Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

Ja, zo gaat het snel als iedereen het eind al weet en het dus snel gelezen heeft, kunnen we allemaal binnen een week het van elkaar lenen en gelezen hebben.

dan hou ik hem apart voor je ;)***

dankjewel:D:D

Dat scheelt ook weer geld Travel83 , dus ze heeft ook wel iets goeds gedaan om het eind teverklappen hahaha

Ja dat is zeker zo!
Haha

ja ook al weet ik het eidne ook al wil ik wle graag gewoon lezen wat er allemaal gebeurd.
en hoe roman en alles het is en lekker weg zwijmelen in z’n boek in je bed of op de bank
niets is toch lekkerder? … vind ik:P!

We moeten nu Anita met rust laten anders kan ze niet beginnen met lezen en is het morgen niet uit!

Ohw shit ! ja ben al stil ga maar snel lezen anita haha.
HEEL VEEL lees plezier!!!

Ja, dan kan jij morgen beginnen!
Maar jij, Daylene, woont dus ook in Hoofddorp? Grappig

Precies ,maakt mij ook niks uit hoor … en wat je zegt het is heerlijk weg te zwijmelen met zo’n boek op je schoot !!

Ohh nu ga ik echt naar me bed .

spreek jullie morgen wel weer … groetjes anita

ja man ,ik moet nu echt gaan lezen , want ik heb me boek al uit geleend voor morgen !!

toedeloe

Ja woon jij ook in hoofddop dan?
en waar precies dan in de buurt?

Ja ik woon ook in Hoofddorp, dacht dat je dat al eerder uit dit onderwerp had begrepen! Ik woon in Overbos.

oke . dat ligt niet zover van mij af ik woon tegenover spectrum( zwembad)

Ja dat ken ik wel, heb daar op de KSH gezeten, dus Spectrum is bekend.
Dan ben je zeker in het Haarlemmermeerse Bos van je paard gevallen, aangezien je schreef dat het in het bos was gebeurd?

nee niet haarlemmermeer maar dat bos bij die grote berg .
je moet dan vanaf het haarlemmermeer over een brug over de snelweg naar die berg toe. en vanaf die berg tot aan de overaktn van het water is me paard lopen rennen

Ja oke, dat is het gebied van de Groene Weelde, waar de Floriade paar jaar terug was en die berg is de Big Spotters Hill, daar is altijd Mysteryland.
Gelukkig ben je er nog redelijk goed vanaf gekomen!
Staat je paard ook in Hoofddorp? Die van mij in Nieuw Vennep.

Best leuk zo, 2 mensen uit Haarlem, 2 uit Hoofddorp. Zijn er ook nog 2 uit Heemstede toevallig?

Welke daylene ?

ikke macy.
die mij staat bij starro bij haarlemmermeer het is niet 100% me eigen paard hoor maar ja het is moelijk uitleggen het is een soort huurpaard zal maar zeggen die je op vaste dagen van jou iis en mag er ook alles mee.
en mischien zie ik je nog wel in hoofddorp .
en ja zeker handig dat er 2 in hoofddorp,haarlem wonen … mischien nog een paar vennepers ofzo haha . maar mensen ik ga slapen . ik spreek jullie morgen wel .

SLaap lekker ne anita als je dit leest . leg je boek maar klaar haha!!
Kuziejjj slaapse allemaal . lekker dromen…

Mijn excuses voor the spoiler, maar het is nog steeds een mooi boek hoor. Heel herkenbaar een liefde tussen twee culturen, je waant je weer terug in Turkije en krijgt wat meer inzicht in de Turkse cultuur. Heb eigenlijk wel weer zin om het boek nog een keer te lezen. Al was het maar om de plaatsen der herkenning: Istanbul en Cappadocia! Het leuke van het boek vind ik dat Jensen haar verhaal onderbouwt met allerlei feiten, dus ook nog educatief!