Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

Als iedereen het boek nu zelf gaat kopen, ben ik de eerste die het van Anita wil lenen. Klinkt ook best goed! :evil: hihi

haha ik moet eerst het geld ervoor hebben ahah…

Ik heb het net alvast betaald dus ik hoef me geen zorgen meer te maken dat ik t geld ga uitgeven hihi :smiley: maare dat boek : Allah en Eva dat gaat erover dat n Meid/Vrouw 3 jaar in Pakistan is geweest…dus en das volgens mij ook geen Turkije haha :stuck_out_tongue:

Nog wat andere boeken die ook zeker het lezen waard zijn:

Hülya Kalkan, Ik wilde alleen maar vrij zijn.
Aysel Çalışkan, De nootjes van het huwelijk.
Duygu Asena, De vrouw heeft geen naam.

Oke, bedankt voor de tips carrierevrouw! Ga ik ook even kijken waar die over gaan.

Ja die boeken van de bruna zijn niet echt leuk gaat niet eens over romantiek terwijl het wel erbij staat nog al vaag…

Pff Turkse Vlinders is het laatste wat ik lees, Heb namelijk nog n paar dikke boeken te gaan…:smiley:

Ik heb er hier ook nog genoeg liggen die ik nog nooit heb gelezen, maar die komen vanzelf ook een keer aan de beurt. :smile:
Kent iemand het boek ‘Leila, gedwongen huwelijk’?

Nope maar de titel vind ik wel interressant…

Maar die gaat niet over Turkije hoor, Macy, dat is een boek waarvan ik nog weet dat ik het ook interessant vond om te lezen, is al een aantal jaar terug. Dit gaat over een Frans-Marokkaans meisje dat gedwongen wordt om met een man te trouwen die ze niet kent. Gaat ook over de druk van traditie en cultuurverschillen, maar is niet altijd een even vrolijk boek, maar wel realistisch (ook waargebeurd). Ik zal het eind niet verklappen :slight_smile:

Oh t hoeft niet Persee over turkije te gaan hoor. :smiley: maar ik ga dat nu echt niet kopen heb echt te veel om te lezen

hoi travel ,

Ik moet je ff wat zeggen hoor , ik heb geen pagina gelezen uit het boek Turkse vlinders , nouja zeg hahaha , maar ik kan me ook niet zo goed concentreren vandaag , was ff boos op me mannetje misschien heeft het daar mee temaken …
Maar alles is weer toppie ,dus ik ga straks in bed maar weer ff lezen ( denk ik) hahah

Hi Anita,

Natuurlijk heeft het daarmee te maken! Maar nu alles weer goed is, kan je zo weer relaxed verder lezen. Voor mij hoef je niet zo op te schieten, hoor, de letters in het boek lopen niet weg.

Ik heb t geluk dat ik gewoon rustig kan leze strx haahaha :smiley:

Ofja strax… beter gezegd Donderdag :wink:

ik moet nog heel lang wachten:(

Dan zoek je thuis toch n leuk boek die je nog niet gelezen hebt. Heb je tenminste nog iets te lezen…Ja toch ?:smiley:

Nee heb alle intro boeken al uit:P

Wat is iedereen stil vandaag :frowning:
@Anita Heb je je gisteravond nog een beetje op je boek kunnen concentreren? Of toch maar echt een dagje overgeslagen?

Huh, wat ik kreeg de berichten nog niet door van Macy en Daylene van vandaag! Pas nadat ik mijn berichtje had geplaatst, heel vaag. Sorry!