Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

De laatste keer dat ik heel snel een boek heb uitgelezen was Afblijven van Sophie Kinsella, die was namelijk echt heel grappig. Dat is al even geleden.
Had inderdaad ook al het idee dat het niet meer hoeven te lezen van het einde in dit geval toch wel een voordeel is! hihi

Je raak helemaal verliefd op istanbul als je het boek leest (en natuurlijk op de charmante mannen )

hahah daylene , jij wilt me niet storen hahaha jij wil ook weg zwijmelen he !!
Nou ik ga weer verder met lezen dan !!

Oke, ga maar weer verder lezen, we horen wel wanneer bijna bij het einde bent. :slight_smile:

Ja tuurlijk!! wat denk jij dan ik wil dol graag weg zwijmelen…
HEERLIJK!!
Boekje kopje thee onderuitgezakt zitten muziekje erbij Mmmmmmm heerlijk!!!
en het boek lijkt me zo mooi vooral gewoon de mannen en turkijen zelf !

Ik vind jou echt lief hahahahaha:D

Hoezo dat dan?

Ben ik trouwens ook, hoor! Houd van vrienden maken, haha

was als grapje bedoelt haahah, je stuurde me gewoon weg zodat ik me boek verder kon gaan lezen hahahha !!

Ja weet dat het een grapje was, maar vond het leuk om nog even op te reageren :smiley:

Ik ga slapen, dus slaap lekker alvast voor degenen die niet blijven lezen en ook gaan slapen. En voor de anderen veel plezier nog.

Nog steeds zo enthousiast, Anita? Jullie hebben me toch ook echt wel heel nieuwgierig gemaakt naar het boek!

wie niet hahaha:P

Ja volgens mij wil nu echt iedereen het lezen. Eigenlijk ben ik op dit moment even niet zo van de boeken lezen (dat zijn bij mij echt periodes), maar deze wil ik wel nu lezen. :slight_smile:

ja ik ben nog steeds wel enthousiast over dat boek hoor !!

Maar ik moet helaas bekennen dat ik het alleen lees als ik in bed lig hahah , want anders ben ik veels tedruk met van alles en nog wat !!

Maar eens komt die uit hoor !!

Dat heb ik dus ook altijd, ik heb er gewoon geen rust meer voor om op een ander moment te lezen, bedenk altijd andere dingen die ik nog moet doen.
Het is nu zelfs zo erg dat het boek waarin ik eind mei op vakantie in ben begonnen nog moet uitlezen en niet omdat ik het niet leuk vind. :smile:

Zo en nu ben ik het zat! ik ga dalijk naar het winkel centrumpje en dan naar de bruna en keihard hopen dat ze die nog hebben en dan koop ik m ! nu kan ik er niet meer tegen. haha :smiley:

En Macy heb je het boek kunnen bemachtigen ???
Of ben je nu al aan het wegzwijmelen …:slywink:

Heey, ik al die rekken aan het afzoeken en toen vond ik t niet dus ik had zoiets van uhmm als het op de site te bestellen is moeten ze t toch ook hier hebben dus heb ik maar gevraagd en ze moesten die bestellen en donderdag zou die er zijn ofja dat schatten ze dan maar er word gebeld, en ik sukkel zeg ook nog zo leuk heeft u het boek Turkse Liefde, zei zo huh is dat wel een boek ik zo ja. hun zoeken en toen kwamen ze terug bedoelde u niet Turkse vlinders ik zo ochja sorry haha :smiley: maarja ik krijg m dus donderdag :smiley:

Tot donderdag moet je het nog wel volhouden, toch?! heb je ook gelijk gevraagd of ze nog meer van dat soort boeken hebben? Kunnen we daarna met z’n allen een volgende gaan lezen :teeth:

Ja als ik donderdag ga dan zal ik het s vragen amar ik zag wel zo tussen de rekken door nog n boek staan met de titel : Allah en Eva. Maar ik heb niet de achterkant gelzen was ff te druk met zoeken. Maar ik denk dat ik dalijk weer terug ga naar de winkel en vraag of nu al mag betalen [ anders maak ik het dalijk nog op…en ja zo ben ik…;)] En dan zal ik wel fftjes de achterkant lezen. Er waren ook nog meer boeken er tussen en ene was iets met Bagdad wet niet of dat in Turkije ligt haha en dr rest was van Afrika enzo. :smiley:

Ik wil hem ook zo graag lezen!!!..
:‘( ik ga hem anders ook echt halen kan er niet meer tegen :’(