel weer voor een ticket gebruikt ofzo , want ik ga met kerst naar Aydin . en anders gaat het geld ook wel op hahaha ik heb nog leuke dingen namelijk voor mezelf op me verlanglijstje staan !!:slywink:

Want anders gaat wel al me geld op aan tickets of beltegoed en als wat met turkije temaken heeft , nu ben ik aan de beurt …

Maar het leek me echt leuk met ze alle op les , en dan heerlijk over onze mannetjes kletsen …
maar het gaat komen ,en anders nieuwe ronde nieuwe kansen .

haha Stephanie, dan worden die lessen voor niveau 1 wel een heel duur grapje voor je!
Denk dat jij Anita en mij aankomend jaar maar een beetje moet lesgeven, dan leer je het zelf ook een stuk beter.

nou meiden ,
ik ga me mandje in ,met me boek Turkse vlinders , waarvan ik het eind al weet hahaha .

Veel plezier met lezen anita .
pas op dat je het boek niet meteen in 1 nacht uitleest he omdat het zo mooi is en spannend …

ben het helemaal met Travel83 eens STEPHANIE !! hahah

Slaap lekker alvast! Ik ga zo mijn vriendje nog even bellen, als het goed is zit ie dan niet meer met allemaal mensen in een auto! :teeth:

Nu ben ik aan de dollanganger serie bezig maar ik heb alle 5 delen van die serie in een boek zotten dus dat boek is behoorlijk dik en ik heb net de dawn serie uit.

nou het scheelt dat ik het eind niet hoef telezen he !!
dus die het ik straks al uit namelijk want het gaat niet goed komen tussen hun haaha , nou daar zat ik echt op te wachten !!

Dus als je het boek ook nog wil lezen morgen , dan ligt die klaar voor je :slywink:

Ja die heb ik ook gelezen …
heb er een kastvol mee staan

haha wil hem graag lezen haha