Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

ha ha ha het is een optie! moet ik wel even goed opletten in de les en niet te veel over me vriend dromen… anders geef ik jullie verkeerde informatie!

Misschien dat ik toch nog het boek ga kopen… want dat boek wat ik nu aan het lezen ben ik best kut

ik wil heme cht zo graag lezen loop echt te kwijlen en hopen dat anita online komt
ff vragen hoe het boek is. maar volgens mij is ze zo in dat boek dat ze vandaag niet online komt op wereldwijs haha. en heeft ze vanacht ook niet geslapen…

ja sorry meiden ,

Maar ik lag zo lekker weg tezwijmelen met het boek !!!

Ik zag vanochtend al heel vroeg een bericht van Anita voorbij komen, dus zou best kunnen dat ze niet heeft geslapen!
Daylene, ik ken die stal niet waar jij rijdt, ken daar in de buurt alleen De Leeuw en de Bosmanege, maar goed dat maakt ook niet uit.

@Stephanie, het moet goed komen toch met je les, je hoeft nu al minder goed op te letten dan het eerste jaar, gaat vast iets gemakkelijker, kan je dagdromen en ons lesgeven tegelijk! Daarnaast zijn wij niveau 0 en merken het niet als je ons verkeerde info geeft.

haha ja dat dacht ik al.
Hoe is het boek anita?.
ik loop weg te kwijlen van nieuwschierigheid…
ben je al ver?
vertel! vertel ! vertel

Heb je het al bijna uit, Anita?

Daylene ik wou je een privebericht sturen (dat ik heb gestemd) maar je inbox is te vol!

ohw oke ( ja had al berichtje terug gestuurd haha heb al alles gewist)

Meiden van Anita hoeven we de eerst komende dagen geen reactie te verwachten die heeft zichzelf in het boek geplakt en heeft heeeeeeeleeeeeee erge moeite omzich weer dr uit te knippen, haahahahahha :smiley:

Kan ik me voorstellen, ik heb het ook in 1 adem uitgelezen.

ja anitaa goed doorlezen il hem ook graag lezne ahah :stuck_out_tongue: graapjeee

hahaha ik verzuip in dat boek man … hij is zoooooooo romantich hahahah

hahah jij bent ook een lekkere he , en ik was vroeg op vanmorgen en ik gelijk jou een prive berichtje terug gestuurd en wat dat doet het lekkere moppie MIJN BERICHTJE VERWIJDEREN HAHAHAH :crybaby: , en dat op mijn vroege ochtend !!

Klinkt wel lekker, zo een romantisch boek om bij weg te zwijmelen! Maar we weten dat het eind minder is.

Er gaat wat mis nu hahaha ,
sorry daylene was niet voor jou bedoeld ,ik dacht dat travel me bericht had verwijderd hahah ,ik zit ook ergens anders met me hoofd he !!

ECHT TRAVEL JE HERKENT HEEL VEEL IN HET VERHAAL VAN HAAR !!
MAARJA IK HOEF NIET TOT HET EIND TELEZEN , DUS JIJ BENT DE VOLGENDE DIE HET MAG GAAN LEZEN , OF ZAL IK HET BEGIN VERKLAPPEN :lol:

Haha, doe dat maar niet, want dan vertel je morgen zeker het middenstuk!
nou ja scheelt wel, hoef ik niet meer te lezen.
Maar volgens mij was ik niet de eerste die het van je wou lenen. En ik wil net voordringen he!
Maar klinkt wel leuk, als jij zegt dat je veel herkent, aan de andere kant schijnt het minder leuk af te lopen.

HAHA , ja echt waar het is een leuk boek en je herkent veel dingen erin …
En tja hoe het afloopt schijnt wat minder leuk tezijn , dus die hoef ik niet meer telezen … daar zit ook weer een voordeel aan , want dan hoef ik niet in de stress teraken dat het net zo zal gaan eindigen als bij haar uit het boek hahah, want nu sla ik dat hoofdstuk over hihihi !!
Ik heb nog nooit zo snel een boek gelezen …

haha mooi dat ie zo geweldig is.
het eind wil ik ook niet lezen ga ik meteen met een kut gevoel slapen haha.
dat vind ik nou weer jammer aan het boek het eindigt zo slecht niet ze leefde nog lang en gelukkig wheehee:'(…
nou nog veel plezier in je boek anita we storen je niet meer !!!