Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

Super idee ja :D:thumbsup:

Ja gelukkig gaat de tijd snel!!! En is het voorbij voordat je het weet. Krijg je het moeilijk dan helpen wij je daar weer even aan herinneren. :teeth:

Ik denk dat ik toch maar eerder moet kunnen regelen om ook die kant op te gaan, begin namelijk gek van mijn vriendje te worden dat ie aan me kop blijft zeuren ‘Wanneer kom je?’ ‘Wanneer kom je?’ Nee hoor, wordt er niet gek van! Wil ik natuurlijk zelf ook het liefste :wub:

Ik denk, Stephanie, dat we ons allebei ook maar even goed op de studie moeten storten en dan gaat de tijd zo voorbij!

ja je moet even proberem of je niet even naar hem toe kan, mag je wel eerst een bank overvallen want de vliegtickets zijn echt duur op het moment, ik zoek nog steeds een ticket voor november en begin er echt depresief van te worden ze vertrekken laat in de avond en gaan s`morgens vroeg al weer terug dus we houden echt weinig tijd over.
en ja gewoon lekker studeren dan hebben we zo een jaar achter ons! komt goed!

@ Anita, hoe is het met je boek? Heb je nog een beetje gelezen? Of nog steeds te druk in je hoofd om je er toe te kunnen zetten?
Ik vind mezelf echt goed, ik heb het weekend gewoon 2 hoofdstukken gelezen!

Ja die tickets blijven echt een struikelblok, die prijzen zijn gewoon niet leuk op dit moment. Maar ik had me ingesteld op duur ticket en dan nog hotel, maar hotel hoef ik niet te regelen, dus dat scheelt alweer geld, dus misschien ga ik het wel redden zonder die bank te overvallen! Was op zich wel leuker geweest als we met z’n allen die bank gingen overvallen. Hihi
Die vliegtijden waren me inderdaad ook al opgevallen.
Ik vrees dat je nog even verder moet zoeken, als ik wat tegenkom dan hoor je het van me!

ja het zit me echt niet lekker, niet een zo zeer het geld maar we hebben zo weinig tijd dat ik het zo zonde vind om om 5 uur s`morgens terug te gaan want dan missen we gewoon een dag en een nacht! zou echt niet weten waar ik nog kan kijken.
maar als je geen hotel hoeft scheeld het inderdaad wel wat!

Ja die vliegtijden, zijn echt een beetje belachelijk, jullie hebben al niet zoveel tijd samen en als je dan ook nog eens zo vroeg op vliegveld moet zijn dan mis inderdaad ook nog de nacht. Ik weet het ook even niet meer waar je moet kijken, maar als ik wat zie dan denk ik aan je. Dan een ticket naar Ankara?
Ja zonder hotel scheelt wel al.

ja ankara heeft niet zulke goede vluchten dus ben nu steeds naar antalya aan het zoeken
heb wel een goede voor de heen reis dan ben ik om 16 uur s`middags daar met ticketpot maar terug gaat ie om 5 uur smorgens dus moet eigenlijk een terug vlucht vinden. veel gaan er met overstap als is dat het ergste nog niet! nou ik ga zo weer even verder zoeken eerst maar even sporten want ik heb nog maar 6 weken om af te vallen ha ah! tot snel!

goedemorgen Travel83,

nee ik ben niet toegekomen om in me boek tegaan lezen ,
ik ben het hele weekend met me zoontje op pad geweest , en me vriendinnen mee dus lekker de kids aan het spelen en wij lekker bijkletsen …is ook wel eens gezellig !!

Ik word ook niet blij wat de tickets op dit moment kosten hoor !!
Ik ben ook iedere dag alle site’s aan het uit pluizen voor een een ticket voor een leuke prijs .

hey anita, ja ik kijk ook echt elke site af tot het depresieve aan toe!

Met alleen een heenreis kom je niet zover, je moet helaas ook weer terug!
Maar dat ticket is dus nog wel te doen qua tijden en prijs?
Al iets gezien voor terugreis?
Inderdaad veel moet je overstappen, nou denk ik dat ik sowieso zal moeten overstappen, maar ja dat is dan niet anders. Als ik er maar kom :lol:

Ik sport wel iedere week, maar geloof dat ik ook maar weer eens wat meer moet gaan doen, haha. In zes weken moet je er nog best wat af kunnen krijgen, of strakker! Succes!

Anita, het was heerlijk weer het weekend om op pad te zijn. En zeker gezellig!
Als dit zo allemaal lees dan denk ik dat we toch wel met z’n allen een bank moeten beroven. nee, we gaan allemaal vrolijk verder zoeken, want de reden dat we zoeken is leuk. Het moet goedkomen, er moet gewoon iets te vinden zijn.

ha ha ja 6 weken moet lukken denk ik zo, ja laten we toch die bank maar doen! kunnen we met klm van een ticket in de duizend euro! het is wel leuk om te zoeken maar na alle site 6 keer bekeken te hebben wordt het toch iets minder…
weet je al welke periode jij kan gaan?

Ja het is echt frusterend, denk dat het toch bij de 400 euro blijft.
Ik denk dat ik ook eerst eens moet stoppen met zeker 3 cappuccino per dag te drinken, denk dat de kilo’s er dan gemakkelijker afgaan, of tenminste die 2 die erbij zijn gekomen! Haha
Ik kan de periode nog niet zeggen, maar hoop toch eigenlijk wel eind oktober/ begin november, vrees dat ik (we) het niet langer volhoud. Dan is een van mijn beste vriendinnen wel bevallen en hopelijk loopt mijn project dan ook hier en hoop ik dat het echt mogelijk is om er een weekje tussenuit te gaan. Dus dat zou dan ook over een week of zes kunnen zijn. Maar kan helaas nog alle kanten op!

ga gezellig met mij mee naar antalya! ha ha ik had wat gevonden bellen ze me net terug dat het vol zit, kan wel janken! nu heb ik nog niets!

Nee, dat meen je niet!

Dat is echt balen, heb je al wat anders gezien? Uitgehuild?
Maar zou wel een stuk gezelliger zijn om samen te vliegen.

Heb je al bij Pegasus Airlines gekeken?

Het is ook erg jammer dat Duitsland te ver is voor ons om vandaan te vertrekken! Ik zat te kijken bij Blue Wings en dat scheelt echt, dan zou ik klaar zijn voor 220 euro en rechtstreeks naar Kayseri vanaf Dusseldorf! Mijn ouders hebben me al 1 keer daar van het vliegveld moeten halen en denk niet dat ze van plan zijn om me daar weer heen te brengen en dan ook weer op te halen.

Oh gewoon s lief met je oogjes knipperen en voor hun koken dan doen ze het wel haha :smiley: Maarja ik ben nu ook al n stukje verder in het boek en ik vind er nog steeds niks aan…:frowning:

haha Macy, als ik lief met mijn oogjes knipper krijg ik misschien van anderen mensen van alles gedaan, maar denk niet dat mijn ouders daar gevoelig voor zijn!
Ik hoef gelukkig ook niet te slijmen bij hun, ik kan ze alles vragen en vertellen, gelukkig!
Ik denk zelfs dat als ik het voorleg dat ze het nog doen ook. Maar ik wil dat gewoon niet van ze vragen, ze hebben genoeg voor me gedaan! Ook ben ik bang dat dat kwartiertje naar Schiphol al lang genoeg is om met mij samen in de auto te zitten op dat moment, denk dat ik niet heel aardig ben van de zenuwen en wil dat niet iemand aandoen helemaal naar Dusseldorf :slight_smile:
Hahah