Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

Zo wie zo travel89 kom ik boeken gewoon weer keurig terug brengen en afleveren.
vind het super dat ikk het boek kan lenen en heb meteen ook ff die boeken van anita opgeschreven … vooor als ik klaar ben en weer zien heb om te lezen …

Hi Daylene, boek ligt klaar om mee te nemen, dus als ik je zie…

Hoe staat het met iedereen haar boeken? Allemaal lekker aan het lezen?
:so:
Denk dat ik volgend weekend eens op zoek ga naar een van de titels van de tips! Dit weekend geen tijd om naar een winkel te gaan.

Daylene, mogen de krukken alweer weg?

Mensen ik heb mn boekje en ik ga dalijk lezen…:smiley:

Ahw wat een super mooi boek heb je me gegeven travel89.

En nee Grr de krukken mogen nog niet weg…
mijn binneband is gekneusd( pff gelukkig niet gescheurd) en ik moet nu op geleiden van me pijn kijken waneer ik met 1 kruk ga lopen en daarna met lul maar ze raden aan om toch nog een week zo wie zo met 2 krukken te lopen . maar dat ligt helemaal aan mij ook.
voor het zelfde geld kan ik over 3 dagen weer beetje steun bieden weer ( aangezien er nu alleen maar een kous omheen zit dus geen steun) en als ik over 3 dagen steun kan bieden voorzichtig met 1 kruk gaan lopen en zo aftellen…
Maar kom zaterdag en waarschijnlijk ook zondag naar de manege voor maria want die moet zondag ringmeesteren .

Ik heb al 2 baldzijdes gelezen hihi :smiley:

Hahah Jaa macy :stuck_out_tongue: en ik heb de 2 bladzijdes meegekregen :stuck_out_tongue: en toen maar weer over onze Askim’s praten he :slight_smile:

Ja dat gaat gewoon automatisch haha :smiley:

:thumbsdown:Jaa a hhah wat missen we ze tog he :confused:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! :frowning: __ :frowning: __ :frowning: __ :frowning: __ :frowning: __ :frowning: __ :frowning: __ :frowning: __ :frowning:

Tjeetje man ,
ik hoop dat het snel beter met je gaat hoor !!

nou ik heb me boek uit, vond het wel een beetje tegen vallen!

Wat was jij dan aan het lezen, Stephanie? Ook ‘Turkse vlinders’?

Nou Stephanieblauw, ik ben nu op de helft van het boek en ik moet ook zeggen dat het me ook enigszins een beetje tegen valt !
Want als een boek goed is en me raakt dan lees ik ook wel in een stuk door ,maar dat vind ik met dit boek ook een beetje tegenvallen .
Er zat wel veel herkenbare dingen in het boek .
Maar je had het toch nog ff gauw door gelezen Stephanie …:puke:ik moet me er echt toe verzetten anders komt er straks stof op hahhaha !!

Nou ik heb al n paar bladzijdes geleze en het valt wel mee het is een beetje raar af en teo volg ik het ff niet meer.

Sorry dat berichtje komt van mij ze was nog ingelogd, sorry haha :smiley:

ja heb ook turkse vlinders gelezen dacht dat het nog wel spannender zou worden of zo dus heb flink doorgelezen maar vond het erg tegen vallen
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ja ben zelf ook benieuwd wat ik er van ga vinden

ja zitten wel een paar leuke stukken in die wel herkenbaar zijn maar ook stukken over het vreemd gaan en zo, niet zo leuk want je gaat er alleen maar over nadenken.
nou op naar het volgende boek, anita: heb trouwens ook het boek van aysa dus als je die eens wil lenen heb ik hem wel voor je!

oke :slight_smile: