Ze mag niet een dagje overslaan:P
Hoe eerder zij hem uitheeft hoe eerder ik hem kan lezen hihihi
Daylene, hoezo moet je nog heel lang wachten op ‘Turkse vlinders’?
Als je een boek wilt lenen van mij, om nu te lezen, kan dat hoor! Ik weet alleen niet wat je verder leuk vindt om te lezen?
Breng het gerust om zes uur langs je huis.
Ik hou van waargebeurde verhalen zoals . Echte mannen eten geen kaas(loverboy verhaal )
En het mooiste tot nu toe beok wat ik ooit heb gelezen echt waar weet niet of je hem al gelezen heb maar anders mag je die lenen die moet je beslist lezen . ‘’ De kleine gevangene’’ heet ie het is zo kapot mooi boek een meisje is vanaf haar 4e of 6e tot haar 27e ongeveer mishandelt zowel seksueel,als lichamelijk en alles wat maar kan.
Die heb ik beide niet gelezen, maar ik hoef even niets anders erbij om te lezen, dank je voor het aanbod, misschien een andere keer. Heb nog genoeg staan.
Ik zal wel even thuis voor je kijken, weet zo niet uit mijn hoofd wat ik heb staan en wat uitgeleend. Maar heb in ieder geval dat boek ‘Gedwongen huwelijk’ staan. Dus als je die wilt lezen.
Klinkt wel intresant.
Als je wilt kan ik het dus langsbrengen, mits je natuurlijk rond zes uur, denk iets eerder, in Hoofddorp bent, wil namelijk om zes paard buiten zetten! Ik ben nu nog aan het werk, maar ong half zes thuis en dan op MSN, zal je wel even mijn MSN doorgeven.
Maar het boek gaat dus niet over een Turks meisje, maar over een Frans-Marokkaans meisje. Ik heb denk ik ook nog het boek van de verborgen dochter van Mitterand (voormalige president van Frankrijk) zij was een buitenechtelijk kind en de president leefde dus een dubbel leven. Ik heb hem wel uit gelezen, maar weet nog wel dat het af en toe een beetje apart was geschreven.
Ik ben wel gewoon in hoofddorp maar vandaag gaat denk niet lukken aangezien ik waarschijnlijk met me ma mee moet naar kennis van haar.
en deze week heb ik ook nog niet echt de tijd om het te lezen maar als het van jou mag zou ik hem graag een keer willen lenen . opzich ( als ik weer kan fietsen en lopen) wil ik hem ook wel zelf ophalen hoor. ben best vaak te vinden bij liesbos en die straten …
Ja natuurlijk mag het van mij, anders bood ik het toch niet zelf aan!
Mocht ik echt ruzie met je krijgen en mijn boek nooit meer terug zien, nou ja big deal mis ik 1 boek, lees toch nooit 2 keer hetzelfde boek, kom ik dan ook wel weer overheen.![]()
Woon inderdaad bij die straten die allemaal op …bos eindigen.
Hoe en wat spreken we dan nog wel een keer af, want ik denk dat het lastig is om mij thuis te treffen, ben meestal alleen een halfuurtje thuis om te verkleden en dan pas weer om een uurtje of elf 's avonds om te slapen! Het is maar goed dat mijn vriendje ver weg woont :hihi:
Haha, Daylene kan je toch nog n boek lezen he ! ![]()
Ja … opzich vind ik lezen echt heerlijk het boek moet me alleen altijd wel boeien en intreseren… haha
Zelfde geld voor mij ! ![]()
Heey travel83.
ik zag dat je me hat geacepteerd op msn .
en tot me grote schrik zag ik je afbeelding ( mooie afbeelding BTW:P)
ik ken je kan het kloppen dat je paard op Meers Paardencentrum staat ?..
bij mieke Verkaik.
ik rij zelf ook nog bij meers . en herkende je meteen .
Inmiddels zijn we er achter dat het klopt! haha Dus dat boek moet wel goedkomen. Als ik het niet vergeet neem ik het morgen mee, mocht je dan komen kan ik het geven. hihi Veel gemakkelijker
Hhahah Super erg bedankt travel89…
Heb ik weer wat boeiends te lezen …
Als het goed is zie ik je morgen wel…
En anita lukt het een beetje met je boek?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar… en morgen heb ik hem [ als alles goed gaat ] ![]()
Dan kan jij morgen ook mooi beginnen met lezen, Macy!
daylene, geen probleem, hoop alleen dat je het ook boeiend vindt, nou in ieder geval iets om in te beginnen. Ik kan nu zo opzoeken waar je huis woont ![]()
Dus boek komt wel weer terug haha
we kunnen wel een boeken club oprichten !!
en ik heb nog een tip voor een boek , dat is Turkse verleidingen van Ebru Umar,
en het boek , Mijn Istanbul van Bernard Bouwman
Ja, haha als mij boek er wel is morgen misschien dat die er pas overmorgen er is… Anita lijken me ook wel leuk die boeken maar heb dr nog te veel te gaan !!
Ik heb de tips van Anita voor de andere boeken ook weer opgeschreven, ik kan straks echt een bibliotheek beginnen heb de tip van carrierevrouw namelijk ook al genoteerd!
Anita, heb jij beide boeken ook al gelezen?
Ga je trouwens als ik straks thuis ben even een echt antwoord terugsturen :redface:
Haha, ja is goed open die maar ![]()