Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

Dan ben ik bang dat het mij nu ook een beetje gaat tegenvallen, nu zulke hoge verwachtingen van het boek gekregen!!!
Maar ik moet toch nog even wachten voordat ik het kan lezen, dus misschien vind ik het tegen die tijd wel weer leuk om te lezen.

ja mischien vind jij het wel heel leuk, ik had er ook hoge verwachtingen van,
weet je verder nog leuke boeken travel? jij woont in hoofddorp toch? we kunnen wel een boeken club oprichten ha ha met anita!
is weer wat anders dan turkse les

We kunnen het ook combineren, haha!
Maar dat kan inderdaad gemakkelijk. Ik heb dat boek nog wat Daylene nu aan het lezen is. Gedwongen huwelijk.

oh die ken ik niet, heb hier nog wel aysa op de vlucht voor eerwraak die is wel heel mooi
maar ook wel heel erg wat daar allemaal gebeurd.
waneer zie je je vriend weer?

Ik ken jouw boek niet, maar de mijne gaat over een Frans-Marokkaans meisje dat uitgehuwelijkt wordt. Daylene vindt het een heel leuk boek.
Ik weet nog even niet zo goed wanneer ik die kant op ga, hij wil heel graag dat ik kom, hebben het er toevallig gisteravond weer uitgebreid overgehad. Ik wil ook echt wel, het liefste morgen! Maar ik moet dan vrees ik via Istanbul naar Kayseri en eigenlijk houd ik niet zo van onbekende vliegvelden in Turkije in mijn eentje met een overstap. En ik kan nu gewoon even niet weg, er moeten eerst echt dingen afgerond worden. Ik heb dus nog geen idee, maar het zit sowieso in de planning voordat het weer april wordt. As soon as possible!

Waar zit jouw vriend ook al weer?

Ik ga mijn paardje doen en lees vanavond weer alles bij!

mijn vriend zit nu in het leger 2 uur vanaf ankara dus ik zou ook naar een onbekend vliegveld moeten, ook kan ik naar istanbul gaan maar bijna bij al deze vluchten moet ik ergens overstappen. ik ga waarschijnlijk 4 november als ik een betaalbaar ticket kan vinden.
heb hem dan al 4 maanden niet gezien dus word wel weer tijd!

Oh ja Stephanie jij gaat natuurlijk in november, dat had je al eerder verteld inderdaad, soms onthoud ik niet alles wat ik hier lees, sorry.
Wel fijn dat je hem gewoon nog kan zien als ie in het leger is!
Nog even anderhalve maand volhouden voor jou! Ik ben nu al jaloers.
Slaap lekker.

ja inderdaad dat klopt en het is echt fijn dat ik hem over 6 weken weer kan zien! kan echt niet wachten! vervelend dat jij nog zo lang moet wachten.
werk je ook in hoofddorp?

Heel fijn voor je, je hebt echt geluk tegen over de andere meiden waarvan hun liefiej in het leger zit! :smiley:

ja de meeste mogen er wel even uit als ze van leger basis veranderen, helaas hebben we niet veel tijd samen maar ben al blij als ik hem even zie!

Zou ik ook blij om zijn hoor :smiley:

Ja, al is het niet lang, maar zeker fijn voor jullie dat je hem toch even kan zien.
Ik werk inderdaad ook in Hoofddorp. Ik hoop wel echt dat ik toch binnenkort in ieder geval even een weekje die kant op kan, afwachten!

nee precies ik ga maar voor 6 dagen maar dat is net genoeg om weer even heerlijk gelukkig te zijn samen! nu deze 6 weken maar aftellen, heb net een nieuwe baan dus de tijd vliegt gelukkig voorbij met alle nieuwe indrukken en studie.
wat zou me vriend blij zijn als hij me weer ziet!

Zeker weten, dat hij blij zal zijn. Maar jij ook! Met een nieuwe baan, zijn de zes gelukkig nog wel te doen denk ik, dat scheelt weer!
Hoe lang moet ie daarna nog in het leger?

ja ik ook! spring hem meteen om ze nek en inderdaad de 6 weken vliegen voorbij
hj moet daarna nog precies een jaar en als ik geweest ben dus na zijn verlof gaat hij over na een andere leger basis nu maar hopen dat hij daar ook gewoon kan bellen en zo
waarschijnlijk komt hij volgende week een keer op msn en mag hij voor het eerst sinds hij in het leger zit even van de leger basis af, zou echt fijn zijn om hem weer even te zien

Al duurt een jaar nog echt wel lang, gelukkig is er daarna vanaf en hoeft het niet nog een keer. Moet het maar van de positieve kant bekijken :slight_smile:
Even doorbijten en hopen dat ie op volgende basis ook soms kan bellen of op MSN.

precies gelukkig ben ik druk bezig met een studie waardoor de tijd voorbij vliegt en dat scheeld een hoop! ach eerst maar uitkijken naar november

Ik hoop t ook voor je :slight_smile:

Na november komt er vast weer een ander punt om naar uit te kijken, bijvoorbeeld de momenten dat ie mag bellen of MSN’en. Het gaat vast veel sneller voorbij dan je in eerste instantie zou denken en anders kan je hier je frustatie kwijt!

inderdaad! voor we het weten is het jaar om en kunnen we onze toekomst samen gaan plannen! een heerlijk idee!